Vakkundig gelegd. Tapijt en PVC. Super gedaan. Heel blij mee. Geen negatieve ervaringen
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Edith
|
6 maanden aan t lijntje gehouden. Nu faliet en klanten blijven achter met onopgeloste klachten. Wat nu??? Je bedrijf naar de klote geholpen omdat je je kop in de wind gooit en niets oplost.dat kost klanten omdat dit mond op mond gaat. Vreselijk voor t personeel. Die verdienen dit niet.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Brandman
|
KOOP NIET BIJ DINO, KOOP NIET BIJ DINO, KOOP NIET BIJ DINO.
De eigenaar Henk is een een vuilniszak vol gebakken loze lucht en praatjes.
Het woord klantenservice staat niet in zijn woordenboek en bij klachten verschuilt hij zich achter zijn medewerkers.
Zolang je wat wilt kopen heeft Henk alle tijd voor je en is hij altijd op locatie in Dronten, maar heb je een klacht en hem wilt spreken dan is hij voortdurend op vakantie in Italië en onbereikbaar.
Kom je in de zaak dan mag je je verhaal bij de ingang doen waar iedereen langs loopt en 0 privacy hebt maar dat is vast een vorm van intimiderende bedrijfspolitiek.
De mannen die het laminaat gelegd hebben zijn zijn zeer ter goeder trouw en kundig maar hebben de pech dat ze voor een bedrijf als Dino werken.
Mijn advies is, mijd Dino en laat je niet naar binnen lokken en in de klauwen van Henk en zijn bende bij de voordeur terecht komt.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nelie van Roemburg
|
Wat een bedrijf!!
Eerst heel vriendelijk door Men. Henk te woord gestaan,en maar luisteren naar zijn verhalen! Uiteindelijk laminaat en pvc voor de trap uitgezocht. Afspraak gemaakt en zowaar het laminaat werd op tijd gelegd! Yes!!
Maar de trap kon niet ,was te weinig ,hoezo, eerst kijken in het magazijn!!
Andere kleur moeten uitzoeken,weer nieuwe afspraak gemaakt, voor een extra ruimte in huis zeil besteld, werd vergeten door Henk, komt goed!!
Zelf iedere keer weer vragen. Eindelijk door de enige harde werker ( Serge)samen met een buitenlandse aardige jongeman plinten en zeil gelegd. Toen begon het gezeur, ik belde naar Dino om verhaal te halen over waarom Serge niet kwam voor de trap,moest naar Leleystad een trap leggen, fijn als wij dat ook weten??krijg ik de dochter van de baas, (die samen met haar broer het bedrijf gaan overnemen,)aan de tel om verhaal te halen, ligt niet aan hun ,ligt aan hun personeel! Ik verhief mijn stem, en zij raakte zo in ,paniek,dat papa het moest overnemen, wat ik wel niet dacht om zo tegen een ,,meisje,, te praten!! Ze is zeker in de 30 en werkt er al jaren! Toe nou, skills!! Met Henk grote discussie gehad ,uiteindelijk maar even water bij de wijn gedaan. Vloer ligt, trap is bijna klaar, de zoon zou bij ons wat stopcontacten aansluiten, Na 6 uur,samen met Serge ,ze komen ,wij gaan ergens anders wonen, dus het is steeds heen en weer rijden, Serge komt binnen, en de zoon blijft in de auto zitten bellen, 20 min. Later, ik was al een paar keer buiten gew. Om te zeggen dat wij wilde praten, kjkt mij aan of ik van een andere planeet kom,en gaat verder met mobiel. Ik ben het ondertussen spuugzat, we maken een afspraak met Serge ,kanjer! En lopen mee naar buiten ,en heb meteen gezegd tegen de zoon dat ik klaar ben met ze.
Om het kort te maken ,mensen ga niet met Dino in zee, wordt èèn grote puinhoop, service tot aan de deur!! Samenwerking en overleg, kennen ze niet!!
Serge ,het gaat je goed!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Visser
|
Zeer slechte service, verkeerde kleur plinten erbij. Juiste waren er niet meer & deze zonder overleg geplaatst. Zelf alles moeten lospeuteren bij thuiskomst. Als ze hun geld ontvangen hebben, is service voorbij. Problemen en fouten willen ze niet herstellen. Schandalig!
19 Reviews Plaats review
Rozendaal van Dijk
|Vakkundig gelegd. Tapijt en PVC. Super gedaan. Heel blij mee. Geen negatieve ervaringen
Edith
|6 maanden aan t lijntje gehouden. Nu faliet en klanten blijven achter met onopgeloste klachten. Wat nu??? Je bedrijf naar de klote geholpen omdat je je kop in de wind gooit en niets oplost.dat kost klanten omdat dit mond op mond gaat. Vreselijk voor t personeel. Die verdienen dit niet.
Brandman
|KOOP NIET BIJ DINO, KOOP NIET BIJ DINO, KOOP NIET BIJ DINO.
De eigenaar Henk is een een vuilniszak vol gebakken loze lucht en praatjes.
Het woord klantenservice staat niet in zijn woordenboek en bij klachten verschuilt hij zich achter zijn medewerkers.
Zolang je wat wilt kopen heeft Henk alle tijd voor je en is hij altijd op locatie in Dronten, maar heb je een klacht en hem wilt spreken dan is hij voortdurend op vakantie in Italië en onbereikbaar.
Kom je in de zaak dan mag je je verhaal bij de ingang doen waar iedereen langs loopt en 0 privacy hebt maar dat is vast een vorm van intimiderende bedrijfspolitiek.
De mannen die het laminaat gelegd hebben zijn zijn zeer ter goeder trouw en kundig maar hebben de pech dat ze voor een bedrijf als Dino werken.
Mijn advies is, mijd Dino en laat je niet naar binnen lokken en in de klauwen van Henk en zijn bende bij de voordeur terecht komt.
Nelie van Roemburg
|Wat een bedrijf!!
Eerst heel vriendelijk door Men. Henk te woord gestaan,en maar luisteren naar zijn verhalen! Uiteindelijk laminaat en pvc voor de trap uitgezocht. Afspraak gemaakt en zowaar het laminaat werd op tijd gelegd! Yes!!
Maar de trap kon niet ,was te weinig ,hoezo, eerst kijken in het magazijn!!
Andere kleur moeten uitzoeken,weer nieuwe afspraak gemaakt, voor een extra ruimte in huis zeil besteld, werd vergeten door Henk, komt goed!!
Zelf iedere keer weer vragen. Eindelijk door de enige harde werker ( Serge)samen met een buitenlandse aardige jongeman plinten en zeil gelegd. Toen begon het gezeur, ik belde naar Dino om verhaal te halen over waarom Serge niet kwam voor de trap,moest naar Leleystad een trap leggen, fijn als wij dat ook weten??krijg ik de dochter van de baas, (die samen met haar broer het bedrijf gaan overnemen,)aan de tel om verhaal te halen, ligt niet aan hun ,ligt aan hun personeel! Ik verhief mijn stem, en zij raakte zo in ,paniek,dat papa het moest overnemen, wat ik wel niet dacht om zo tegen een ,,meisje,, te praten!! Ze is zeker in de 30 en werkt er al jaren! Toe nou, skills!! Met Henk grote discussie gehad ,uiteindelijk maar even water bij de wijn gedaan. Vloer ligt, trap is bijna klaar, de zoon zou bij ons wat stopcontacten aansluiten, Na 6 uur,samen met Serge ,ze komen ,wij gaan ergens anders wonen, dus het is steeds heen en weer rijden, Serge komt binnen, en de zoon blijft in de auto zitten bellen, 20 min. Later, ik was al een paar keer buiten gew. Om te zeggen dat wij wilde praten, kjkt mij aan of ik van een andere planeet kom,en gaat verder met mobiel. Ik ben het ondertussen spuugzat, we maken een afspraak met Serge ,kanjer! En lopen mee naar buiten ,en heb meteen gezegd tegen de zoon dat ik klaar ben met ze.
Om het kort te maken ,mensen ga niet met Dino in zee, wordt èèn grote puinhoop, service tot aan de deur!! Samenwerking en overleg, kennen ze niet!!
Serge ,het gaat je goed!!
Visser
|Zeer slechte service, verkeerde kleur plinten erbij. Juiste waren er niet meer & deze zonder overleg geplaatst. Zelf alles moeten lospeuteren bij thuiskomst. Als ze hun geld ontvangen hebben, is service voorbij. Problemen en fouten willen ze niet herstellen. Schandalig!
Dino Tapijt
|