Ik vind heel slechte service. Niet op tijd geleverd. Heel slechte collega’s en ze vinden alleen geld is belangrijk. Alstublieft niemand gaat naar de woonsqure. We moeten lang wachten voor levering dan krijg ok beschadigde producten geleverd
2.0
Corinne Melissant
|
Wij zijn erg tevreden bij de aankoop van een boxspring en andere meubels. Werden zeer goed geholpen bij onze keuze. Totaal niet opdringerigvpersoneel ,maar vakkundig en eerlijke uitleg. Helaas moeten we wel geduld hebben met de levering kan door Coronavirus langer gaan duren. Wij zijn erg tevreden z o a lk s we door personeel ontvangen en behandelt zijn. Mooie zaak ruime keuze en nogmaals,goede uitleg.
8.0
MW
|
WOONSQUARE OOSTERHOUT *** Nog nooit zo onvriendelijk behandeld en zulke slechte service ontvangen als bij Woonsquare vestiging Oosterhout. Omdat we met spoed op zoek waren naar een bank hebben we gekozen voor een showroommodel met een betalingsregeling via Santander. De medewerker beloofde dat dit snel geregeld kon zijn en dat we de bank meteen mee konden nemen. Na 2 dagen bleek er iets mis te zijn met de handtekening op het formulier en zouden we opeens een week moeten wachten tot de eerste aanbetaling van Santander binnen was, ondanks een flinke aanbetaling die we op de dag van de koop hebben overgemaakt. Omdat de bank nog steeds gewoon in de winkel stond en er geen kosten of moeite gemaakt was om deze voor ons gereed te maken informeerden we naar de mogelijkheid om te annuleren. Dit zou dan 30 % van de aanbetaling kosten. Toen besloten we toch maar een week te wachten, maar zonder succes. Na een week wachten belden we het hoofdkantoor, die nog steeds niet de juiste formulieren met handtekening hadden ontvangen. Op zaterdag 28 september zijn we terug gegaan naar de winkel voor een gesprek met de manager. Deze gaf onmiddellijk de schuld aan Santander en adviseerde ons de bank zonder Santander te betalen en mee te nemen omdat dan alles makkelijker zou gaan. Na de manager om meerdere manieren uit proberen te leggen dat we met alle miscommunicatie het vertrouwen in de winkel en de persoon zijn verloren en ons geld terug te vragen, zei hij stellig dat hij ons adviseert de bank gewoon te kopen. Ook zei hij diezelfde middag dag hij annuleringskosten in rekening zou brengen voor de bank, die naar zijn zeggen opeens ingepakt in het magazijn stond , ondanks dat hij diezelfde dag zei dat er nog steeds geen bevestiging van Santander binnen was. Ik heb zelden zo’n *** manager gezien. Hij legde niet enkel de schuld bij de tussenpersoon van Santander maar ook bij het hoofdkantoor en de medewerker die ons niet juist ingelicht zouden hebben over de voorwaarden en actuele status van onze bestelling. Er is op geen enkel moment empathie getoond voor onze situatie en er werd ten alle tijden alsnog geprobeerd om ons een bank door de strot te duwen, terwijl we vandaag heel duidelijk waren geen vertrouwen meer te hebben in deze winkel en absoluut geen zaken met hem willen doen. Toen eenmaal duidelijk werd dat we de bank écht niet wilden kopen werden de annuleringskosten verhoogd naar 50 % en stond hij midden in het gesprek op met de boodschap dat hij “een drukke man was die wel betere dingen te doen had dan ons tewoord te staan”. Daarna zijn we eens online gaan zoeken op reviews en bleken er meer van dit soort horrorverhalen van dit filiaal te bestaan. PLUS slechte ervaringen met uiteindelijk wel geleverde meubels. Trap er niet in mensen en ga fijn naar een andere winkel! Ik zou willen dat we vooraf gewaarschuwd waren.
1.0
Omar
|
Koop nooit iets uit deze winkel. Wij hebben zeer slechte ervaring met de Oosterhoutse winkel van Woonsquare. Allereerst werd wij keihard voorgelogen over de leersoort. Volgens twee verschillende verkopers was ecoleer/splitleer veel sterker, duurzamer en makkelijker in onderhoud dan aniline of semi aniline leersoort. Dit is simpelweg een grote leugen. Ecoleer is niks meer dan de dunne laag afval leer met een laag plastic/kunstmatig leer overheen. Deze eco leer is veel minder duurzaam dan echte leer en begint al na een paar maanden al te vervellen. Op internet/youtube staat genoeg informatie hierover. Na de verkoper hiermee te hebben geconfronteerd kreeg we een warrig verhaal over de speciale kunstleder die men bij Woonsquare zou gebruiken. Daarnaast was het argument dat het veel sneller en goedkoper is om ecoleer te gebruiken. Feit blijft dat de verkopers je keihard voorliegen en jou, de klant, een kwalitatief slecht product onder valse voorwendsel proberen te verkopen.
Wij vonden een bepaald model bankstel mooi en besloten ondanks de leugens van de verkoper dit bankstel in echt leer te bestellen. Logischerwijs ging de prijs ook een stuk hoger. Tijden het bestellen werd ons verteld dat de levertijd 10 tot 12 weken zou zijn. Op de koopovereenkomst stond echter stiekem 18 weken. Dat is ruim 4,5 maanden!! levertijd voor een bankstel. Wij kwamen hier pas later achter. Na contact met Woonsquare werd ons doodleuk verteld dat wij maar de koopovereenkomst beter hadden moeten lezen. Helaas zitten wij vast aan de overeenkomst maar ik graag iedereen waarschauwen om vooral GEEN zaken te doen met Woonsqaure.
2.0
Anoniem
|
eerst bij de vestiging in Bergen op Zoom geweest vorig jaar. De verkoper vonden we zeer zwak in zijn doen en laten. Was een jonge man. Vonden dat hij niet sterk overkwam. Later zijn we naar uw filiaal in Oosterhout geweest, waar wij door een aardige jongeman (verkoper 1100901?) vakkundig zijn geholpen. Mede door zijn verkoopwijze en de directe prijsbepaling, hebben wij ons bankstel bij hem besteld.
59 Reviews Plaats review
Kalai
|Ik vind heel slechte service. Niet op tijd geleverd. Heel slechte collega’s en ze vinden alleen geld is belangrijk. Alstublieft niemand gaat naar de woonsqure. We moeten lang wachten voor levering dan krijg ok beschadigde producten geleverd
Corinne Melissant
|Wij zijn erg tevreden bij de aankoop van een boxspring en andere meubels. Werden zeer goed geholpen bij onze keuze. Totaal niet opdringerigvpersoneel ,maar vakkundig en eerlijke uitleg. Helaas moeten we wel geduld hebben met de levering kan door Coronavirus langer gaan duren. Wij zijn erg tevreden z o a lk s we door personeel ontvangen en behandelt zijn. Mooie zaak ruime keuze en nogmaals,goede uitleg.
MW
|WOONSQUARE OOSTERHOUT *** Nog nooit zo onvriendelijk behandeld en zulke slechte service ontvangen als bij Woonsquare vestiging Oosterhout. Omdat we met spoed op zoek waren naar een bank hebben we gekozen voor een showroommodel met een betalingsregeling via Santander. De medewerker beloofde dat dit snel geregeld kon zijn en dat we de bank meteen mee konden nemen. Na 2 dagen bleek er iets mis te zijn met de handtekening op het formulier en zouden we opeens een week moeten wachten tot de eerste aanbetaling van Santander binnen was, ondanks een flinke aanbetaling die we op de dag van de koop hebben overgemaakt. Omdat de bank nog steeds gewoon in de winkel stond en er geen kosten of moeite gemaakt was om deze voor ons gereed te maken informeerden we naar de mogelijkheid om te annuleren. Dit zou dan 30 % van de aanbetaling kosten. Toen besloten we toch maar een week te wachten, maar zonder succes. Na een week wachten belden we het hoofdkantoor, die nog steeds niet de juiste formulieren met handtekening hadden ontvangen. Op zaterdag 28 september zijn we terug gegaan naar de winkel voor een gesprek met de manager. Deze gaf onmiddellijk de schuld aan Santander en adviseerde ons de bank zonder Santander te betalen en mee te nemen omdat dan alles makkelijker zou gaan. Na de manager om meerdere manieren uit proberen te leggen dat we met alle miscommunicatie het vertrouwen in de winkel en de persoon zijn verloren en ons geld terug te vragen, zei hij stellig dat hij ons adviseert de bank gewoon te kopen. Ook zei hij diezelfde middag dag hij annuleringskosten in rekening zou brengen voor de bank, die naar zijn zeggen opeens ingepakt in het magazijn stond , ondanks dat hij diezelfde dag zei dat er nog steeds geen bevestiging van Santander binnen was. Ik heb zelden zo’n *** manager gezien. Hij legde niet enkel de schuld bij de tussenpersoon van Santander maar ook bij het hoofdkantoor en de medewerker die ons niet juist ingelicht zouden hebben over de voorwaarden en actuele status van onze bestelling. Er is op geen enkel moment empathie getoond voor onze situatie en er werd ten alle tijden alsnog geprobeerd om ons een bank door de strot te duwen, terwijl we vandaag heel duidelijk waren geen vertrouwen meer te hebben in deze winkel en absoluut geen zaken met hem willen doen. Toen eenmaal duidelijk werd dat we de bank écht niet wilden kopen werden de annuleringskosten verhoogd naar 50 % en stond hij midden in het gesprek op met de boodschap dat hij “een drukke man was die wel betere dingen te doen had dan ons tewoord te staan”. Daarna zijn we eens online gaan zoeken op reviews en bleken er meer van dit soort horrorverhalen van dit filiaal te bestaan. PLUS slechte ervaringen met uiteindelijk wel geleverde meubels. Trap er niet in mensen en ga fijn naar een andere winkel! Ik zou willen dat we vooraf gewaarschuwd waren.
Omar
|Koop nooit iets uit deze winkel. Wij hebben zeer slechte ervaring met de Oosterhoutse winkel van Woonsquare. Allereerst werd wij keihard voorgelogen over de leersoort. Volgens twee verschillende verkopers was ecoleer/splitleer veel sterker, duurzamer en makkelijker in onderhoud dan aniline of semi aniline leersoort. Dit is simpelweg een grote leugen. Ecoleer is niks meer dan de dunne laag afval leer met een laag plastic/kunstmatig leer overheen. Deze eco leer is veel minder duurzaam dan echte leer en begint al na een paar maanden al te vervellen. Op internet/youtube staat genoeg informatie hierover. Na de verkoper hiermee te hebben geconfronteerd kreeg we een warrig verhaal over de speciale kunstleder die men bij Woonsquare zou gebruiken. Daarnaast was het argument dat het veel sneller en goedkoper is om ecoleer te gebruiken. Feit blijft dat de verkopers je keihard voorliegen en jou, de klant, een kwalitatief slecht product onder valse voorwendsel proberen te verkopen.
Wij vonden een bepaald model bankstel mooi en besloten ondanks de leugens van de verkoper dit bankstel in echt leer te bestellen. Logischerwijs ging de prijs ook een stuk hoger. Tijden het bestellen werd ons verteld dat de levertijd 10 tot 12 weken zou zijn. Op de koopovereenkomst stond echter stiekem 18 weken. Dat is ruim 4,5 maanden!! levertijd voor een bankstel. Wij kwamen hier pas later achter. Na contact met Woonsquare werd ons doodleuk verteld dat wij maar de koopovereenkomst beter hadden moeten lezen. Helaas zitten wij vast aan de overeenkomst maar ik graag iedereen waarschauwen om vooral GEEN zaken te doen met Woonsqaure.
Anoniem
|eerst bij de vestiging in Bergen op Zoom geweest vorig jaar. De verkoper vonden we zeer zwak in zijn doen en laten. Was een jonge man. Vonden dat hij niet sterk overkwam. Later zijn we naar uw filiaal in Oosterhout geweest, waar wij door een aardige jongeman (verkoper 1100901?) vakkundig zijn geholpen. Mede door zijn verkoopwijze en de directe prijsbepaling, hebben wij ons bankstel bij hem besteld.