De Albert Heijn is een jaartje geleden grondig verbouwd. De verbouwing zag er erg veelbelovend uit! De indeling was veel praktischer dan ervoor en het zag er allemaal mooi en verzorgd uit. Helaas verviel men al snel in oude gewoonten. De schappen worden slecht bijgevuld en zijn erg rommelig. Ook worden ze totaal niet gecontroleerd op producten die er niet horen te staan; als een klant een product op de verkeerde plek terugzet, kan het rustig een week duren voordat het opgemerkt wordt. Erg handig bij bijvoorbeeld zuivel (natuurlijk ook niet netjes van de klanten). Regelmatig staan er ook verkeerde producten in de schappen. Dit lijkt te gebeuren als variant A op is en er meer dan genoeg van variant B is. Men lijkt dan te denken dat het een goed idee is om het vak van variant A op te vullen met variant B.
Daarnaast zijn de rijen zeer regelmatig extreem lang. Maandagavond rond half 7 waren er bijvoorbeeld maar 3 kassa's open waar meer dan 13 mensen bij in de rij stonden. Het personeel bedenkt zelf niet dat het handig is om een kassa extra te openen.
Er loopt redelijk wat personeel rond, maar ze lijken niet bijzonder veel te doen, aangezien de vakken extreem slordig blijven en de kassa's onbemand. Ook gebeurt het regelmatig dat (ondanks de enorm lange rijen) kassières gezellig met elkaar te kletsen, niet op de klant lettend. Ze zijn soms zo ongeïnteresseerd dat ze niet eens oogcontact maken en/of je begroeten/gedag zeggen.
De enige reden dat de service van medewerkers geen 1 krijgt, is omdat je wel goed geholpen wordt als je een vakkenvuller iets vraagt.
Al met al is dit bij uitstek de slechtste Albert Heijn die ik ken en waar ik ooit geweest ben. Bepaald geen visitekaartje.
Dus, AH... Doe er alstjeblieft iets aan!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Albert Heijn
|
De winkel is erg opgeknapt, het personeel is zoals altijd zeer behulpzaam, het assortiment is heerlijk gevarieerd, nog leuker zou het zijn als ik zeker wist dat ik bij Albert Heijn altijd de laagste ( in het redelijke) prijs betaal voor een product dat ook bij de concurrent in de schappen staat. Bijzonder fijn vind ik de constante uitbreiding van biologische producten.
9.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
g.matthijssen
|
voor speciale dingen die je niet bij prijsvechters kunt kopen, zit je daar altijd goed. En als je op de aanbiedingen let, kun je er net zo veel voordeel halen.
8.5
0
Klant van Albert Heijn
|
aan ah ben ik gewend
7.5
0
Klant van Albert Heijn
|
sortering is ruim en kwaliteit zeer goed. als je iets speciaals nodig hebt (kruiden oid.) kom je bij ah. nooit voor niets. Daarbij is het er GEZELLIG inkopen.
9 Reviews Plaats review
Eco
|De Albert Heijn is een jaartje geleden grondig verbouwd. De verbouwing zag er erg veelbelovend uit! De indeling was veel praktischer dan ervoor en het zag er allemaal mooi en verzorgd uit. Helaas verviel men al snel in oude gewoonten. De schappen worden slecht bijgevuld en zijn erg rommelig. Ook worden ze totaal niet gecontroleerd op producten die er niet horen te staan; als een klant een product op de verkeerde plek terugzet, kan het rustig een week duren voordat het opgemerkt wordt. Erg handig bij bijvoorbeeld zuivel (natuurlijk ook niet netjes van de klanten). Regelmatig staan er ook verkeerde producten in de schappen. Dit lijkt te gebeuren als variant A op is en er meer dan genoeg van variant B is. Men lijkt dan te denken dat het een goed idee is om het vak van variant A op te vullen met variant B.
Daarnaast zijn de rijen zeer regelmatig extreem lang. Maandagavond rond half 7 waren er bijvoorbeeld maar 3 kassa's open waar meer dan 13 mensen bij in de rij stonden. Het personeel bedenkt zelf niet dat het handig is om een kassa extra te openen.
Er loopt redelijk wat personeel rond, maar ze lijken niet bijzonder veel te doen, aangezien de vakken extreem slordig blijven en de kassa's onbemand. Ook gebeurt het regelmatig dat (ondanks de enorm lange rijen) kassières gezellig met elkaar te kletsen, niet op de klant lettend. Ze zijn soms zo ongeïnteresseerd dat ze niet eens oogcontact maken en/of je begroeten/gedag zeggen.
De enige reden dat de service van medewerkers geen 1 krijgt, is omdat je wel goed geholpen wordt als je een vakkenvuller iets vraagt.
Al met al is dit bij uitstek de slechtste Albert Heijn die ik ken en waar ik ooit geweest ben. Bepaald geen visitekaartje.
Dus, AH... Doe er alstjeblieft iets aan!
Klant van Albert Heijn
|De winkel is erg opgeknapt, het personeel is zoals altijd zeer behulpzaam, het assortiment is heerlijk gevarieerd, nog leuker zou het zijn als ik zeker wist dat ik bij Albert Heijn altijd de laagste ( in het redelijke) prijs betaal voor een product dat ook bij de concurrent in de schappen staat. Bijzonder fijn vind ik de constante uitbreiding van biologische producten.
g.matthijssen
|voor speciale dingen die je niet bij prijsvechters kunt kopen, zit je daar altijd goed. En als je op de aanbiedingen let, kun je er net zo veel voordeel halen.
Klant van Albert Heijn
|aan ah ben ik gewend
Klant van Albert Heijn
|sortering is ruim en kwaliteit zeer goed. als je iets speciaals nodig hebt (kruiden oid.) kom je bij ah. nooit voor niets. Daarbij is het er GEZELLIG inkopen.