Woon square is een waardeloos bedrijf bestel je een lederen bank van 2350euro en word hij geleverd op 3-11-2025 de bank is helemaal geknakt en ontset en het leder is beschadigd hebben we bij het filiaal Capelle a/d IJssel gemeld en geven doodleuk aan dat er een monteur pas op 19-01-2026 langs kan komen om de schade aan de bank te bekijken dat is 2 1/2 maand na levering bank en dat terwijl de afstand van het filiaal Capelle a/d IJssel naar mijn huisadres ongeveer 4km is laten ze mij de klant mensen van 90 en 86 jaar 2 1/2 maand wachten deze mensen zijn oplichters hebben ze je geld binnen laten ze je barste mensen koop aub niets bij deze oplichters deze zaak moet je links laten liggen ik wacht nog steeds op de monteur maar voorlopig hoor ik niets maar als het niet snel word opgelost word deze zaak door verwezen naar mijn rechtsbijstand mensen wees wijs koop hier niets een zeer ontevreden klant
1.0
Marc
|
*** Niks kopen hier!! Ze lokken je met mooie prijsjes en als je heb getekend voor de koopovereenkomst begint de ellende. Afspraken worden niet nagekomen, als je belt wordt er niet beantwoord of je staat een uur in de wacht. Bij de levering die later is dan afgesproken vernielen ze je huis met het binnenbrengen van de spullen. Totaal klantonvriendelijk en asociaal volk wat hier werkt!!
2.0
Paul
|
in de winkel in Eindhoven door een wat dwingerige verkoper geholpen, uiteindelijk toch wat naar smaak kunnen vinden. De verkoper maakte de belofte dat de meubels met spoed binnen 4-6 weken geleverd zouden worden in plaats van de normale 8-12 weken levertijd. Op de koop overeenkomst stond een levertijd van 20 weken, de verkoper zij dat we daar niet naar hoefden te kijken aangezien dit er niet echt toe doet (vreemd, waarom staat het er dan op?). Hij benadrukte nogmaals met spoed de bestelling te plaatsen. Na ondertekening van de koop overeenkomst een aantal weken later gebeld om te kijken hoe het met onze bestelling zat; ze konden hier bij de klanten service niets over zeggen. Later terug gebeld door de verkoper die een e-mail had ontvangen van zijn collega over "een boze klant" hij beloofde nogmaals spoed aan te vragen. Spoed bij woonsquare betekend blijkbaar dat men niets van zich laat weten en na 16 weken (10 weken later dan mondeling belooft) aan je deur staan met meubels. Ik moest tekenen voor goede ontvangst en betalen voor ik de meubels mocht zien. Immers, "we lossen alles netjes op als er problemen zijn" verzekerde een man bij de klanten service ons toen we dit in eerste instantie niet wilde doen. Meubels uit de vrachtwagen, midden op straat neer gezet (i.v.m. Covid-19 bezorging 'tot de drempel'). meubels naar binnen verplaatst en uitgepakt: - verkeerde stoelen geleverd - beschadigde kast - beschadigd TV meubel (weliswaar aan de achter kant, maar beschadigd). direct contact gezocht met, wederom, de klanten service waar werd verteld dat dit wel geregeld zou worden. Voor de schade zou een monteur langs komen en de stoelen zouden direct worden besteld en zo snel mogelijk geleverd worden. Monteur is uiteindelijk na 5 weken langs gekomen. Hij vond de schade aan het TV meubel "normaal" omdat het niet aan de zicht kant is en omdat men bewust het meubel op deze kant legt bij het uit laden omdat "het minder uit maakt als deze kant beschadigd". Schade aan de kast is provisorisch hersteld en (hoe wel minder goed) nog altijd zichtbaar. in plaats van spullen fatsoenlijk te verpakken lacht men de klant dus bijna in het gezicht uit. Met betrekking tot de fout geleverde stoelen hebben we weken lang niets gehoord en uit eindelijk zelf gebeld. Men zou contact opnemen met de leverancier wanneer deze geleverd zouden worden en z.s.m. contact met ons terug op nemen. Een week later, niets gehoord en weer gebeld: het zelfde verhaal. Weer een week later gebeld, nu zou er nog zeker 4 weken overheen gaan voor de stoelen geleverd zouden worden. In middels 6 maanden na aankoop en bijna 2 maanden na (foute) levering hebben we dus nog altijd niet de juiste spullen. Wel hebben we enorme spijt dat we de winkel van Woonsquare zijn binnen gegaan: *** koop elders.
1.0
Anoniem
|
Prima ervaring. Wij wisten op voorhand al wat we wilde kopen dat was wel heel handig voor de verkoper. Ze was absoluut aardig, maar doordat wij het al wisten, hoefde ze niet heel erg haar best te doen. Achteraf hoorde ik van een bekende die daar op het zelfde moment was als wij, dat hun nog allerlei kortingen konden bedingen...dat vind ik dan weer een beetje jammer....
138 Reviews Plaats review
marcel
|Woon square is een waardeloos bedrijf bestel je een lederen bank van 2350euro en word hij geleverd op 3-11-2025 de bank is helemaal geknakt en ontset en het leder is beschadigd hebben we bij het filiaal Capelle a/d IJssel gemeld en geven doodleuk aan dat er een monteur pas op 19-01-2026 langs kan komen om de schade aan de bank te bekijken dat is 2 1/2 maand na levering bank en dat terwijl de afstand van het filiaal Capelle a/d IJssel naar mijn huisadres ongeveer 4km is laten ze mij de klant mensen van 90 en 86 jaar 2 1/2 maand wachten deze mensen zijn oplichters hebben ze je geld binnen laten ze je barste mensen koop aub niets bij deze oplichters deze zaak moet je links laten liggen ik wacht nog steeds op de monteur maar voorlopig hoor ik niets maar als het niet snel word opgelost word deze zaak door verwezen naar mijn rechtsbijstand mensen wees wijs koop hier niets een zeer ontevreden klant
Marc
|*** Niks kopen hier!! Ze lokken je met mooie prijsjes en als je heb getekend voor de koopovereenkomst begint de ellende. Afspraken worden niet nagekomen, als je belt wordt er niet beantwoord of je staat een uur in de wacht. Bij de levering die later is dan afgesproken vernielen ze je huis met het binnenbrengen van de spullen. Totaal klantonvriendelijk en asociaal volk wat hier werkt!!
Paul
|in de winkel in Eindhoven door een wat dwingerige verkoper geholpen, uiteindelijk toch wat naar smaak kunnen vinden. De verkoper maakte de belofte dat de meubels met spoed binnen 4-6 weken geleverd zouden worden in plaats van de normale 8-12 weken levertijd. Op de koop overeenkomst stond een levertijd van 20 weken, de verkoper zij dat we daar niet naar hoefden te kijken aangezien dit er niet echt toe doet (vreemd, waarom staat het er dan op?). Hij benadrukte nogmaals met spoed de bestelling te plaatsen. Na ondertekening van de koop overeenkomst een aantal weken later gebeld om te kijken hoe het met onze bestelling zat; ze konden hier bij de klanten service niets over zeggen. Later terug gebeld door de verkoper die een e-mail had ontvangen van zijn collega over "een boze klant" hij beloofde nogmaals spoed aan te vragen. Spoed bij woonsquare betekend blijkbaar dat men niets van zich laat weten en na 16 weken (10 weken later dan mondeling belooft) aan je deur staan met meubels. Ik moest tekenen voor goede ontvangst en betalen voor ik de meubels mocht zien. Immers, "we lossen alles netjes op als er problemen zijn" verzekerde een man bij de klanten service ons toen we dit in eerste instantie niet wilde doen. Meubels uit de vrachtwagen, midden op straat neer gezet (i.v.m. Covid-19 bezorging 'tot de drempel'). meubels naar binnen verplaatst en uitgepakt: - verkeerde stoelen geleverd - beschadigde kast - beschadigd TV meubel (weliswaar aan de achter kant, maar beschadigd). direct contact gezocht met, wederom, de klanten service waar werd verteld dat dit wel geregeld zou worden. Voor de schade zou een monteur langs komen en de stoelen zouden direct worden besteld en zo snel mogelijk geleverd worden. Monteur is uiteindelijk na 5 weken langs gekomen. Hij vond de schade aan het TV meubel "normaal" omdat het niet aan de zicht kant is en omdat men bewust het meubel op deze kant legt bij het uit laden omdat "het minder uit maakt als deze kant beschadigd". Schade aan de kast is provisorisch hersteld en (hoe wel minder goed) nog altijd zichtbaar. in plaats van spullen fatsoenlijk te verpakken lacht men de klant dus bijna in het gezicht uit. Met betrekking tot de fout geleverde stoelen hebben we weken lang niets gehoord en uit eindelijk zelf gebeld. Men zou contact opnemen met de leverancier wanneer deze geleverd zouden worden en z.s.m. contact met ons terug op nemen. Een week later, niets gehoord en weer gebeld: het zelfde verhaal. Weer een week later gebeld, nu zou er nog zeker 4 weken overheen gaan voor de stoelen geleverd zouden worden. In middels 6 maanden na aankoop en bijna 2 maanden na (foute) levering hebben we dus nog altijd niet de juiste spullen. Wel hebben we enorme spijt dat we de winkel van Woonsquare zijn binnen gegaan: *** koop elders.
Anoniem
|Prima ervaring. Wij wisten op voorhand al wat we wilde kopen dat was wel heel handig voor de verkoper. Ze was absoluut aardig, maar doordat wij het al wisten, hoefde ze niet heel erg haar best te doen. Achteraf hoorde ik van een bekende die daar op het zelfde moment was als wij, dat hun nog allerlei kortingen konden bedingen...dat vind ik dan weer een beetje jammer....
J.J.van der Gaag
|Behulpzaam