Diverse malen telefonisch contact gehad met hoofdkantoor te Rijen.
Hebben de verkeerde kleur geleverd, zoals op de koopovereenkomst staat en wat er op aflever bon vermeld LICHT bruin moest zijn. GEEN donker bruin.
Dit zelfde avond per mail gemeld met foto. Directie geschreven en laten niets van zich horen om een tevreden oplossing te bespreken.
1.0
Alicia
|
Betreft een winkel van Woonsquare - Nieuwegein.
Begin september 2021 is onze bank geleverd en gelijk hebben we geconstateerd dat het niet de bank is die wij besteld hebben. Ik ben gelijk naar de winkel geweest om te laten weten wat er mis is gegaan.
Pas op 4 oktober 2021 heeft een medewerker van Woonsquare ons thuis bezocht om te beoordelen of onze klachten gegrond zijn.
Wij zijn het absoluut niet eens met deze conclusies en voelen ons belazerd.
1. De kleuren van de kussens zijn verkeerd. Hiervoor is verkoper Richard bij ons langs geweest. De juiste kleuren zijn besteld en worden op den duur geleverd. Inmiddels al bijna 2 maanden verder en nog geen juiste kleur kussens.
2. De hocker is niet vlak van boven maar loopt bol. In de winkel was hij vrijwel vlak, dit is ook op de foto’s te zien. Onze bedoeling was dat we er een dienblad op moeten kunnen zetten en dat risico kan je bij deze niet nemen gezien de hocker de vorm van een skippybal heeft en bovendien zit deze zo hoog dat ik niet met mijn voeten bij de grond kan komen.
In de winkel was dit niet het geval en als dit wel zo zou zijn geweest, dan waren wij niet overgegaan tot het aanschaffen van de bank en hocker. Naar onze mening ziet het er zo vreselijk uit.
3. Wij hebben de bank laten inspuiten door u om vlekken te voorkomen en wat schets onze verbazing; er komt een bank vol vlekken. De medewerker die langsgekomen is heeft erkend dat de bank vol vlekken zit en volgens hem trekt dat weg, maar na 6 weken is er nog geen een vlek verdwenen.
4. De verkoper Richard heeft niet verteld, dat onze bank is voorzien van zogenaamde opschudkussens. Zulke grote en zware kussens kunnen wij niet schudden. De kleine rugkussens zouden wij wel kunnen opschudden, maar niet de zitkussens.
De medewerker van 4 oktober heeft dit gedemonstreerd en heeft met grote moeite, op de grond, op zijn knieën de vulling eruit gekregen en met kracht opgeschud, vervolgens ook nog verkeerd teruggeplaatst waardoor de kuil die in het midden zat nu aan de buitenkant zit van beiden zitkussens. Het zou mij niet lukken om de vullingen eruit te halen en op te schudden, net zoals het de persoon die langs is geweest is ook niet is gelukt om de vulling egaal terug te plaatsen.
Als je een kwartier op de bank zit ontstaat er een soort kuil die naar voren afloopt en er ook niet uit ziet, overal ontstaan blijvende kreukels. Er werd in een reactie op de klacht van de kuilen en onze klacht dat wekelijks opschudden niet acceptabel is op een eenvoudige manier verwezen naar dat dit in de brochure zou staan. In de brochure staat echter helemaal niets over dat de bank gevuld zou zijn met materiaal dat op zou moeten worden geschud, er wordt enkel gesproken over dat de vulling iets kan inkrimpen naar verloop van tijd en dat je niet altijd op dezelfde plek moet zitten, bij ons ontstonden de kuilen echter vrijwel direct, naar onze mening onacceptabel.
Onze conclusie is dat wij zwaar teleurgesteld zijn en de koopovereenkomst willen ontbinden. De bank voldoet op meerdere punten niet aan wat wij ervan hebben verwacht en mochten verwachten;
De kleuren kloppen niet.
De bank zit vol met vlekken van het impregneren, de aanwezigheid van deze vlekken is erkend door de winkel en deze zouden vanzelf na enkele weken verdwijnen. Inmiddels zijn wij 6 weken verder en de vlekken zien er niet anders uit dan wanneer de bank geleverd werd.
Het zitvlak van de hocker was in de winkel vlak, maar de hocker die wij ontvangen hebben staat zodanig bol dat het net een skippybal is, zwaar in contrast met het zitvlak van de bank waar continu vervelende kuilen ontstaan. In een reactie op onze klacht is verteld dat de hocker in de winkel niet anders is dan de onze, echter hebben wij foto’s van de hocker in de winkel en het feit dat deze een plat zitvlak heeft.
Er wordt niets gedaan met onze klachten. Wij voelen ons niet serieus genomen door de klantenservice van Woonsquare en willen daarom zo snel mogelijk het geld van aankoop van de bank terugkrijgen en dat de bank wordt afgehaald, vanzelfsprekend willen wij die niet houden.
1.0
R
|
Met pijn in ons hart moet ik jullie mededelen dat we €1500,- lichter zijn
In een woord lieve mensen bespaar je tijd en moeite koop geen spullen bij #Woonsquare
Mijn broer kocht ook door ons advies bansktel alles kraakt zowel bij leuningen
Het ergste is dat ze mussen in plaats van kanaries verkopen
NIET EENS HALVE STER WAARD
WE ZIJN TOTAAL €3000,-
Geen woorden voor
We balen enorm dat we onze wel verdiende centjes hebben geïnvesteerd in troep
1.0
Melissa
|
December 2020 is onze bank van nog geen jaar oud doorgebroken. Inspecteur kwam in februari en 2 maart werd de bank opgehaald voor reparatie. Zou zo’n 6 weken duren voordat ie terug was. Inmiddels zijn we 10 weken verder en nog steeds geen teken van leven. Als we bellen dat staat de bank overal en nergens maar afleveren ho maar. Wat een waardeloos bedrijf en superslechte kwaliteit van de bank.
2.0
Irma
|
Nooit meer. Op 8 juli een bank gekocht. Verkeerde kleur bank geleverd. Wel alles betaald. Zou een spoedbestelling gedaan worden. We wachten nog steeds 11 februari op de goede bank. De klantenservice noemt steeds een nieuwe leverdatum. Inmiddels zijn we het goed zat.
De bank met de verkeerde kleur willen wij voor onze dochter overnemen. De bank zou teruggaan naar de leverancier. Wij willen met de leverancier over de prijs overleggen. De naam van de leverancier mogen we niet weten. Woonsquare wil de hoofdprijs zodat ze zelf aan de bank kunnen verdienen. Wat een waardeloos bedrijf. Wij komen hier nooit meer.
Garantie tot de voordeur!
94 Reviews Plaats review
Hilarius
|Diverse malen telefonisch contact gehad met hoofdkantoor te Rijen.
Hebben de verkeerde kleur geleverd, zoals op de koopovereenkomst staat en wat er op aflever bon vermeld LICHT bruin moest zijn. GEEN donker bruin.
Dit zelfde avond per mail gemeld met foto. Directie geschreven en laten niets van zich horen om een tevreden oplossing te bespreken.
Alicia
|Betreft een winkel van Woonsquare - Nieuwegein.
Begin september 2021 is onze bank geleverd en gelijk hebben we geconstateerd dat het niet de bank is die wij besteld hebben. Ik ben gelijk naar de winkel geweest om te laten weten wat er mis is gegaan.
Pas op 4 oktober 2021 heeft een medewerker van Woonsquare ons thuis bezocht om te beoordelen of onze klachten gegrond zijn.
Wij zijn het absoluut niet eens met deze conclusies en voelen ons belazerd.
1. De kleuren van de kussens zijn verkeerd. Hiervoor is verkoper Richard bij ons langs geweest. De juiste kleuren zijn besteld en worden op den duur geleverd. Inmiddels al bijna 2 maanden verder en nog geen juiste kleur kussens.
2. De hocker is niet vlak van boven maar loopt bol. In de winkel was hij vrijwel vlak, dit is ook op de foto’s te zien. Onze bedoeling was dat we er een dienblad op moeten kunnen zetten en dat risico kan je bij deze niet nemen gezien de hocker de vorm van een skippybal heeft en bovendien zit deze zo hoog dat ik niet met mijn voeten bij de grond kan komen.
In de winkel was dit niet het geval en als dit wel zo zou zijn geweest, dan waren wij niet overgegaan tot het aanschaffen van de bank en hocker. Naar onze mening ziet het er zo vreselijk uit.
3. Wij hebben de bank laten inspuiten door u om vlekken te voorkomen en wat schets onze verbazing; er komt een bank vol vlekken. De medewerker die langsgekomen is heeft erkend dat de bank vol vlekken zit en volgens hem trekt dat weg, maar na 6 weken is er nog geen een vlek verdwenen.
4. De verkoper Richard heeft niet verteld, dat onze bank is voorzien van zogenaamde opschudkussens. Zulke grote en zware kussens kunnen wij niet schudden. De kleine rugkussens zouden wij wel kunnen opschudden, maar niet de zitkussens.
De medewerker van 4 oktober heeft dit gedemonstreerd en heeft met grote moeite, op de grond, op zijn knieën de vulling eruit gekregen en met kracht opgeschud, vervolgens ook nog verkeerd teruggeplaatst waardoor de kuil die in het midden zat nu aan de buitenkant zit van beiden zitkussens. Het zou mij niet lukken om de vullingen eruit te halen en op te schudden, net zoals het de persoon die langs is geweest is ook niet is gelukt om de vulling egaal terug te plaatsen.
Als je een kwartier op de bank zit ontstaat er een soort kuil die naar voren afloopt en er ook niet uit ziet, overal ontstaan blijvende kreukels. Er werd in een reactie op de klacht van de kuilen en onze klacht dat wekelijks opschudden niet acceptabel is op een eenvoudige manier verwezen naar dat dit in de brochure zou staan. In de brochure staat echter helemaal niets over dat de bank gevuld zou zijn met materiaal dat op zou moeten worden geschud, er wordt enkel gesproken over dat de vulling iets kan inkrimpen naar verloop van tijd en dat je niet altijd op dezelfde plek moet zitten, bij ons ontstonden de kuilen echter vrijwel direct, naar onze mening onacceptabel.
Onze conclusie is dat wij zwaar teleurgesteld zijn en de koopovereenkomst willen ontbinden. De bank voldoet op meerdere punten niet aan wat wij ervan hebben verwacht en mochten verwachten;
De kleuren kloppen niet.
De bank zit vol met vlekken van het impregneren, de aanwezigheid van deze vlekken is erkend door de winkel en deze zouden vanzelf na enkele weken verdwijnen. Inmiddels zijn wij 6 weken verder en de vlekken zien er niet anders uit dan wanneer de bank geleverd werd.
Het zitvlak van de hocker was in de winkel vlak, maar de hocker die wij ontvangen hebben staat zodanig bol dat het net een skippybal is, zwaar in contrast met het zitvlak van de bank waar continu vervelende kuilen ontstaan. In een reactie op onze klacht is verteld dat de hocker in de winkel niet anders is dan de onze, echter hebben wij foto’s van de hocker in de winkel en het feit dat deze een plat zitvlak heeft.
Er wordt niets gedaan met onze klachten. Wij voelen ons niet serieus genomen door de klantenservice van Woonsquare en willen daarom zo snel mogelijk het geld van aankoop van de bank terugkrijgen en dat de bank wordt afgehaald, vanzelfsprekend willen wij die niet houden.
R
|Met pijn in ons hart moet ik jullie mededelen dat we €1500,- lichter zijn
In een woord lieve mensen bespaar je tijd en moeite koop geen spullen bij #Woonsquare
Mijn broer kocht ook door ons advies bansktel alles kraakt zowel bij leuningen
Het ergste is dat ze mussen in plaats van kanaries verkopen
NIET EENS HALVE STER WAARD
WE ZIJN TOTAAL €3000,-
Geen woorden voor
We balen enorm dat we onze wel verdiende centjes hebben geïnvesteerd in troep
Melissa
|December 2020 is onze bank van nog geen jaar oud doorgebroken. Inspecteur kwam in februari en 2 maart werd de bank opgehaald voor reparatie. Zou zo’n 6 weken duren voordat ie terug was. Inmiddels zijn we 10 weken verder en nog steeds geen teken van leven. Als we bellen dat staat de bank overal en nergens maar afleveren ho maar. Wat een waardeloos bedrijf en superslechte kwaliteit van de bank.
Irma
|Nooit meer. Op 8 juli een bank gekocht. Verkeerde kleur bank geleverd. Wel alles betaald. Zou een spoedbestelling gedaan worden. We wachten nog steeds 11 februari op de goede bank. De klantenservice noemt steeds een nieuwe leverdatum. Inmiddels zijn we het goed zat.
De bank met de verkeerde kleur willen wij voor onze dochter overnemen. De bank zou teruggaan naar de leverancier. Wij willen met de leverancier over de prijs overleggen. De naam van de leverancier mogen we niet weten. Woonsquare wil de hoofdprijs zodat ze zelf aan de bank kunnen verdienen. Wat een waardeloos bedrijf. Wij komen hier nooit meer.
Garantie tot de voordeur!