Een paar jaar terug heb ik mijn auto bij Cortenraad in het serviceplan gedaan omdat dit handig was ivm de bandenopslag en ook pechhulp die hun aan deden bieden. Hier was ik in het begin tevreden mee echter gedurende de tijd werd de service helaas steeds slechter. Vorig jaar was een er band lek gegaan na de bandenwissel welke niet eens goed geplakt was geworden. Tijdens de laatste beurt een aantal maanden terug zijn ook diverse dingen gebeurd waardoor ik op dit moment diverse meldingen/storingen heb aan de auto. Omdat ik hier niet meer tevreden over was wilde ik het serviceplan opzeggen maar dit bleek niet te kunnen omdat ik binnen het kalenderjaar een beurt gehad had. Dit staat niet in hun voorwaarden aangegeven en er werd zelfs gedreigd dat ze de banden vasthielden totdat ik dit restbedrag betaalde.
Al met al een zeer slechte starre houding en service.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Bosch Car Service Cortenraad
|
Na een plotselinge storing direct geholpen, juiste diagnose gesteld en snel gerepareerd. Dit samen met vriendelijk personeel en een gratis leenauto komt mij als klant goed over.
er word mobiliteit geboden en met de klant mee gedacht. ook was de prijs van de reparatie volgens afspraak. en een stuk voordeliger als de dealer.
Ook het serviceplan van Cortenraad is ideaal en gelijk afgesloten. dus geen onverwachte onderhoudskosten.
10
De service
De prijs
De uitstraling
De klantgerichtheid
De communicatie
Klant van Bosch Car Service Cortenraad
|
Super klantvriendelijk. Je wordt meteen te woord gestaan. Ze zijn rustig, duidelijk en hulpvaardig. Afspraken worden nagekomen, niets lijkt hun te veel.
16 Reviews Plaats review
Hans janssen
|Fijn bedrijf.
Sven Dohmen
|Een paar jaar terug heb ik mijn auto bij Cortenraad in het serviceplan gedaan omdat dit handig was ivm de bandenopslag en ook pechhulp die hun aan deden bieden. Hier was ik in het begin tevreden mee echter gedurende de tijd werd de service helaas steeds slechter. Vorig jaar was een er band lek gegaan na de bandenwissel welke niet eens goed geplakt was geworden. Tijdens de laatste beurt een aantal maanden terug zijn ook diverse dingen gebeurd waardoor ik op dit moment diverse meldingen/storingen heb aan de auto. Omdat ik hier niet meer tevreden over was wilde ik het serviceplan opzeggen maar dit bleek niet te kunnen omdat ik binnen het kalenderjaar een beurt gehad had. Dit staat niet in hun voorwaarden aangegeven en er werd zelfs gedreigd dat ze de banden vasthielden totdat ik dit restbedrag betaalde.
Al met al een zeer slechte starre houding en service.
Klant van Bosch Car Service Cortenraad
|Na een plotselinge storing direct geholpen, juiste diagnose gesteld en snel gerepareerd. Dit samen met vriendelijk personeel en een gratis leenauto komt mij als klant goed over.
er word mobiliteit geboden en met de klant mee gedacht. ook was de prijs van de reparatie volgens afspraak. en een stuk voordeliger als de dealer.
Ook het serviceplan van Cortenraad is ideaal en gelijk afgesloten. dus geen onverwachte onderhoudskosten.
Klant van Bosch Car Service Cortenraad
|Super klantvriendelijk. Je wordt meteen te woord gestaan. Ze zijn rustig, duidelijk en hulpvaardig. Afspraken worden nagekomen, niets lijkt hun te veel.
Klant van Bosch Car Service Cortenraad
|Klantvriendelijk