Al enige tijd geleden een Nissan Qashqai gekocht. Mooie nette auto met weinig kilometers. Kon m gelijk meenemen dus alles uit de inruilauto overgeladen en meegenomen. Was echt een verrassing, nog nooit meegemaakt dat je gelijk je aankoop mee kon nemen. Drie maanden garantie gekregen maar onfortuinlijk gaat na 4,5 maand de automaat kapot. Contact met Topper opgenomen en die namen mijn tegenvaller heel serieus op en kreeg de "opdracht" de auto bij een revisie bedrijf neer te zetten waar het euvel opgelost zou gaan worden. Ondanks dat dit wel ff geduurd heeft heb ik mijn auto terug en is deze gemaakt, toch onder garantie. Heb voor bijna de hele periode een leenauto, Smartje, gekregen zodat ik niet zonder auto zat. Super service Topper auto!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Gokan
|
@ autobedrijf Topper
Ik doe dit liever niet dan wel, maar er is zoveel aan de hand dat ik helaas verplicht ben dit te delen met de medemens!
03-04 kocht ik een Seat Ibiza bij u
De auto oogte op het eerste gezicht een mooie leuke auto: maar helaas moest ik later achterkomen dat dit alles behalve een leuke auto was!
03-04 gekocht en op 05-04 begonnen de problemen onderweg naar me werk.
Ik zet de serieuze problemen hier onder op een rijtje en zal de foto’s erbij toevoegen.
- Auto moest uitgelijnd worden
- Banden compleet versleten (ijzerdraad zichtbaar)
- Scheur in carter pan
- Olie lekkage ( nachtmerrie)
- Stabilisatorstang aan vervanging toe.
Auto heb ik zelf uit laten lijnen. Banden heb ik zelf gekocht. Alleen de carter pan heeft eigenaar van Autobedrijf Topper met heel veel moeite besteld.
Toen ik meneer erop wees dat de auto serieuze gebreken heeft kreeg ik als antwoord : ja maar meneer achteraf moet u niet klagen u had de auto beter moeten controleren. Toen wist ik dat ik opgelicht was. U BENT VERPLICHT EEN DEGELIJKE AUTO TE VERKOPEN!
En nog 1 ding wat opmerkelijk was!
Ik vroeg u om de BON en u vertelde me dat u de BON al in mijn Dashboard had gedaan. Naja opzich wel fijn DACHT IK.
Toen ik de volgende dag op de bon keek zag ik -2500,- staan… ik dacht huh dit klopt niet. Want ik heb u -3000,- betaald voor de Seat. Dus dit betekend dat u ook nog eens met de belasting een spelletje speelt.
KORTOM ik ben diep maar dan ook diep teleurgesteld. En echt waar als ik een review plaatst dat heeft iemand het echt te bont gemaakt. En kom de volgende keer uw afspraken na als u iets beloofd.
Mvg
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
M.
|
Heb prima auto gekocht met goede achtergrond informatie. Je weet nooit wat je bij een handelaar koopt, dus enig onderzoek zelf doen is altijd eigen verantwoordelijkheid. Een handelaar kan ook niet in de motor kijken. Vriendelijkheid na aankoop kan beter, maar een slijmerige verkoper is ook niet te vertrouwen.
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Marlies
|
2 maanden gereden met n ford ka , heet gelopen koppakking eruit contact opgenomen dat ik de auto terug wil brengen dat ik er geen vertrouwen meer in heb meneer wil niet in tuig. Ik moet hem maar naar de sloperij brengen. Geen discussie mogelijk. Zo kan ik ook rijk worden. Never meer geen topper auto want zo top is deze meneer niet. Weg blijven daar. Bespaart je n hoop kop zorgen en geld.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Houria
|
Ging in november 2022 een paar auto's bezichtigen die ik had gezien op de website, werd uitgebreid geholpen en geadviseerd. Ook hield de eigenaar een paar dagen voor mij een auto gereserveerd en mocht ik erover nadenken. Uiteindelijk ook de auto gekocht en zeer tevreden. Ze zijn betrouwbaar, behulpzaam en staan je te woord bij vragen. Echt een aanrader!
17 Reviews Plaats review
Erik
|Al enige tijd geleden een Nissan Qashqai gekocht. Mooie nette auto met weinig kilometers. Kon m gelijk meenemen dus alles uit de inruilauto overgeladen en meegenomen. Was echt een verrassing, nog nooit meegemaakt dat je gelijk je aankoop mee kon nemen. Drie maanden garantie gekregen maar onfortuinlijk gaat na 4,5 maand de automaat kapot. Contact met Topper opgenomen en die namen mijn tegenvaller heel serieus op en kreeg de "opdracht" de auto bij een revisie bedrijf neer te zetten waar het euvel opgelost zou gaan worden. Ondanks dat dit wel ff geduurd heeft heb ik mijn auto terug en is deze gemaakt, toch onder garantie. Heb voor bijna de hele periode een leenauto, Smartje, gekregen zodat ik niet zonder auto zat. Super service Topper auto!
Gokan
|@ autobedrijf Topper
Ik doe dit liever niet dan wel, maar er is zoveel aan de hand dat ik helaas verplicht ben dit te delen met de medemens!
03-04 kocht ik een Seat Ibiza bij u
De auto oogte op het eerste gezicht een mooie leuke auto: maar helaas moest ik later achterkomen dat dit alles behalve een leuke auto was!
03-04 gekocht en op 05-04 begonnen de problemen onderweg naar me werk.
Ik zet de serieuze problemen hier onder op een rijtje en zal de foto’s erbij toevoegen.
- Auto moest uitgelijnd worden
- Banden compleet versleten (ijzerdraad zichtbaar)
- Scheur in carter pan
- Olie lekkage ( nachtmerrie)
- Stabilisatorstang aan vervanging toe.
Auto heb ik zelf uit laten lijnen. Banden heb ik zelf gekocht. Alleen de carter pan heeft eigenaar van Autobedrijf Topper met heel veel moeite besteld.
Toen ik meneer erop wees dat de auto serieuze gebreken heeft kreeg ik als antwoord : ja maar meneer achteraf moet u niet klagen u had de auto beter moeten controleren. Toen wist ik dat ik opgelicht was. U BENT VERPLICHT EEN DEGELIJKE AUTO TE VERKOPEN!
En nog 1 ding wat opmerkelijk was!
Ik vroeg u om de BON en u vertelde me dat u de BON al in mijn Dashboard had gedaan. Naja opzich wel fijn DACHT IK.
Toen ik de volgende dag op de bon keek zag ik -2500,- staan… ik dacht huh dit klopt niet. Want ik heb u -3000,- betaald voor de Seat. Dus dit betekend dat u ook nog eens met de belasting een spelletje speelt.
KORTOM ik ben diep maar dan ook diep teleurgesteld. En echt waar als ik een review plaatst dat heeft iemand het echt te bont gemaakt. En kom de volgende keer uw afspraken na als u iets beloofd.
Mvg
M.
|Heb prima auto gekocht met goede achtergrond informatie. Je weet nooit wat je bij een handelaar koopt, dus enig onderzoek zelf doen is altijd eigen verantwoordelijkheid. Een handelaar kan ook niet in de motor kijken. Vriendelijkheid na aankoop kan beter, maar een slijmerige verkoper is ook niet te vertrouwen.
Marlies
|2 maanden gereden met n ford ka , heet gelopen koppakking eruit contact opgenomen dat ik de auto terug wil brengen dat ik er geen vertrouwen meer in heb meneer wil niet in tuig. Ik moet hem maar naar de sloperij brengen. Geen discussie mogelijk. Zo kan ik ook rijk worden. Never meer geen topper auto want zo top is deze meneer niet. Weg blijven daar. Bespaart je n hoop kop zorgen en geld.
Houria
|Ging in november 2022 een paar auto's bezichtigen die ik had gezien op de website, werd uitgebreid geholpen en geadviseerd. Ook hield de eigenaar een paar dagen voor mij een auto gereserveerd en mocht ik erover nadenken. Uiteindelijk ook de auto gekocht en zeer tevreden. Ze zijn betrouwbaar, behulpzaam en staan je te woord bij vragen. Echt een aanrader!