Start met stemmen!
Op 11 januari 2016 worden de Service Awards uitgereikt aan de winnende bedrijven tijdens een besloten bijeenkomst in museum Corpus te Leiden, want service is tenslotte mensenwerk. De winnaars van de Service Awards zijn de bedrijven met het hoogste klantoordeel en hebben minimaal 100 reviews ontvangen in 2015.
Stemmen kan via reviews tot 5 januari 2016. Met al je ervaringen over dienstverleners maak je kans op de Apple Watch.
De sponsoren van de Beste Service Awards
Onderzoeksbureau Tevreden voert voor haar klanten doorlopend klanttevredenheidsonderzoek uit waarmee bedrijven iedere dag inzicht hebben in hun prestaties volgens klanten. Zo wordt op afdeling-, filiaal- en proces niveau informatie verkregen waarmee de organisatie kan bijsturen, verbeteren en innoveren op basis van klantinzicht. Via de onderzoeksopzet kan meteen de 'review vraag' worden gesteld die op Opiness wordt gepubliceerd. Klik hier voor meer informatie.
Review specialist The feedback Company verstuurt uitnodigingen voor feedback aan bedrijven via een geautomatiseerde feedbacksysteem. Deze reviews zijn te gebruiken voor continu klant inzicht en seller ratings in de Google Adwords campagnes die conversie verhogen. De reviews worden ook gepubliceerd op Opiness. Klik hier voor meer informatie.
Webcare specialist OBI4wan levert haar klanten een webcare oplossing waarmee je volledig geautomatiseerd alle sociale media kunt volgen en op berichten kunt reageren. Na klantcontact via Twitter, Facebook, LinkedIn of WhatsApp kan via hun systeem ook gevraagd worden om een review te plaatsen. Klik hier voor meer informatie.
Customer Engagement specialist VANAD Group levert een totaaloplossing voor de ultieme klantenservice. Om de optimale Customer Engagement te kunnen creëren, is de perfecte combinatie van technologie en mensen cruciaal. VANAD Group ondersteunt bedrijven door de juiste inzet van deze factoren en de daarbij horende processen, kennis en inzichten, in het bereiken van de ultieme klantenservice. Klik hier voor meer informatie.