Ik raad af hier een auto te kopen. Zeker als je verder weg woont. We zijn gewoon opgelicht. In nov. '24 2e Hands Mini gekocht met ruim 62.000 km op teller. Was geen onderhoudsgeschiedenis aanwezig van auto (waar we vaker om hebben gevraagd), omdat dit bij Mini allemaal digitaal gebeurt. APK was op 30-8-'24 uitgevoerd volgens RDW. Nordic werkt met servicepakketten, die niets inhouden. We wilden voor Basis+ van €395,- gaan, maar omdat auto onder motorkap aardig vies was en digitaal werd aangegeven, dat de auto onderhoud nodig had, werd ons door Paul aangeraden het Nordic+ pakket van €795,- te nemen, zodat de Mini een grote onderhoudsbeurt kreeg en we het eerste jaar daar geen omkijken naar hadden. Ook zat daar een nieuwe APK in en een 40-puntencheck. Bij ophalen van de Mini, was er geen nieuwe APK gedaan (ondanks voorwaarde Nordic+ pakket), want volgens Paul was dit pas 3 mnd geleden gedaan. Toen vroegen we om een nota van het onderhoud, zodat we later bij verkoop toch enigszins onderhoudshistorie konden overleggen. Dit zou binnen 1 week worden toegestuurd. Ik heb er 2x om moeten bellen met elke keer een andere smoes, maar na 3 weken hadden we nota ontvangen. Onze mond viel open van verbazing. Er werd op nota aangeven, dat er een nieuwe APK was uitgevoerd d.d. 7-11-'24. Kosten waren incl. afmelden €76,80. Bij RDW staat NU nog steeds 30-8-'24. Ook bleek er geen grote beurt te zijn uitgevoerd, maar alleen olie/-filter te zijn vernieuwd. Ik heb contact opgenomen met BOVAG, omdat Paul er zo prat op ging, dat ze daar lid van waren. BOVAG deed niets, maar gaf advies historie te checken bij Mini. Ondanks dat Paul aangaf, dat dit niet kon, kreeg ik na 1x bellen alle gegevens. De Mini had slechts 1x nieuwe olie gekregen, maar nog nooit een grote beurt. Zo'n beurt kost zonder olieverversen €400,-. Maar Nordic geeft niet thuis. We hebben nog overwogen rechtsbijstand in schakelen, maar recensies zetten meer zoden aan de dijk. ADVIES: je krijgt betere service op een woonwagenkamp.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Bjorn
|
top geholpen en ook een proefrit mogen maken in een van de auto's die ik op het oog had. fijn contact en alles volgens afspraak geregeld.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Aylin
|
Één TOP dealer ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ zeker AANRADER met hoogste ervaring zeer vriendelijken beste advies ✅✅✅ rij met mijn plezier in mijn nieuwe Mercedes HARTELIJK BEDANKT ED & NICK FIJNE JAARWISSELING ☄️
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
J Steenis
|
Mijn auto Volvo XC60 had na enkele weken problemen met de koelvloeistof, lampje ging branden.
Terug naar de garage ..werd gelijk geholpen..helaas niet het resultaat dat we wilde. Nogmaals terug en het probleem werd opgelost geheel kosteloos. Terwijl ik de auto zonder garantie had gekocht. Ik ben prima geholpen en de chef monteur is een prima kerel die zijn afspraken altijd nakomt.
Ik zal mijn volgende auto daar weer kopen.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Karol Świątkowski
|
Be very careful with this company's cars. I was deceived by them. If you buy a car from them for export, check everything first. I paid without seeing for a car from 2005 with a mileage of 243,000 km. The driver picked up the car only knew the model. They gave him a year older car with a mileage of 290,000 km. And worst of all, the older model. When trying to solve a problem, they don't want to hear about it. They are not interested in anything. I paid for another car and got another much worse. If you buy something from them for export without seeing it, be careful. Better buy elsewhere.
22 Reviews Plaats review
Anna
|Ik raad af hier een auto te kopen. Zeker als je verder weg woont. We zijn gewoon opgelicht. In nov. '24 2e Hands Mini gekocht met ruim 62.000 km op teller. Was geen onderhoudsgeschiedenis aanwezig van auto (waar we vaker om hebben gevraagd), omdat dit bij Mini allemaal digitaal gebeurt. APK was op 30-8-'24 uitgevoerd volgens RDW. Nordic werkt met servicepakketten, die niets inhouden. We wilden voor Basis+ van €395,- gaan, maar omdat auto onder motorkap aardig vies was en digitaal werd aangegeven, dat de auto onderhoud nodig had, werd ons door Paul aangeraden het Nordic+ pakket van €795,- te nemen, zodat de Mini een grote onderhoudsbeurt kreeg en we het eerste jaar daar geen omkijken naar hadden. Ook zat daar een nieuwe APK in en een 40-puntencheck. Bij ophalen van de Mini, was er geen nieuwe APK gedaan (ondanks voorwaarde Nordic+ pakket), want volgens Paul was dit pas 3 mnd geleden gedaan. Toen vroegen we om een nota van het onderhoud, zodat we later bij verkoop toch enigszins onderhoudshistorie konden overleggen. Dit zou binnen 1 week worden toegestuurd. Ik heb er 2x om moeten bellen met elke keer een andere smoes, maar na 3 weken hadden we nota ontvangen. Onze mond viel open van verbazing. Er werd op nota aangeven, dat er een nieuwe APK was uitgevoerd d.d. 7-11-'24. Kosten waren incl. afmelden €76,80. Bij RDW staat NU nog steeds 30-8-'24. Ook bleek er geen grote beurt te zijn uitgevoerd, maar alleen olie/-filter te zijn vernieuwd. Ik heb contact opgenomen met BOVAG, omdat Paul er zo prat op ging, dat ze daar lid van waren. BOVAG deed niets, maar gaf advies historie te checken bij Mini. Ondanks dat Paul aangaf, dat dit niet kon, kreeg ik na 1x bellen alle gegevens. De Mini had slechts 1x nieuwe olie gekregen, maar nog nooit een grote beurt. Zo'n beurt kost zonder olieverversen €400,-. Maar Nordic geeft niet thuis. We hebben nog overwogen rechtsbijstand in schakelen, maar recensies zetten meer zoden aan de dijk. ADVIES: je krijgt betere service op een woonwagenkamp.
Bjorn
|top geholpen en ook een proefrit mogen maken in een van de auto's die ik op het oog had. fijn contact en alles volgens afspraak geregeld.
Aylin
|Één TOP dealer ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ zeker AANRADER met hoogste ervaring zeer vriendelijken beste advies ✅✅✅ rij met mijn plezier in mijn nieuwe Mercedes HARTELIJK BEDANKT ED & NICK FIJNE JAARWISSELING ☄️
J Steenis
|Mijn auto Volvo XC60 had na enkele weken problemen met de koelvloeistof, lampje ging branden.
Terug naar de garage ..werd gelijk geholpen..helaas niet het resultaat dat we wilde. Nogmaals terug en het probleem werd opgelost geheel kosteloos. Terwijl ik de auto zonder garantie had gekocht. Ik ben prima geholpen en de chef monteur is een prima kerel die zijn afspraken altijd nakomt.
Ik zal mijn volgende auto daar weer kopen.
Karol Świątkowski
|Be very careful with this company's cars. I was deceived by them. If you buy a car from them for export, check everything first. I paid without seeing for a car from 2005 with a mileage of 243,000 km. The driver picked up the car only knew the model. They gave him a year older car with a mileage of 290,000 km. And worst of all, the older model. When trying to solve a problem, they don't want to hear about it. They are not interested in anything. I paid for another car and got another much worse. If you buy something from them for export without seeing it, be careful. Better buy elsewhere.