*NOOIT meer Sunny Cars – misleidend en klantonvriendelijk!*
Boek je bij Sunny Cars omdat je denkt “alles is geregeld en inclusief”? Think again. In Edinburgh blijkt dat Sunny Cars *de verhuur uitbesteedt aan Europcar* – zonder duidelijke waarschuwing vooraf. Daar krijg je *ongevraagd een ‘upgrade’* waar later doodleuk €1600 voor wordt afgeschreven, terwijl de auto bij inleveren *is goedgekeurd zonder opmerkingen*.
En alsof dat nog niet genoeg is: *drie maanden later* wordt er nog eens *€1100 afgeschreven*, zonder uitleg of toestemming. Sunny Cars? Die verschuilen zich achter “de partner” en *reageren amper of niet*. Zelfs een simpel bedrag voor *teveel berekende kilometers*, dat ze zelf hebben toegegeven, wordt *al maanden niet terugbetaald*.
Sunny Cars profileert zich als zorgeloos en all-in, maar laat je volledig in de steek zodra het misgaat. *Zorgeloos? Nee. Ongelofelijk frustrerend.*
➡️ *Mijd deze aanbieder als je je geld en rust liefhebt.*
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marcel
|
Nooit meer Sunny Cars. Bij ophalen auto in Nice was er een probleem dat ze lokaal niet op konden lossen. Kregen bij helpdesk van Sunny Cars een zaterdaghulpje aan de telefoon die niet van plan was om maar ergens mee te helpen. Ja, hij kon annuleren tegen 150 euro extra kosten. En daarna lokaal de hoofdprijs moeten betalen voor een andere verhuurauto omdat je niet anders meer kunt. Terug na vakantie 3 keer gemailed met Sunny Cars om toelichting te vragen. Gewoon geen enkele reactie. Waardeloze service. Gewoon niet meer boeken daar!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Andrea
|
Sunnycars lost problemen niet op.
Ik heb via Sunny Cars een auto gehuurd in Munchen. Daar bleek het via het bedrijf Buchbinder te gaan. Deze Buchbinder scoort een 0,8 van de 10 na 369 stemmen op trustpilot. Dit staat haaks op de opmerking van Sunny 'We werken uitsluitend samen met de beste partners ter wereld....sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen.'
De gereserveerde borg van E1000,- (!) euro staat nog steeds gereserveerd op mijn creditcard omdat buchbinder einde huurcontract niet correct heeft door gevoerd.
Ik heb Sunny cars hier 3x over gebeld, aangezien ik mijn creditcard hoog nodig heb voor mijn werk. De eerste 2x schoven ze het af op mijn creditcardmaatschappij, de 3e x kreeg ik een klachtenformulier via mijn mail. Na ruim een week had ik nog niets gehoord en bij navraag hoe het ervoor stond met mijn klachtafhandeling kreeg ik een standaard antwoord dat ze hem goed ontvangen hadden, nog geen antwoord konden geven omdat ze afhankelijk zijn van de info van de lokale autoleverancier.
Niet een keer heeft Sunny Cars begrip of empathie getoond voor mijn probleem. De mails beginnen met 'beste klant' wat op mij erg standaard en onpersoonlijk overkomt na al het contact dat ik al met ze gehad heb.
Het ergste is, het probleem van de terugstorting van E1000,- is nog steeds niet opgelost. Sunny Cars zit er duidelijk niet bovenop en lijkt ook de noodzaak niet te begrijpen. Ik ben al heel wat tijd kwijt met regelwerk.
Mijn vertrouwen in hun is inmiddels volledig weg. Ik zal ook niet nog eens een auto via hun huren. Ik vraag me af hoe ze ergere problemen af zullen handelen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marc Lanting
|
Aangekomen op vliegveld Brindisi bleek er ondanks de reserveringsbevestiging geen auto bij de betreffende verhuurder voor ons klaar te staan. Flink balen natuurlijk want het was al laat en op het vliegveld was geen auto meer te huur. Gelukkig hebben we elders zelf nog iets kunnen huren en zijn door dit bedrijf opgehaald (ook teruggebracht ivm terugreis) en hebben vanaf hun kantoor een auto gehuurd waarmee we onze vakantie konden vervolgen. Sunnycars heeft achteraf alle onkosten vergoed (o.a. transferkosten)! Tevens compensatie gekregen voor een lagere categorie auto die we moesten huren en een tegoedbon die we kunnen verzilveren bij een volgende keer dat we een auto gaan huren. Top geregeld Sunnycars!
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
van den Berg
|
Wij hebben van tevoren contact gelegd met Sunnycars over het huren van een auto en de kosten voor One-Way huren. Zij hebben hierna een offerte opgesteld voor een auto waarin duidelijk vermeld werd (zoals ook eerder bevestigd) dat er GEEN One Way kosten werden gerekend.
Deze offerte is binnen een uur bevestigd door ons met een bevestiging via de mail. 2 dagen later een mail dat de auto helaas niet meer beschikbaar is en er nu een andere auto is uitgekozen voor het DUBBELE bedrag en oja, nog te voldoen, ruim 310 euro One Way kosten. Indien niet binnen 7 dagen reactie, geldt de gewijzigde reservering.
Tijdens het telefoongesprek met Sunny Cars blijkt dat ze dit normaal vinden om een direct bevestigde offerte om te zetten in iets wat 5x duurder uitvalt. Zij verschuilen zich achter de beschikbaarheid van het verhuurbedrijf, echter waar komt die offerte dan vandaan?
Al met al, dus blij gemaakt met een dode mus ondanks meermaals duidelijk contact van tevoren. Helaas telefonisch geen begrip van Sunny Cars en deze belachelijke reservering (huurauto 2 dagen voor ruim 500 euro) natuurlijk per direct geannuleerd.
434 Reviews Plaats review
Tanja Haanschoten
|---
*NOOIT meer Sunny Cars – misleidend en klantonvriendelijk!*
Boek je bij Sunny Cars omdat je denkt “alles is geregeld en inclusief”? Think again. In Edinburgh blijkt dat Sunny Cars *de verhuur uitbesteedt aan Europcar* – zonder duidelijke waarschuwing vooraf. Daar krijg je *ongevraagd een ‘upgrade’* waar later doodleuk €1600 voor wordt afgeschreven, terwijl de auto bij inleveren *is goedgekeurd zonder opmerkingen*.
En alsof dat nog niet genoeg is: *drie maanden later* wordt er nog eens *€1100 afgeschreven*, zonder uitleg of toestemming. Sunny Cars? Die verschuilen zich achter “de partner” en *reageren amper of niet*. Zelfs een simpel bedrag voor *teveel berekende kilometers*, dat ze zelf hebben toegegeven, wordt *al maanden niet terugbetaald*.
Sunny Cars profileert zich als zorgeloos en all-in, maar laat je volledig in de steek zodra het misgaat. *Zorgeloos? Nee. Ongelofelijk frustrerend.*
➡️ *Mijd deze aanbieder als je je geld en rust liefhebt.*
Marcel
|Nooit meer Sunny Cars. Bij ophalen auto in Nice was er een probleem dat ze lokaal niet op konden lossen. Kregen bij helpdesk van Sunny Cars een zaterdaghulpje aan de telefoon die niet van plan was om maar ergens mee te helpen. Ja, hij kon annuleren tegen 150 euro extra kosten. En daarna lokaal de hoofdprijs moeten betalen voor een andere verhuurauto omdat je niet anders meer kunt. Terug na vakantie 3 keer gemailed met Sunny Cars om toelichting te vragen. Gewoon geen enkele reactie. Waardeloze service. Gewoon niet meer boeken daar!
Andrea
|Sunnycars lost problemen niet op.
Ik heb via Sunny Cars een auto gehuurd in Munchen. Daar bleek het via het bedrijf Buchbinder te gaan. Deze Buchbinder scoort een 0,8 van de 10 na 369 stemmen op trustpilot. Dit staat haaks op de opmerking van Sunny 'We werken uitsluitend samen met de beste partners ter wereld....sluiten contracten af met lokale en internationale autoverhuurders die aan onze strenge kwaliteit- en service-eisen voldoen.'
De gereserveerde borg van E1000,- (!) euro staat nog steeds gereserveerd op mijn creditcard omdat buchbinder einde huurcontract niet correct heeft door gevoerd.
Ik heb Sunny cars hier 3x over gebeld, aangezien ik mijn creditcard hoog nodig heb voor mijn werk. De eerste 2x schoven ze het af op mijn creditcardmaatschappij, de 3e x kreeg ik een klachtenformulier via mijn mail. Na ruim een week had ik nog niets gehoord en bij navraag hoe het ervoor stond met mijn klachtafhandeling kreeg ik een standaard antwoord dat ze hem goed ontvangen hadden, nog geen antwoord konden geven omdat ze afhankelijk zijn van de info van de lokale autoleverancier.
Niet een keer heeft Sunny Cars begrip of empathie getoond voor mijn probleem. De mails beginnen met 'beste klant' wat op mij erg standaard en onpersoonlijk overkomt na al het contact dat ik al met ze gehad heb.
Het ergste is, het probleem van de terugstorting van E1000,- is nog steeds niet opgelost. Sunny Cars zit er duidelijk niet bovenop en lijkt ook de noodzaak niet te begrijpen. Ik ben al heel wat tijd kwijt met regelwerk.
Mijn vertrouwen in hun is inmiddels volledig weg. Ik zal ook niet nog eens een auto via hun huren. Ik vraag me af hoe ze ergere problemen af zullen handelen.
Marc Lanting
|Aangekomen op vliegveld Brindisi bleek er ondanks de reserveringsbevestiging geen auto bij de betreffende verhuurder voor ons klaar te staan. Flink balen natuurlijk want het was al laat en op het vliegveld was geen auto meer te huur. Gelukkig hebben we elders zelf nog iets kunnen huren en zijn door dit bedrijf opgehaald (ook teruggebracht ivm terugreis) en hebben vanaf hun kantoor een auto gehuurd waarmee we onze vakantie konden vervolgen. Sunnycars heeft achteraf alle onkosten vergoed (o.a. transferkosten)! Tevens compensatie gekregen voor een lagere categorie auto die we moesten huren en een tegoedbon die we kunnen verzilveren bij een volgende keer dat we een auto gaan huren. Top geregeld Sunnycars!
van den Berg
|Wij hebben van tevoren contact gelegd met Sunnycars over het huren van een auto en de kosten voor One-Way huren. Zij hebben hierna een offerte opgesteld voor een auto waarin duidelijk vermeld werd (zoals ook eerder bevestigd) dat er GEEN One Way kosten werden gerekend.
Deze offerte is binnen een uur bevestigd door ons met een bevestiging via de mail. 2 dagen later een mail dat de auto helaas niet meer beschikbaar is en er nu een andere auto is uitgekozen voor het DUBBELE bedrag en oja, nog te voldoen, ruim 310 euro One Way kosten. Indien niet binnen 7 dagen reactie, geldt de gewijzigde reservering.
Tijdens het telefoongesprek met Sunny Cars blijkt dat ze dit normaal vinden om een direct bevestigde offerte om te zetten in iets wat 5x duurder uitvalt. Zij verschuilen zich achter de beschikbaarheid van het verhuurbedrijf, echter waar komt die offerte dan vandaan?
Al met al, dus blij gemaakt met een dode mus ondanks meermaals duidelijk contact van tevoren. Helaas telefonisch geen begrip van Sunny Cars en deze belachelijke reservering (huurauto 2 dagen voor ruim 500 euro) natuurlijk per direct geannuleerd.