United Consumers grote winnaar ‘Beste Service Award’ 2019

Amersfoort, 5 september 2019 – United Consumers is de overall winnaar van de ‘Beste Service Award’ verkiezing, editie 2019. Het bedrijf nam naast de overall prijs ook in de categorieën energiemaatschappijen, autoverzekeringen en zorgverzekeringen een prijs in ontvangst. Zeven andere dienstverleners met een uitstekende beoordeling op klantenservice mochten daarnaast een prijs in hun categorie in ontvangst nemen.

De winnaars van deze prijs zijn bepaald op basis van review data op reviewplatform Opiness aangevuld met een aselect klantonderzoek onder ruim 4.500 klanten. In tien categorieën is er een winnaar bepaald op basis van het hoogst gemiddelde cijfer met een minimale beoordeling grens van 100 beoordelingen in de periode van eind julie 2018 t/m eind augustus 2019.

Hoge cijfers werden gegeven met argumenten als: goed bereikbaar, vriendelijke medewerkers, kennis van zaken, niet steeds doorverbonden worden, alles in één keer opgelost en een goede app. Daarnaast waren duidelijkheid en persoonlijkheid ook belangrijke aspecten waarop winnaars goed scoorden.

Winnaar Telecom: Simyo met een 8,75 over 284 reviews
Winnaar Internet: XS4ALL met een 8,48 over 149 reviews
Winnaar Banken: SNS met een 8,16 over 245 reviews
Winnaar Verzekaars Algemeen: Ditzo met een 8,13 over 345 reviews
Winnaar Zorgverzekeraars: United Consumers met een 9,37 over 147 reviews
Winnaar Autoverzekeringen: United Consumers met een 9,20 over 148 reviews
Winnaar Energieleveranciers: United Consumers met een 8,73 over 172 reviews
Winnaar Vliegmaatschappijen: KLM met een 8,09 over 451 reviews
Winnaar Keukenaanbieders: Tieleman Keukens met een 9,19 over 216 reviews
Winnaar Assurantiekantoren: Zicht risico- en verzekeringsadviseurs met een 8,61 over 342 reviews

Over de Opiness Beste Service Awards

Jaarlijks kijkt Opiness naar de prestaties in diverse segmenten van bedrijven op basis van de reviews die zij krijgen van hun klanten op het onafhankelijke platform. De bedrijven met het hoogste rapportcijfer in hun branche en voldoende meningen worden categoriewinnaar.

 

Over Opiness.nl

Opiness.nl is een onafhankelijk online platform waar consumenten dienstverleners kunnen beoordelen en vergelijken op klantoordeel. Reviews van anderen zijn zeer waardevol wanneer je een keuze moet maken. Opiness nodigt bedrijven dan ook uit om openlijk het resultaat van hun klantonderzoek te publiceren op Opiness, mits men werkt met een bureau en men bereid is alle informatie transparant te publiceren. Opiness is inmiddels het grootste, onafhankelijke platform voor meningen over dienstverleners en heeft al meer dan 4,5 miljoen reviews online.

Over Q&A

Sinds de oprichting in 2003 is Q&A uitgegroeid tot een leidende partner voor kennis, onderzoek, advies en opleiding. Onze kwalitatief hoogstaande onderzoeken leiden tot essentiële inzichten en adviezen die toepasbaar zijn op alle niveaus binnen een organisatie. Dit helpt onze klanten om iedere dag weer beter te presteren. Daarnaast draagt Q&A bij aan de kennisvergroting in de retailsector door middel van trainingen, masterclasses, presentaties en workshops. Heeft u een vraag? Wij hebben de oplossing.

 

Winnaars Service Awards 2019