This shop has the rudest staff I've encountered. I've never experienced such blatant xenophobia in my 10 years of living in The Netherlands. Avoid at all costs.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Een klant
|
Wat een vreselijke onbeschofte klantenbehandeling door dit DHL afhaalpunt FLEUR Leiderdorp snauwen je af en proberen je te kleineren ,maar dat lukt ze bij mij niet en hard schreeuwend !! HET staat op de camera je komt er niet meer in !! Gelukkig staat het inderdaad op camera, omdat ik gelukkig heel goed voor mezelf kan opkomen en me niet zo laat behandelen maar als je gelukkig voor jezelf kan opkomen roepen ze hulp in van de beveiliging !! Je pakketje is er niet en nou OPROTTEN !! Door deze woorden is het begonnen schandalig !!,Of er niet meer afhaal locatie,s zijn van DHL ik zal inderdaad deze locatie voor altijd vermijden,ik kwam er alleen voor af en toe een pakketje en nooit voor de slechte dure bloemen geweest.Een gedrag cursus voor klanten behandeling zou geen slecht idee zijn voor deze broers.Ik ben bijna 70 jaar en respect vooral ook voor oudere mensen hebben zeer zeker niet !!.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sandra van der Steen
|
Aardige kerels, anders ervaren dan sommige andere zure reviews die ik hier lees. Daarintegen heb ik een hele goede ervaring bij dit pakketpunt en hangt er een gezellige sfeer!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
JF
|
Ik verbaas me over de reacties. Het zijn hele vriendelijke broers. Ze verwerken helaas meer pakketten dan bloemen (dat klopt), maar ze werken hard. Ik ga er altijd graag heen met mijn pakketten.
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Karin
|
Wat een vreselijke mensen. Vandaag voor de zoveelste keer mogen ervaren. Bij binnenkomst (tijdens officiële openingstijden) moest ik naar buiten, ik bepaal de regels, u heeft het bordje gesloten genegeerd! Huh?!!! U moet later terug komen. Oh, wanneer kan ik dan terugkomen? Als die mevrouw klaar is (hangt borden 5 klanten per keer, die had ik wel gezien). Buiten zeg ik tegen een mener dat hij beter niet naar binnen kan gaan ook al zegt het bordje wat anders. Het is hier van de ratten besnuffeld. Kennelijk stond de verkoper te luisteren aan de nadere kant v d deur en vertelde.mij dat ik niet aardig was, en mijn pakje niet meer af kon geven. Dat geloof je toch niet! Dan nog zeggen de mensen zeggen de raarste dingen over ons, tsja misschien roept u dat wel over uzelf af met u klant-onvriendelijk gedrag.
9 Reviews Plaats review
A.
|This shop has the rudest staff I've encountered. I've never experienced such blatant xenophobia in my 10 years of living in The Netherlands. Avoid at all costs.
Een klant
|Wat een vreselijke onbeschofte klantenbehandeling door dit DHL afhaalpunt FLEUR Leiderdorp snauwen je af en proberen je te kleineren ,maar dat lukt ze bij mij niet en hard schreeuwend !! HET staat op de camera je komt er niet meer in !! Gelukkig staat het inderdaad op camera, omdat ik gelukkig heel goed voor mezelf kan opkomen en me niet zo laat behandelen maar als je gelukkig voor jezelf kan opkomen roepen ze hulp in van de beveiliging !! Je pakketje is er niet en nou OPROTTEN !! Door deze woorden is het begonnen schandalig !!,Of er niet meer afhaal locatie,s zijn van DHL ik zal inderdaad deze locatie voor altijd vermijden,ik kwam er alleen voor af en toe een pakketje en nooit voor de slechte dure bloemen geweest.Een gedrag cursus voor klanten behandeling zou geen slecht idee zijn voor deze broers.Ik ben bijna 70 jaar en respect vooral ook voor oudere mensen hebben zeer zeker niet !!.
Sandra van der Steen
|Aardige kerels, anders ervaren dan sommige andere zure reviews die ik hier lees. Daarintegen heb ik een hele goede ervaring bij dit pakketpunt en hangt er een gezellige sfeer!
JF
|Ik verbaas me over de reacties. Het zijn hele vriendelijke broers. Ze verwerken helaas meer pakketten dan bloemen (dat klopt), maar ze werken hard. Ik ga er altijd graag heen met mijn pakketten.
Karin
|Wat een vreselijke mensen. Vandaag voor de zoveelste keer mogen ervaren. Bij binnenkomst (tijdens officiële openingstijden) moest ik naar buiten, ik bepaal de regels, u heeft het bordje gesloten genegeerd! Huh?!!! U moet later terug komen. Oh, wanneer kan ik dan terugkomen? Als die mevrouw klaar is (hangt borden 5 klanten per keer, die had ik wel gezien). Buiten zeg ik tegen een mener dat hij beter niet naar binnen kan gaan ook al zegt het bordje wat anders. Het is hier van de ratten besnuffeld. Kennelijk stond de verkoper te luisteren aan de nadere kant v d deur en vertelde.mij dat ik niet aardig was, en mijn pakje niet meer af kon geven. Dat geloof je toch niet! Dan nog zeggen de mensen zeggen de raarste dingen over ons, tsja misschien roept u dat wel over uzelf af met u klant-onvriendelijk gedrag.