Wie wonnen de Vakantie Awards 2015 volgens de consument op Opiness? De winnaars zijn bekend, bekijk de lijst en lees ook waarom zij wonnen. Wat verenigde de winnaars?
Wat was onderscheidend bij de winnaars in 2015?
-
De verwachtingen waarmaken dat is wat deze winnaars doen volgens hun klanten. Ofwel doen wat is beloofd. Daarom eindigen zij (bijna) allemaal met een 9+ en kunnen zij zich een Award Winnaar noemen.
-
Wat ook alle winnaars onderscheidt is dat hun medewerkers hun beste beentje voor zetten: de hostess, de lokale reisleiding, de buschauffeur, de receptie, de crew, zij maken tijdens de reis het verschil en optimaliseren de klantbeleving. Zij zorgen ervoor of ze het bedrijf aanraden of niet.
-
De (kleine) details en extra’s. Op een originele manier de reisbescheiden verpakken, excellent eten, echt 'ontzorgen', 'probleemloosheid' leveren, mooie afterservice e-mails, over controleren, al deze aandacht en extra aandacht wordt opgemerkt en dit zijn de zaken die de echte fans opleveren.