Organisatie achter concept ‘Retailer of the Year’ neemt Opiness ‘Beste Service Award’ over

Amersfoort, 22 juli 2019 – Q&A, het bedrijf achter verkiezingen als ‘Retailer of the Year’, ‘Beste Product van het Jaar’ en ‘Beste Folder Awards’ neemt de organisatie van de verkiezing ‘Beste Service Award’ over. De overname past goed in het rijtje met succesvolle verkiezingen die door Q&A worden geïnitieerd. Door haar achtergrond als Retail adviesbureau, met insights als één van haar expertises, meer inzichten verschaffen vanuit de verkiezing.

Opzet verkiezing

De Beste Service Award is een onafhankelijke consumentenverkiezing gebaseerd op klantreviews. In de categorieën Internetproviders, Telecomproviders, Banken, Zorgverzekeraars, Algemene verzekeraars, Energieleveranciers en Vliegmaatschappijen worden awards uitgereikt aan partijen met de hoogste beoordeling op het gebied van service. Om kans te maken op een award heb je als service verlener minimaal 100 beoordelingen nodig.

2019 en toekomst

De reviews van platform Opiness bepalen de winnaars voor de ‘Beste Service Award 2019’. Vanaf volgend jaar zal Q&A zorgdragen voor het verzamelen van de data om de winnaars te kunnen bepalen. Editie 2019 zal daarom een zogenaamd overgangsjaar zijn. De uitreiking zal dit jaar dan ook door Opiness en Q&A gezamenlijk worden georganiseerd.

Deelname aan de verkiezing is voor alle partijen gratis. Winnaars betalen enkel een vergoeding voor gebruik van het winnaarsbeeldmerk.

Uitreiking

Op donderdag 5 september worden de winnaars van de ‘Beste Service Awards 2019’ bekendgemaakt in de Store of the Future in Amersfoort. Naast het feestelijk uitreiken van de awards krijgen aanwezigen de mogelijkheid om een blik in de toekomstige winkelomgeving te werpen. In de Store of the Future worden de laatste innovaties op het gebied van winkelen getoond. Daarnaast worden interessante inzichten vanuit de verkiezing gedeeld. Aanmelden voor de uitreiking kan door een e-mail te sturen naar Gerwin Souman, [email protected].

Organisatie achter concept ‘Retailer of the Year’ neemt ‘Beste Service Award’ over

Amersfoort, 22 juli 2019 – Q&A, het bedrijf achter verkiezingen als ‘Retailer of the Year’, ‘Beste Product van het Jaar’ en ‘Beste Folder Awards’ neemt de organisatie van de verkiezing ‘Beste Service Award’ over. De overname past goed in het rijtje met succesvolle verkiezingen die door Q&A worden geïnitieerd. Door haar achtergrond als Retail adviesbureau, met insights als één van haar expertises, meer inzichten verschaffen vanuit de verkiezing.

Opzet verkiezing

De Beste Service Award is een onafhankelijke consumentenverkiezing gebaseerd op klantreviews. In de categorieën Internetproviders, Telecomproviders, Banken, Zorgverzekeraars, Algemene verzekeraars, Energieleveranciers en Vliegmaatschappijen worden awards uitgereikt aan partijen met de hoogste beoordeling op het gebied van service. Om kans te maken op een award heb je als service verlener minimaal 100 beoordelingen nodig.

2019 en toekomst

De reviews van platform Opiness bepalen de winnaars voor de ‘Beste Service Award 2019’. De uitreiking zal gezamenlijk worden gehouden. Vanaf volgend jaar zal Q&A zorgdragen voor de verkiezing. Deelname aan de verkiezing is voor alle partijen gratis. Winnaars betalen enkel een vergoeding voor gebruik van het winnaarsbeeldmerk.

Uitreiking

Op donderdag 5 september worden de winnaars van de ‘Beste Service Awards 2019’ bekendgemaakt in de Store of the Future in Amersfoort. Naast het feestelijk uitreiken van de awards krijgen aanwezigen de mogelijkheid om een blik in de toekomstige winkelomgeving te werpen. In de Store of the Future worden de laatste innovaties op het gebied van winkelen getoond. Daarnaast worden interessante inzichten vanuit de verkiezing gedeeld. Aanmelden voor de uitreiking kan door een e-mail te sturen naar Gerwin Souman, [email protected].