De sfeer in de winkel is niet echt optimaal. Bij de kassa is er weinig persoonlijke interactie. Personeel doet wat het moet doen. Het management lijkt de snelste weg tussen kantoor en uitgang te zoeken.
Het assortiment en de kwaliteit hiervan is vergelijkbaar met de gemiddelde kleine Albert Heijn, met een grote uitzondering de vlees en vis afdeling. Het vlees in de koeling ziet er niet vers uit en is dat ook niet. Al meerdere malen gehad dat rundvlees met een houdbaarheid van nog 2 dagen al bedorven was.
Waar bij een gemiddelde Albert Heijn de afprijzingsttickers 35% korting een leuk koopje zijn, moeten ze hier worden opgevat als waarschuwingssticker.
Ook 3x biefstuk met een waarschuwingssticker bedorven. Verder 2x een 20 cm lange worm in mijn vis (kabeljouw en scholfilet)en natuurlijk laatst de zalm, gelukkig was toiletpapier de week ervoor in de bonus.
Bij de kassa moet je soms iets langer wachten (4 in der rij), erg lastig als je voor een snelle boodschap komt.
Kortom een winkel voor als je last minute nog iets moet hebben, maar voor het winkelgenot, service, vlees en vis kan je beter ergens anders heengaan.
4.8
0
Klant van Albert Heijn
|
Produkten in de Bomus zijn niet verkrijgbaar
Personeel is niet zo gemotiveerd om iets voor jou te zoeken.
Vaak een grote rommel in de schappen
5.5
0
Klant van Albert Heijn
|
service en personeel is niet echt van toepassing aangezien ik die niet vaak nodig heb.
5 Reviews Plaats review
Gilian
|De sfeer in de winkel is niet echt optimaal. Bij de kassa is er weinig persoonlijke interactie. Personeel doet wat het moet doen. Het management lijkt de snelste weg tussen kantoor en uitgang te zoeken.
Het assortiment en de kwaliteit hiervan is vergelijkbaar met de gemiddelde kleine Albert Heijn, met een grote uitzondering de vlees en vis afdeling. Het vlees in de koeling ziet er niet vers uit en is dat ook niet. Al meerdere malen gehad dat rundvlees met een houdbaarheid van nog 2 dagen al bedorven was.
Waar bij een gemiddelde Albert Heijn de afprijzingsttickers 35% korting een leuk koopje zijn, moeten ze hier worden opgevat als waarschuwingssticker.
Ook 3x biefstuk met een waarschuwingssticker bedorven. Verder 2x een 20 cm lange worm in mijn vis (kabeljouw en scholfilet)en natuurlijk laatst de zalm, gelukkig was toiletpapier de week ervoor in de bonus.
Bij de kassa moet je soms iets langer wachten (4 in der rij), erg lastig als je voor een snelle boodschap komt.
Kortom een winkel voor als je last minute nog iets moet hebben, maar voor het winkelgenot, service, vlees en vis kan je beter ergens anders heengaan.
Klant van Albert Heijn
|Produkten in de Bomus zijn niet verkrijgbaar
Personeel is niet zo gemotiveerd om iets voor jou te zoeken.
Vaak een grote rommel in de schappen
Klant van Albert Heijn
|service en personeel is niet echt van toepassing aangezien ik die niet vaak nodig heb.
Ans
|actities zijn alleen met een bonuskaart
Klant van Albert Heijn
|maak veel gebruik van bonusaanbiedingen