22 december vorig jaar hocker besteld. 6 maart bericht dat ik de hocker kon ophalen. Thuis gekomen bleek er een pootje te zijn afgebroken en de stof gescheurd. Ik zou een orderbevestiging krijgen want ze gingen een nieuwe hocker bestellen. Helaas 14 dagen later geen orderbevestiging. Er is nog steeds geen hocker besteld. Een fout maken is menselijk, maar een fout niet oplossen is belachelijk.
2.0
Annette
|
Een aantal jaren geleden twee prachtige banken van Harvink bij Eijerkamp gekocht. Helaas zat er een kinderziekte in de armleuningen. In fases zijn ze opgehaald door Eijerkamp. Voordat we ze terugkregen duurde dat maanden. Ook de laatste ging stuk en deze werd van de week opgehaald door Patrick. We haden tegen hem de hoop uitgesproken dat het nu niet zolang zou duren als de vorige keren. Een paar uur later belde hij weer op om te zeggen dat hij de armleuningen bij Harvink zelf had omgewisseld. Hij kwam het ook meteen weer monteren. Hulde voor Patrick!
7.0
Hans
|
Een waardeloos bankstel binnen 3 jaar scheuren erin geen garantie en slechte service geen goed woord over Eijerkamp
2.0
Herman
|
Prima service en mooi assortiment
10
Mandy
|
Poefjes nieuw gekocht 3 jaar geleden (valt net buiten de garantie), ze staan voor de sier, slecht 2x in het jaar wordt er op gezeten....1 hiervan zakte op de laatste verjaardag doorheen: ik heb een normaal postuur (65 kilo). Contact gehad met Eijerkamp, aangeven dat dit een constructie fout is gezien het weinige gebruik van de poefjes(5jaar garantie), hier wil Eierkamp niets van weten, ze kijken niet eens, geven alleen aan dat dit niet aan de orde is. Super service: wauw....nooit meer Eijerkamp voor ons!
10 Reviews Plaats review
Kamphuis
|22 december vorig jaar hocker besteld. 6 maart bericht dat ik de hocker kon ophalen. Thuis gekomen bleek er een pootje te zijn afgebroken en de stof gescheurd. Ik zou een orderbevestiging krijgen want ze gingen een nieuwe hocker bestellen. Helaas 14 dagen later geen orderbevestiging. Er is nog steeds geen hocker besteld. Een fout maken is menselijk, maar een fout niet oplossen is belachelijk.
Annette
|Een aantal jaren geleden twee prachtige banken van Harvink bij Eijerkamp gekocht. Helaas zat er een kinderziekte in de armleuningen. In fases zijn ze opgehaald door Eijerkamp. Voordat we ze terugkregen duurde dat maanden. Ook de laatste ging stuk en deze werd van de week opgehaald door Patrick. We haden tegen hem de hoop uitgesproken dat het nu niet zolang zou duren als de vorige keren. Een paar uur later belde hij weer op om te zeggen dat hij de armleuningen bij Harvink zelf had omgewisseld. Hij kwam het ook meteen weer monteren. Hulde voor Patrick!
Hans
|Een waardeloos bankstel binnen 3 jaar scheuren erin geen garantie en slechte service geen goed woord over Eijerkamp
Herman
|Prima service en mooi assortiment
Mandy
|Poefjes nieuw gekocht 3 jaar geleden (valt net buiten de garantie), ze staan voor de sier, slecht 2x in het jaar wordt er op gezeten....1 hiervan zakte op de laatste verjaardag doorheen: ik heb een normaal postuur (65 kilo). Contact gehad met Eijerkamp, aangeven dat dit een constructie fout is gezien het weinige gebruik van de poefjes(5jaar garantie), hier wil Eierkamp niets van weten, ze kijken niet eens, geven alleen aan dat dit niet aan de orde is. Super service: wauw....nooit meer Eijerkamp voor ons!