Als je een mooie review schrijft zeggen ze dat je je meubels gratis kan winnen, maar ze laten je MAANDEN zonder bank zitten, ze raken klachten/e-mails kwijt, en het is je eigen schuld wanneer hun bezorgers je woning slopen! Bespaar jezelf je hoofdpijn en stress, bestel hier niet! Ik heb hier op 21 november 2024 voor bijna VIERDUIZEND EURO een bank en stoel besteld. Dit leek goed te gaan, de verkoper was erg aardig en de sfeer was goed. Er werd gezegd dat de wachttijd wat lang was, maar waar niet? Op 6 februari 2025 werd de eerste levering gedaan – ja, de eerste – en de problemen begonnen al snel. Er waren twee bezorgers, één sprak Nederlands maar leek nieuw en niet te weten wat hij moest doen. De ander sprak Engels en WEIGERDE met mij, de klant, te praten. Ik spreek vloeiend Engels, maar hij negeerde mij de hele 2 uur dat hij bij mij binnen is geweest. Allereerst weigerde hun betaalapparaat waardoor we alles in kleine stapjes moesten betalen, nadat we alles al betaald hallen begonnen ze het meubilair uit te laden. Ik heb ze gewaarschuwd dat de gang wat smal was, maar alles is netjes aan de kant gezet, dus het zou moeten passen. Alle vier de onderdelen van de bank en de doos van de stoel hebben ze met z’n tweeën gedragen en zo snel en HARD mogelijk langs de muren geslepen. Ze bleven op alles vasthaken en het is een wonder dat mijn lichtknop en radiatorknop niet van de muur af zijn gerukt. Ze waren zo onverschillig en lomp dat er hele happen uit het kozijn geramt zijn, de muren zitten vol strepen en krassen, en als ik geen trappen voor mijn woonkamer muur had gezet hadden ze die ook geraakt terwijl dit de hele andere kant van de woonkamer was. Als ik de HELE VLOER niet vol had geplakt met karton hadden ze mijn laminaat ook beschadigd want ze keken absoluut niet uit en ramde alles op de vloer in elkaar. Bij het opbouwen hebben ze de poten er allemaal zo scheef mogelijk onder gezet en na een uur van verpakkingsmateriaal overal afrukken en neer slingeren bleek het dat één van de onderdelen verkeerd geleverd was. Eén van hen heeft hier melding van gemaakt en mij verteld dat ik die dag erna gebeld zou worden om het juiste onderdeel te leveren. Ik heb de 11e zelf maar een email gestuurd met foto's omdat ik niets hoorde, waarop ze vertelde dat er nooit melding is gemaakt door de bezorgers. Hierna heb ik elke paar weken naar A-Meubel gebeld omdat ik steeds niets hoorde. Ik werd van de één naar de andere afdeling gestuurd en er werd chagrijnig gedaan dat ik de e-mail maar na de juiste plek moest sturen. Er staat maar één e-mailadres op de site en het lijkt mij ook niet mijn verantwoordelijkheid dat zij intern zo slecht communiceren dat ze niet een e-mailtje door kunnen sturen. 31 maart, na nog meer telefoontjes, werd eindelijk mijn bank onderdeel geleverd. Deze bezorgers constateerden ook dat de poten er maar scheef onder zijn gezet. Ook deze bezorgers leken niet echt te weten hoe ze de bank in elkaar moesten zetten. Ik zou teruggebeld worden over mijn klacht, maar natuurlijk gebeurde dit weer niet. Ik heb ze zelf maar gebeld en toen werd mij verteld dat ze OPNIEUW NIETS WISTEN en er NIETS in mijn dossier stond over een klacht. Na TWEE MAANDEN heb ik eindelijk wèl een e-mailadres gekregen en ik heb mijn klacht van 11 februari opnieuw naar hen gemaild. De dag daarop kreeg ik opeens rap een email terug dat er op de verkoopbon staat dat ik zelf verantwoordelijk ben voor alle schade die de bezorgers aan mijn huis veroorzaken, want dan had ik zelf maar beter mijn huis moeten voorbereiden. Ik heb alles aan de kant gezet en ze gevraagd rustig te doen. Ik heb voor bijna VIERDUIZEND EURO aan meubilair besteld en mag dan toch echt wel hopen dat mijn huis niet gesloopt wordt bij de bezorging! Ik heb maanden lang zonder functionele bank gezeten, meerdere uren aan de telefoon besteed, meerdere dagen werk gemist, en het enige wat ze doen is mij de schuld geven van hun eigen incompetentie! Na dit alles weigeren ze verder met mij te spreken, dus voel ik mij genoodzaakt om deze review te posten. Kortom, wat een rot bedrijf! Ik zou je geld beter ergens anders besteden!
1.0
Frans Jansen
|
Al onze meubels besteld bij A-meubel, mooie showroom. Meteen alles kunnen vinden zitbank,eethoek, tv tafel, dressoir met een uurtje helemaal rond. En mooi op tijd bezorgd, bezorging was iets minder. Maar heel goed opgelost door A-meubel Bovendien nog net een fles wijn ontvangen die we met plezier op gaan drinken Dikke duim voor Jan van der Valk
10
Timmers
|
Super goed kwaliteit van de bank die wij gekocht hebben in Loon op Zand.Ook de service is goed metnamen de levering door het bezorgt personeel van A-meubel.
10
remko wolfs
|
vanaf het moment dat ik de winkel in liep werd ik gelijk vriendelijk geholpen en ze namen ook de tijd voor je werd ook goed geholpen bij mij wensen voor een nieuwe bank je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling ik heb een lekkere grote bank gekocht bij a meubel hij bevalt me echt prima echt geen spijt van service is echt super en vriendelijk ik kan het iedereen aanraden..
9 Reviews Plaats review
mel
|Als je een mooie review schrijft zeggen ze dat je je meubels gratis kan winnen, maar ze laten je MAANDEN zonder bank zitten, ze raken klachten/e-mails kwijt, en het is je eigen schuld wanneer hun bezorgers je woning slopen! Bespaar jezelf je hoofdpijn en stress, bestel hier niet! Ik heb hier op 21 november 2024 voor bijna VIERDUIZEND EURO een bank en stoel besteld. Dit leek goed te gaan, de verkoper was erg aardig en de sfeer was goed. Er werd gezegd dat de wachttijd wat lang was, maar waar niet? Op 6 februari 2025 werd de eerste levering gedaan – ja, de eerste – en de problemen begonnen al snel. Er waren twee bezorgers, één sprak Nederlands maar leek nieuw en niet te weten wat hij moest doen. De ander sprak Engels en WEIGERDE met mij, de klant, te praten. Ik spreek vloeiend Engels, maar hij negeerde mij de hele 2 uur dat hij bij mij binnen is geweest. Allereerst weigerde hun betaalapparaat waardoor we alles in kleine stapjes moesten betalen, nadat we alles al betaald hallen begonnen ze het meubilair uit te laden. Ik heb ze gewaarschuwd dat de gang wat smal was, maar alles is netjes aan de kant gezet, dus het zou moeten passen. Alle vier de onderdelen van de bank en de doos van de stoel hebben ze met z’n tweeën gedragen en zo snel en HARD mogelijk langs de muren geslepen. Ze bleven op alles vasthaken en het is een wonder dat mijn lichtknop en radiatorknop niet van de muur af zijn gerukt. Ze waren zo onverschillig en lomp dat er hele happen uit het kozijn geramt zijn, de muren zitten vol strepen en krassen, en als ik geen trappen voor mijn woonkamer muur had gezet hadden ze die ook geraakt terwijl dit de hele andere kant van de woonkamer was. Als ik de HELE VLOER niet vol had geplakt met karton hadden ze mijn laminaat ook beschadigd want ze keken absoluut niet uit en ramde alles op de vloer in elkaar. Bij het opbouwen hebben ze de poten er allemaal zo scheef mogelijk onder gezet en na een uur van verpakkingsmateriaal overal afrukken en neer slingeren bleek het dat één van de onderdelen verkeerd geleverd was. Eén van hen heeft hier melding van gemaakt en mij verteld dat ik die dag erna gebeld zou worden om het juiste onderdeel te leveren. Ik heb de 11e zelf maar een email gestuurd met foto's omdat ik niets hoorde, waarop ze vertelde dat er nooit melding is gemaakt door de bezorgers. Hierna heb ik elke paar weken naar A-Meubel gebeld omdat ik steeds niets hoorde. Ik werd van de één naar de andere afdeling gestuurd en er werd chagrijnig gedaan dat ik de e-mail maar na de juiste plek moest sturen. Er staat maar één e-mailadres op de site en het lijkt mij ook niet mijn verantwoordelijkheid dat zij intern zo slecht communiceren dat ze niet een e-mailtje door kunnen sturen. 31 maart, na nog meer telefoontjes, werd eindelijk mijn bank onderdeel geleverd. Deze bezorgers constateerden ook dat de poten er maar scheef onder zijn gezet. Ook deze bezorgers leken niet echt te weten hoe ze de bank in elkaar moesten zetten. Ik zou teruggebeld worden over mijn klacht, maar natuurlijk gebeurde dit weer niet. Ik heb ze zelf maar gebeld en toen werd mij verteld dat ze OPNIEUW NIETS WISTEN en er NIETS in mijn dossier stond over een klacht. Na TWEE MAANDEN heb ik eindelijk wèl een e-mailadres gekregen en ik heb mijn klacht van 11 februari opnieuw naar hen gemaild. De dag daarop kreeg ik opeens rap een email terug dat er op de verkoopbon staat dat ik zelf verantwoordelijk ben voor alle schade die de bezorgers aan mijn huis veroorzaken, want dan had ik zelf maar beter mijn huis moeten voorbereiden. Ik heb alles aan de kant gezet en ze gevraagd rustig te doen. Ik heb voor bijna VIERDUIZEND EURO aan meubilair besteld en mag dan toch echt wel hopen dat mijn huis niet gesloopt wordt bij de bezorging! Ik heb maanden lang zonder functionele bank gezeten, meerdere uren aan de telefoon besteed, meerdere dagen werk gemist, en het enige wat ze doen is mij de schuld geven van hun eigen incompetentie! Na dit alles weigeren ze verder met mij te spreken, dus voel ik mij genoodzaakt om deze review te posten. Kortom, wat een rot bedrijf! Ik zou je geld beter ergens anders besteden!
Team A-Meubel
|Team A-Meubel
|Team A-Meubel
|Frans Jansen
|Al onze meubels besteld bij A-meubel, mooie showroom. Meteen alles kunnen vinden zitbank,eethoek, tv tafel, dressoir met een uurtje helemaal rond. En mooi op tijd bezorgd, bezorging was iets minder. Maar heel goed opgelost door A-meubel Bovendien nog net een fles wijn ontvangen die we met plezier op gaan drinken Dikke duim voor Jan van der Valk
Timmers
|Super goed kwaliteit van de bank die wij gekocht hebben in Loon op Zand.Ook de service is goed metnamen de levering door het bezorgt personeel van A-meubel.
remko wolfs
|vanaf het moment dat ik de winkel in liep werd ik gelijk vriendelijk geholpen en ze namen ook de tijd voor je werd ook goed geholpen bij mij wensen voor een nieuwe bank je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling ik heb een lekkere grote bank gekocht bij a meubel hij bevalt me echt prima echt geen spijt van service is echt super en vriendelijk ik kan het iedereen aanraden..
J vd heuvel
|Super goede service