Dagelijks leveren duizenden schadeherstelbedrijven puik kwaliteitswerk af. Maar welk bedrijf weet de klant het best te bedienen? Om dat duidelijk te krijgen en de beste bedrijven een podium te geven, hebben het kennis en netwerk platform Automotive Insiders en reviewwebsite Opiness.nl samen het initiatief genomen voor de Autoschade Awards, puur gebaseerd op klantbeoordelingen.
Uitreiking Awards
Op 22 maart 2016 worden deze consumentenawards uitgereikt door o.a. Focwa-voorzitter Denis Maessen tijdens het evenement ‘Disruptie en Innovatie in de Schadesector’ in Bunnik. Er zijn twaalf regionale Schade Awards te verdienen, één Award voor het beste landelijke autoschadebedrijf en één Award voor de Beste Autoschadeketen.
Transparantie
Onafhankelijke klantreviews zijn heel belangrijk voor de hedendaagse consument in de zoektocht naar de beste aanbieder. Ervaringen lezen van andere klanten van een autoschadebedrijf geeft vertrouwen. Daarentegen bezorgen goede online referenties van klanten over de autoschadebedrijven hen meer klanten. Het onafhankelijke platform Opiness ambieert om over alle dienstverleners in Nederland klantoordelen te laten zien. Automotive Insiders is continu bezig om haar missie om de ‘Bron van kennis, inspiratie en business’ te zijn te verwezenlijken. Zij opereert daarin brancheoverstijgend.
Linda Schulte, medeoprichter van Opiness: “We hebben veel zin om deze verkiezing neer te zetten samen met Automotive Insiders, het winnen van een consumentenprijs brengt altijd heel veel plezier en trots bij de winnaars en het is een bijzonder leuke manier om de beste presteerders in het zonnetje te zetten.”
Ric van Vugt van Automotive Insiders: “De schadebranche verkeert in zwaar weer. Wat is er dan mooier om de best presterende bedrijven een platform te bieden. We zijn er van overtuigd dat de verkiezing een stimulans is voor de bedrijven om nog meer de klant centraal te zetten.”
In 2016 zullen Opiness en Automotive Insiders ook de Garage Awards en Garageketen van het Jaar Verkiezing organiseren.
Bekijk de uitslag