Wie wonnen de Vakantie Awards 2015 volgens de consument op Opiness? De winnaars zijn bekend, bekijk de lijst en lees ook waarom zij wonnen. Wat verenigde de winnaars?
Disclaimer: In 2015 was Opiness mede organisator van de Vakantie Awards. De verkiezing was toen voor alle bedrijven toegankelijk en de uitslag meteen real-time transparant via reviews gegeven door consumenten op het Onafhankelijke Opiness.nl. De verkiezing in 2016 is anders van opzet, deze geschiedt via een betaalde aanmelding van de reisbedrijven. Deze voorwaarden passen niet bij Opiness en zij is geen partner van de verkiezingsuitslag in 2016. Opiness zal in 2016 via haar eigen verkiezing de Beste Service Awards, een Award toekennen aan de reisbranche.
Wat was onderscheidend bij de winnaars in 2015?
-
De verwachtingen waarmaken dat is wat deze winnaars doen volgens hun klanten. Ofwel doen wat is beloofd. Daarom eindigen zij (bijna) allemaal met een 9+ en kunnen zij zich een Award Winnaar noemen.
-
Wat ook alle winnaars onderscheidt is dat hun medewerkers hun beste beentje voor zetten: de hostess, de lokale reisleiding, de buschauffeur, de receptie, de crew, zij maken tijdens de reis het verschil en optimaliseren de klantbeleving. Zij zorgen ervoor of ze het bedrijf aanraden of niet.
-
De (kleine) details en extra’s. Op een originele manier de reisbescheiden verpakken, excellent eten, echt 'ontzorgen', 'probleemloosheid' leveren, mooie afterservice e-mails, over controleren, al deze aandacht en extra aandacht wordt opgemerkt en dit zijn de zaken die de echte fans opleveren.