U bent genomineerd voor een Autoschade Award.

Hoe pakt u dat aan?

Meedoen met de Autoschade Awards is heel eenvoudig, de verkiezing is kosteloos en openbaar. Iedereen kan dus meedoen!

Hoe starten?

  1. Check of uw bedrijf al op Opiness staat door te kijken in de rubriek autoschade herstel
  2. Indien u hier niet staat vermeld of bepaalde gegevens zijn niet correct, e-mail ons ons dan: [email protected].
  3. Vraag uw klanten om op u te stemmen door middel van een review (rapportcijfer en motivatie) en verwijs naar uw eigen Opiness pagina.
    TIP: gebruik achter uw link #review om gelijk op het stemformulier te "landen"=> www.opiness.nl/review/uwnaam/#review/
  4. Mocht u werken met een onderzoeksbureau dan kunt u die reviews inzetten voor de verkiezing. We werken momenteel samen met Onderzoeksbureau Tevreden en The Feedback Company.  Werkt u met een ander bureau neem dan contact met ons op, of we dit kunnen betrekken, de vraagstelling moet namelijk wel gelijk zijn als op Opiness. 
  5. Gebruik het marketing materiaal om klanten op u te laten stemmen:

De Award uitreiking

Op 22 maart 2016 zullen de consumenten awards worden uitgereikt. Er zijn twaalf Schade Regio Awards te verdienen, één Award voor het Beste Landelijke autoschade bedrijf en één Award voor de Beste keten.

Waarom zijn onafhankelijke klantreviews zo belangrijk?

70% van de consumenten gebruikt vandaag de dag reviews op internet om de ervaringen van anderen te lezen. Deze ervaringen zijn belangrijk om een goede keuze te maken en te lezen of het bewuste bedrijf bij je past. Het onafhankelijke platform Opiness toont transparant alle klantoordelen van dienstverleners.

Reviews op een onafhankelijk platform geven vertrouwen. Goede reviews zorgen voor meer omzet. Heb je een keer een slechte beoordeling ertussen dan is dat helemaal niet erg. Je kunt nu eenmaal niet alle klanten blij maken. Onderzoek wijst zelfs uit dat reviews geloofwaardig worden beschouwd als er ook negatieve of kritische beoordelingen tussen zitten!