Koop hier nooit een bank
Wij hebben hier 2 jaar geleden een bank gekocht op eigen gekozen kleur en stof. De bank is zo slecht en strak gestikt dat alle naden van de bank gaan trekken en daardoor de kussens veel openingen hebben en scheef zitten. Ja jammer wordt er gezegd kunnen we niks aan doen, want de bank is op kleur gemaakt. De vertegenwoordiger Pos zijn meerdere keren geweest wachttijd 3 mnd voordat ze komen en 1 mnd voordat ze reageren op een mailtje. Om een verschrikkelijke arrogante vertegenwoordiger te krijgen. Er wordt 1 kussen opgevuld, wie vult er nou 1 kussen op...om de rest van de bank op te vullen kregen wij de rekening. Maar dit heeft nog steeds niks te maken met de te strakke naden van alle kussens die gemaakt zijn voor deze bank. Daar wordt niks aan gedaan...echt schandalig !!!
1.0
Mart Keuning
|
Eijerkamp weigert zich aan de Wet Koop op Afstand te houden. Ik bestelde een tafel telefonisch en per e-mail, dus ik heb wettelijk 14 dagen retourrecht. Toch probeerden ze de kwestie met een 50% retour af te handelen door te zeggen dat het een "winkelkoop" was. Ze hebben zelfs niet aangeboden om te kijken naar een alternatief (alleen tegen 70% van de prijs van het artikel dat ik wil retourneren).
Store manager Wilco is verre van klantvriendelijk en weigert zelfs een innamebewijs af te geven bij retour – puur misleidend. Gelukkig heb ik een mail van Eijerkamp zelf waarin ze bevestigen dat de order pas na mijn akkoord definitief werd en een geluidsopname waarin ze zelf toegeven dat de aankoop niet in de winkel maar per mail is gesloten.
Zou hier lekker wegblijven. Dergelijke praktijken verwacht je van een vage webshop, niet van een grote winkel als Eijerkamp. Ga de kwestie uiteraard aanvechten via mijn rechtsbijstand.
1.0
Kamphuis
|
22 december vorig jaar hocker besteld. 6 maart bericht dat ik de hocker kon ophalen. Thuis gekomen bleek er een pootje te zijn afgebroken en de stof gescheurd. Ik zou een orderbevestiging krijgen want ze gingen een nieuwe hocker bestellen. Helaas 14 dagen later geen orderbevestiging. Er is nog steeds geen hocker besteld. Een fout maken is menselijk, maar een fout niet oplossen is belachelijk.
2.0
Annette
|
Een aantal jaren geleden twee prachtige banken van Harvink bij Eijerkamp gekocht. Helaas zat er een kinderziekte in de armleuningen. In fases zijn ze opgehaald door Eijerkamp. Voordat we ze terugkregen duurde dat maanden. Ook de laatste ging stuk en deze werd van de week opgehaald door Patrick. We haden tegen hem de hoop uitgesproken dat het nu niet zolang zou duren als de vorige keren. Een paar uur later belde hij weer op om te zeggen dat hij de armleuningen bij Harvink zelf had omgewisseld. Hij kwam het ook meteen weer monteren. Hulde voor Patrick!
7.0
Hans
|
Een waardeloos bankstel binnen 3 jaar scheuren erin geen garantie en slechte service geen goed woord over Eijerkamp
12 Reviews Plaats review
Ida de Bruin
|Koop hier nooit een bank
Wij hebben hier 2 jaar geleden een bank gekocht op eigen gekozen kleur en stof. De bank is zo slecht en strak gestikt dat alle naden van de bank gaan trekken en daardoor de kussens veel openingen hebben en scheef zitten. Ja jammer wordt er gezegd kunnen we niks aan doen, want de bank is op kleur gemaakt. De vertegenwoordiger Pos zijn meerdere keren geweest wachttijd 3 mnd voordat ze komen en 1 mnd voordat ze reageren op een mailtje. Om een verschrikkelijke arrogante vertegenwoordiger te krijgen. Er wordt 1 kussen opgevuld, wie vult er nou 1 kussen op...om de rest van de bank op te vullen kregen wij de rekening. Maar dit heeft nog steeds niks te maken met de te strakke naden van alle kussens die gemaakt zijn voor deze bank. Daar wordt niks aan gedaan...echt schandalig !!!
Mart Keuning
|Eijerkamp weigert zich aan de Wet Koop op Afstand te houden. Ik bestelde een tafel telefonisch en per e-mail, dus ik heb wettelijk 14 dagen retourrecht. Toch probeerden ze de kwestie met een 50% retour af te handelen door te zeggen dat het een "winkelkoop" was. Ze hebben zelfs niet aangeboden om te kijken naar een alternatief (alleen tegen 70% van de prijs van het artikel dat ik wil retourneren).
Store manager Wilco is verre van klantvriendelijk en weigert zelfs een innamebewijs af te geven bij retour – puur misleidend. Gelukkig heb ik een mail van Eijerkamp zelf waarin ze bevestigen dat de order pas na mijn akkoord definitief werd en een geluidsopname waarin ze zelf toegeven dat de aankoop niet in de winkel maar per mail is gesloten.
Zou hier lekker wegblijven. Dergelijke praktijken verwacht je van een vage webshop, niet van een grote winkel als Eijerkamp. Ga de kwestie uiteraard aanvechten via mijn rechtsbijstand.
Kamphuis
|22 december vorig jaar hocker besteld. 6 maart bericht dat ik de hocker kon ophalen. Thuis gekomen bleek er een pootje te zijn afgebroken en de stof gescheurd. Ik zou een orderbevestiging krijgen want ze gingen een nieuwe hocker bestellen. Helaas 14 dagen later geen orderbevestiging. Er is nog steeds geen hocker besteld. Een fout maken is menselijk, maar een fout niet oplossen is belachelijk.
Annette
|Een aantal jaren geleden twee prachtige banken van Harvink bij Eijerkamp gekocht. Helaas zat er een kinderziekte in de armleuningen. In fases zijn ze opgehaald door Eijerkamp. Voordat we ze terugkregen duurde dat maanden. Ook de laatste ging stuk en deze werd van de week opgehaald door Patrick. We haden tegen hem de hoop uitgesproken dat het nu niet zolang zou duren als de vorige keren. Een paar uur later belde hij weer op om te zeggen dat hij de armleuningen bij Harvink zelf had omgewisseld. Hij kwam het ook meteen weer monteren. Hulde voor Patrick!
Hans
|Een waardeloos bankstel binnen 3 jaar scheuren erin geen garantie en slechte service geen goed woord over Eijerkamp