Afgesproken om maandags naar auto te komen kijken beide vrij gepakt alles geregeld dan krijg je vrijdagavond een app sorry verkocht
Misschien eerst de mensen een kans geven om te komen en daarna 2koper informeren
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
emil smits
|
in tegenstelling tot de vorige reviews is mijn mening anders. auto gekocht met nieuwe apk,voor de apk moest er een nieuwe remklauw en stuk remleiding gemonteerd worden. na een kleine week in de auto gereden te hebben vond ik de rem een beetje diep dus waarschijnlijk nog een beetje lucht in de leiding. dit is gemeld en de volgende dag werd de auto voor mijn deur opgehaald (40km verderop) voor reparatie door eigenaar zelf, leenauto achtergelaten. 's middags al gebeld dat de auto weer klaar was en opgehaald kon worden. superservice!!!
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Spijkstra
|
Een auto gekocht waar niks aan zou mankeren. Hij was de vriendelijkheid zelf. Na het ophalen van de auto, bleek dat de slot open kon met elke sleutel. Alarm lichten werkten niet. Airbag lampje bleef branden, Centrale vergrendeling werkte niet optimaal. Meerdere malen contact opgenomen, en langs geweest om het in te ruilen met een andere auto, maar kon steeds niet. Ik stelde voor om de auto terug te doen voor 100 euros minder. maar hij bood echt een heel laag bedrag. En wou de defecten niet meer repareren. In eens zeer onvriendelijk. Ik raad deze garage niet aan.
1.0
De communicatie
De uitstraling
De klantgerichtheid
De service
De prijs
Klant van Autobedrijf Spijkstra
|
Mijn ervaring met dit bedrijf en zijn voorganger waren goed totdat mijn bij hen in bewaring gegeven en opgeslagen zomerbanden zijn gestolen. Ik liet ze hier 2 x per jaar wisselen.
Geen enkele medewerking gehad om tot een bevredigende oplossing te komen, zij bleken niet verzekerd te zijn voor de goederen in de bij hen in een loods op het achterterrein. Dit hebben zij mij echter niet medegedeeld bij het door hen gedane voorstel om ze gratis in opslag te nemen.
Het vreemde was ook dat ik in oktober 2008 de banden had gewisseld, hiervoor ten eerste nooit een factuur heb gehad en ik deze zelf in december nog heb betaald. Ook kreeg ik na de ontvreemding geen bericht. Pas toen ik medio maart, begin april 2009 heb verzocht om een afspraak om de banden te wisselen kwam het hoge woord eruit.
De mededeling kwam ook dat er wel iets geregeld kon worden, hier heb ik tot nu tot nog niets van vernomen, ze reageren nergens meer op, schandalig gedrag.
In de tussen tijd heb ik een andere set velgen en banden gekocht, u begrijpt dat dit bij een ander bedrijf is gedaan.
5 Reviews Plaats review
Nijs
|Afgesproken om maandags naar auto te komen kijken beide vrij gepakt alles geregeld dan krijg je vrijdagavond een app sorry verkocht
Misschien eerst de mensen een kans geven om te komen en daarna 2koper informeren
emil smits
|in tegenstelling tot de vorige reviews is mijn mening anders. auto gekocht met nieuwe apk,voor de apk moest er een nieuwe remklauw en stuk remleiding gemonteerd worden. na een kleine week in de auto gereden te hebben vond ik de rem een beetje diep dus waarschijnlijk nog een beetje lucht in de leiding. dit is gemeld en de volgende dag werd de auto voor mijn deur opgehaald (40km verderop) voor reparatie door eigenaar zelf, leenauto achtergelaten. 's middags al gebeld dat de auto weer klaar was en opgehaald kon worden. superservice!!!
Klant van Autobedrijf Spijkstra
|Een auto gekocht waar niks aan zou mankeren. Hij was de vriendelijkheid zelf. Na het ophalen van de auto, bleek dat de slot open kon met elke sleutel. Alarm lichten werkten niet. Airbag lampje bleef branden, Centrale vergrendeling werkte niet optimaal. Meerdere malen contact opgenomen, en langs geweest om het in te ruilen met een andere auto, maar kon steeds niet. Ik stelde voor om de auto terug te doen voor 100 euros minder. maar hij bood echt een heel laag bedrag. En wou de defecten niet meer repareren. In eens zeer onvriendelijk. Ik raad deze garage niet aan.
Klant van Autobedrijf Spijkstra
|Mijn ervaring met dit bedrijf en zijn voorganger waren goed totdat mijn bij hen in bewaring gegeven en opgeslagen zomerbanden zijn gestolen. Ik liet ze hier 2 x per jaar wisselen.
Geen enkele medewerking gehad om tot een bevredigende oplossing te komen, zij bleken niet verzekerd te zijn voor de goederen in de bij hen in een loods op het achterterrein. Dit hebben zij mij echter niet medegedeeld bij het door hen gedane voorstel om ze gratis in opslag te nemen.
Het vreemde was ook dat ik in oktober 2008 de banden had gewisseld, hiervoor ten eerste nooit een factuur heb gehad en ik deze zelf in december nog heb betaald. Ook kreeg ik na de ontvreemding geen bericht. Pas toen ik medio maart, begin april 2009 heb verzocht om een afspraak om de banden te wisselen kwam het hoge woord eruit.
De mededeling kwam ook dat er wel iets geregeld kon worden, hier heb ik tot nu tot nog niets van vernomen, ze reageren nergens meer op, schandalig gedrag.
In de tussen tijd heb ik een andere set velgen en banden gekocht, u begrijpt dat dit bij een ander bedrijf is gedaan.