Afgelopen week jan 2025 een auto gekocht, na een zeer vriendelijk gesprek aan de telefoon en divers mail overleg zijn we tot een goeie deal gekomen, afgelopen week nieuwe auto op gehaald en uitermate vriendelijke en correct geholpen.
wij zijn uitermate blij met de aangekochte auto en zal ook zeker deze garage aanraden en wij zullen zeker in de toekomst hier terug komen als we een andere auto zoeken maar voorlopig gaan we genieten van de aangekochte auto.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Hendrik
|
Ook wij zijn vandaag bij deze garage geweest voor een auto. De auto stond binnen en mochten hem bekijken. In mijn idee waren de achterbanden glad. En de kofferklep ging niet elektrisch open. Verkoper kwam er zelf mee dat er meerdere deukjes in zaten en dat de accessoires accu defect was en de zitdiepte verlenger. Advertentie op marktplaats werd dit niet genoemd wat ik best vervelend vind. Prijs was hie de auto er zo bij stond. Alles we extra wilden koste meer geld. Wie zet nou een auto met defecten tekoop zonder dat in de advertentie te vermelden. Nog niet eens een meter te hebben gereden meteen in kantoor en handelen over prijs en inruil. Beetje vreemde manier van handelen. Kregen het idee dat deze meneer dacht in onze portemonnee te kunnen zien wat we te besteden hebben. Dus totaal niet serieus genomen.Dit voelt best klote als je serieus op zoek bent naar een mooie auto in een 5 cijferig bedrag.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Mariska
|
Helaas geen goede ervaring. Vw Tiguan gekocht waar er verschillende lampjes (knipperlicht etc) Maar dit was niet zorgelijk volgens de verkoper. Week later brandde het motorlampje. Auto mocht terug voor reparatie. Auto een week kwijt gehad. Probleem was opgelost zeiden ze. Maand later weer een brandend motor lampje. Waterpomp kapot. 650€ kosten. Naja kan gebeuren denk je dan. Laten repareren. Daarna week in week uit een brandend motorlampje tot slecht lopende motor aan toe Vervolgens de auto 5 weken bij onze vaste Garage gestaan zonder te kunnen vinden wat de precieze oorzaak is. Kapotte ECU en weer een kapotte waterpomp. Weer voor 750€ aan reparatiekosten voor een auto die niet te rijden is. Uiteindelijk besloten om maar een andere auto te kopen bij een betrouwbare autodealer. Tot op heden geen reactie of oplossing gehad van Bosgra en een kapotte Vw Tiguan op de oprit staan die we nog geen 6 maanden in bezit hadden.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
HG
|
In maart een mooie auto bij jullie gekocht waar ik erg blij mee ben! Helaas kwam er na een paar maanden verschillende storingen in beeld hierover gebeld en door het bedrijf op een nette en goede manier opgelost waardoor ik nu weer met veel plezier in mijn auto kan rijden! Bedankt!
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
K.
|
Een tijd terug een auto hier gekocht. Had ik nooit moeten doen. Vreselijk onsympathieke verkoper. Bot en horkerig. Er schortte van alles aan de auto. Onder garantie een keer terug
geweest, maar de klachten waren niet verdwenen. Geen leenauto en een grote afstand van woonplaats naar Gorredijk, dus met twee mensen twee keer een hele middag onder de pannen en de auto acht dagen moeten missen. Met een grauw en een snauw werd ons bij het weer ophalen van de auto de
sleutel in de handen gedrukt en hup, weer door naar een nieuwe
klant. Door de botte houding van de verkoper zagen we er tegen op hem nog een keer onder ogen te komen. Door zijn intimiderende houding zien
ze ons daar nooit weer en hebben we
de garantie maar laten verlopen en de kosten van de reparatie zelf betaald.
26 Reviews Plaats review
Ton Jansen
|Afgelopen week jan 2025 een auto gekocht, na een zeer vriendelijk gesprek aan de telefoon en divers mail overleg zijn we tot een goeie deal gekomen, afgelopen week nieuwe auto op gehaald en uitermate vriendelijke en correct geholpen.
wij zijn uitermate blij met de aangekochte auto en zal ook zeker deze garage aanraden en wij zullen zeker in de toekomst hier terug komen als we een andere auto zoeken maar voorlopig gaan we genieten van de aangekochte auto.
Hendrik
|Ook wij zijn vandaag bij deze garage geweest voor een auto. De auto stond binnen en mochten hem bekijken. In mijn idee waren de achterbanden glad. En de kofferklep ging niet elektrisch open. Verkoper kwam er zelf mee dat er meerdere deukjes in zaten en dat de accessoires accu defect was en de zitdiepte verlenger. Advertentie op marktplaats werd dit niet genoemd wat ik best vervelend vind. Prijs was hie de auto er zo bij stond. Alles we extra wilden koste meer geld. Wie zet nou een auto met defecten tekoop zonder dat in de advertentie te vermelden. Nog niet eens een meter te hebben gereden meteen in kantoor en handelen over prijs en inruil. Beetje vreemde manier van handelen. Kregen het idee dat deze meneer dacht in onze portemonnee te kunnen zien wat we te besteden hebben. Dus totaal niet serieus genomen.Dit voelt best klote als je serieus op zoek bent naar een mooie auto in een 5 cijferig bedrag.
Mariska
|Helaas geen goede ervaring. Vw Tiguan gekocht waar er verschillende lampjes (knipperlicht etc) Maar dit was niet zorgelijk volgens de verkoper. Week later brandde het motorlampje. Auto mocht terug voor reparatie. Auto een week kwijt gehad. Probleem was opgelost zeiden ze. Maand later weer een brandend motor lampje. Waterpomp kapot. 650€ kosten. Naja kan gebeuren denk je dan. Laten repareren. Daarna week in week uit een brandend motorlampje tot slecht lopende motor aan toe Vervolgens de auto 5 weken bij onze vaste Garage gestaan zonder te kunnen vinden wat de precieze oorzaak is. Kapotte ECU en weer een kapotte waterpomp. Weer voor 750€ aan reparatiekosten voor een auto die niet te rijden is. Uiteindelijk besloten om maar een andere auto te kopen bij een betrouwbare autodealer. Tot op heden geen reactie of oplossing gehad van Bosgra en een kapotte Vw Tiguan op de oprit staan die we nog geen 6 maanden in bezit hadden.
HG
|In maart een mooie auto bij jullie gekocht waar ik erg blij mee ben! Helaas kwam er na een paar maanden verschillende storingen in beeld hierover gebeld en door het bedrijf op een nette en goede manier opgelost waardoor ik nu weer met veel plezier in mijn auto kan rijden! Bedankt!
K.
|Een tijd terug een auto hier gekocht. Had ik nooit moeten doen. Vreselijk onsympathieke verkoper. Bot en horkerig. Er schortte van alles aan de auto. Onder garantie een keer terug
geweest, maar de klachten waren niet verdwenen. Geen leenauto en een grote afstand van woonplaats naar Gorredijk, dus met twee mensen twee keer een hele middag onder de pannen en de auto acht dagen moeten missen. Met een grauw en een snauw werd ons bij het weer ophalen van de auto de
sleutel in de handen gedrukt en hup, weer door naar een nieuwe
klant. Door de botte houding van de verkoper zagen we er tegen op hem nog een keer onder ogen te komen. Door zijn intimiderende houding zien
ze ons daar nooit weer en hebben we
de garantie maar laten verlopen en de kosten van de reparatie zelf betaald.