Mensen, geloof alle slechte reviews over Printcontrol - helaas is dit allemaal waar. Wat een vieze *** is dit. Ga NOOIT MET HUN IN ZEE!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
High Score Onderwijshulp
|
Zeer ontevreden klant die zich erg opgelicht voelt! Krijg opeens een factuur van 1200 euro omdat ik zogenaamd boven mn bundel heb geprint. aangegeven dat dat onmogelijk is en facturen vergeleken waar een hele nieuwe regel inzit wat nooit eerder op de factuur geweest is. Meerdere malen gemaild maar super eigenwijs, geloof niet eens dat ze er naar hebben gekeken! Inmiddels een rechtszaak aangegaan voor ontbinding van het contract wat ze ook niet willen doen. Ben bedrogen wn misleid en ga dit zeker niet accepteren en aanvechten!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Uniflora nv
|
Printer maffia , had ik reviews maar gelezen . Oplichters, die maar 1 doel hebben, klanten misleiden en prijsverhogingen van 150 procent in de kleine letters
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Rie-Jeanne
|
Het stoort mij dat je een dure printer koopt en dan de verplichting aangaat nog 72 maanden, 6 jaar ( de kleine lettertjes) aan vast zit betreft: facturering onderhoudscontract per 3 maanden plus de facturering van meertikken per 6 maanden plus 15 euro kosten als je geen automatische afschrijving wil!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Michel
|
Totaal niet transparant, komen afspraken niet na, sturen achteraf facturen voor iets dat in de All-in prijs zou moeten zitten. Wanneer je erover belt krijg je een vaag antwoord. Afleverkosten zouden anders zijn dan transport kosten. Wij willen van dit contract af!
74 Reviews Plaats review
Ronald
|Mensen, geloof alle slechte reviews over Printcontrol - helaas is dit allemaal waar. Wat een vieze *** is dit. Ga NOOIT MET HUN IN ZEE!!!!
Jeffrey Vermeulen
|High Score Onderwijshulp
|Zeer ontevreden klant die zich erg opgelicht voelt! Krijg opeens een factuur van 1200 euro omdat ik zogenaamd boven mn bundel heb geprint. aangegeven dat dat onmogelijk is en facturen vergeleken waar een hele nieuwe regel inzit wat nooit eerder op de factuur geweest is. Meerdere malen gemaild maar super eigenwijs, geloof niet eens dat ze er naar hebben gekeken! Inmiddels een rechtszaak aangegaan voor ontbinding van het contract wat ze ook niet willen doen. Ben bedrogen wn misleid en ga dit zeker niet accepteren en aanvechten!
Jeffrey Vermeulen
|Uniflora nv
|Printer maffia , had ik reviews maar gelezen . Oplichters, die maar 1 doel hebben, klanten misleiden en prijsverhogingen van 150 procent in de kleine letters
Jeffrey Vermeulen
|Rie-Jeanne
|Het stoort mij dat je een dure printer koopt en dan de verplichting aangaat nog 72 maanden, 6 jaar ( de kleine lettertjes) aan vast zit betreft: facturering onderhoudscontract per 3 maanden plus de facturering van meertikken per 6 maanden plus 15 euro kosten als je geen automatische afschrijving wil!
Michel
|Totaal niet transparant, komen afspraken niet na, sturen achteraf facturen voor iets dat in de All-in prijs zou moeten zitten. Wanneer je erover belt krijg je een vaag antwoord. Afleverkosten zouden anders zijn dan transport kosten. Wij willen van dit contract af!
Jeffrey Vermeulen
|