Nooit meer
Monteurs en klantenservice (Ilse) perfect, de rest van het bedrijf hopeloos, in 2.5 jaar tijd 3 paar nieuwe relaxstoelen gehad, constant een grote krakende en wiebelende stoelen, nieuwe geleverde stoelen die bij de aflevering al gerepareerd moesten worden met de onderdelen van de oude stoel... Rechtsbijstandverzekering moest er aan te pas komen om het op te lossen. Nooit meer iets van woonsquare. En daar helpen goede koffie en gebak niets aan..
1.0
Jeffrey
|
3 jaar geleden een bank gekocht bij woonsquare te Alkmaar. Na 1 jaar al een gebroken stiknaad. Deze is gerepareerd en hierbij ook aangegeven dat de stiknaad te hoog zit op het zitvlak. Na 2 jaar weer de stiknaad op dezelfde plek gebroken. Monteur geeft aan dat dit een zwakke plek zal blijven. Na 3 jaar weer dezelfde stiknaad gebroken. Woonsquare Alkmaar geeft aan dat dit minimaal 250 euro gaat kosten omdat de garantie nu verlopen is. Inmiddels zitten wij met een gat in de bank terwijl dit probleem al opgetreden is gedurende de garantie. Woonsquare Alkmaar totaal niet bereid mee te denken voor een oplossing. Constant achteraan bellen maar beroepen zich meteen op het feit dat het buiten garantie is. Aangegeven te willen kijken voor nieuwe bank tegen fikse korting is ook niet mogelijk. Hele slechte service.
2.0
Bergen
|
Meest slechte service wat ik ooit heb…
Meest slechte service wat ik ooit heb meegemaakt!!
Mijn advies aan eventuele nieuwe klanten, koop hier nooit wat.. Helaas had ik vooraf niet de reviews doorgenomen anders hadden we met een andere kijk meubels gekocht.
Op 28 maart lagen overal flyers met gratis lenen.
In eerste instantie kwamen we alleen voor een bank kijken en niet voor andere meubels. Door de verkoopster eigenlijk meerdere meubels gehaald omdat ze zo overtuigd was dat we gewoon rustig konden afbetalen, ons niet verteld dat dit via een BKR lening ging. 477 euro aanbetaald. Helaas had zij niks op de koopovereenkomst over de lening opgeschreven, het was ons eerste meubelkoop ooit en we hadden vertrouwen in de winkel, dit omdat het er van buitenaf erg goed uitziet. Hier hadden wij dus ook niet over nagedacht.
op 12 juni konden we eindelijk onze meubels ophalen, busje gehuurd en nog even 1200 euro bijbetaald. Achteraf werd een BKR toets gedaan. (waarom pas op de dag van afhalen?!)
Hier kwam mijn vriend helaas niet voor in aanmerking omdat er nog een klein bedrag open stond bij een andere winkel. Ze zeiden dat we niks mee zouden krijgen tot we het gehele bedrag hadden betaald.
We vroegen of de bank of een klein gedeelte van de spullen ook niet mee konden (aangezien we al bijna 1800 euro hadden betaald) maar nee, dit kon niet. Dus wij zaten thuis zonder bank, eettafel, salontafel en eetkamerstoelen, aangezien deze al waren verkocht..
Terug gekomen in de winkel werden we slecht behandeld, de vrouw die ons de spullen had verkocht had verteld dat we zelf achter de BKR aan hadden moeten gaan. Er werd niet meegedacht hoe we beiden blij hier uit konden komen.
Aangetekende brieven verstuurd, alleen een reactie terug gehad dat als we de aankoop willen anuleren dat we 50% van het aankoop bedrag terug krijgen. (dus zogezegd, 1400/1500 euro gratis aan WoonSquare zouden geven...) Nogmaals geprobeerd om in gesprek te gaan bij Woonsquare maar de verkoopster liet ons 3 kwartier in de winkel wachten, waardoor wij alles ook zat werden en TOTAAL niet tot een akkoord gekomen over iets. Paar dagen later hadden ze 200 euro terug gestort en zeiden ze dat de koop was geanuleerd, terwijl wij het nooit via deze weg een akkoord hadden gegeven....
67 Reviews Plaats review
Ton van Duijn
|Nooit meer
Monteurs en klantenservice (Ilse) perfect, de rest van het bedrijf hopeloos, in 2.5 jaar tijd 3 paar nieuwe relaxstoelen gehad, constant een grote krakende en wiebelende stoelen, nieuwe geleverde stoelen die bij de aflevering al gerepareerd moesten worden met de onderdelen van de oude stoel... Rechtsbijstandverzekering moest er aan te pas komen om het op te lossen. Nooit meer iets van woonsquare. En daar helpen goede koffie en gebak niets aan..
Jeffrey
|3 jaar geleden een bank gekocht bij woonsquare te Alkmaar. Na 1 jaar al een gebroken stiknaad. Deze is gerepareerd en hierbij ook aangegeven dat de stiknaad te hoog zit op het zitvlak. Na 2 jaar weer de stiknaad op dezelfde plek gebroken. Monteur geeft aan dat dit een zwakke plek zal blijven. Na 3 jaar weer dezelfde stiknaad gebroken. Woonsquare Alkmaar geeft aan dat dit minimaal 250 euro gaat kosten omdat de garantie nu verlopen is. Inmiddels zitten wij met een gat in de bank terwijl dit probleem al opgetreden is gedurende de garantie. Woonsquare Alkmaar totaal niet bereid mee te denken voor een oplossing. Constant achteraan bellen maar beroepen zich meteen op het feit dat het buiten garantie is. Aangegeven te willen kijken voor nieuwe bank tegen fikse korting is ook niet mogelijk. Hele slechte service.
Bergen
|Meest slechte service wat ik ooit heb…
Meest slechte service wat ik ooit heb meegemaakt!!
Mijn advies aan eventuele nieuwe klanten, koop hier nooit wat.. Helaas had ik vooraf niet de reviews doorgenomen anders hadden we met een andere kijk meubels gekocht.
Op 28 maart lagen overal flyers met gratis lenen.
In eerste instantie kwamen we alleen voor een bank kijken en niet voor andere meubels. Door de verkoopster eigenlijk meerdere meubels gehaald omdat ze zo overtuigd was dat we gewoon rustig konden afbetalen, ons niet verteld dat dit via een BKR lening ging. 477 euro aanbetaald. Helaas had zij niks op de koopovereenkomst over de lening opgeschreven, het was ons eerste meubelkoop ooit en we hadden vertrouwen in de winkel, dit omdat het er van buitenaf erg goed uitziet. Hier hadden wij dus ook niet over nagedacht.
op 12 juni konden we eindelijk onze meubels ophalen, busje gehuurd en nog even 1200 euro bijbetaald. Achteraf werd een BKR toets gedaan. (waarom pas op de dag van afhalen?!)
Hier kwam mijn vriend helaas niet voor in aanmerking omdat er nog een klein bedrag open stond bij een andere winkel. Ze zeiden dat we niks mee zouden krijgen tot we het gehele bedrag hadden betaald.
We vroegen of de bank of een klein gedeelte van de spullen ook niet mee konden (aangezien we al bijna 1800 euro hadden betaald) maar nee, dit kon niet. Dus wij zaten thuis zonder bank, eettafel, salontafel en eetkamerstoelen, aangezien deze al waren verkocht..
Terug gekomen in de winkel werden we slecht behandeld, de vrouw die ons de spullen had verkocht had verteld dat we zelf achter de BKR aan hadden moeten gaan. Er werd niet meegedacht hoe we beiden blij hier uit konden komen.
Aangetekende brieven verstuurd, alleen een reactie terug gehad dat als we de aankoop willen anuleren dat we 50% van het aankoop bedrag terug krijgen. (dus zogezegd, 1400/1500 euro gratis aan WoonSquare zouden geven...) Nogmaals geprobeerd om in gesprek te gaan bij Woonsquare maar de verkoopster liet ons 3 kwartier in de winkel wachten, waardoor wij alles ook zat werden en TOTAAL niet tot een akkoord gekomen over iets. Paar dagen later hadden ze 200 euro terug gestort en zeiden ze dat de koop was geanuleerd, terwijl wij het nooit via deze weg een akkoord hadden gegeven....
G Kouseband
|Ik ben erg tevreden over jullie en de service .
Anoniem
|geen toelichting