Erg vriendelijke medewerkers die top service leveren!!
Inmiddels onze 2de auto hier gekocht.
Laat ook het onderhoud uitvoeren en er is altijd duidelijke communicatie.
Over wat ik als klant wil en wat daar de kosten van zijn.
Ook een keer voor een multimedia display geweest wat slecht was en dit was fabrieksgarantie.
Goede en snelle service.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ruben
|
Ik had hem bij de dealer gebracht voor garantie, maar krijg een rekening gepresenteerd! Hoe dan?! Nou het feit dat de verklikker van de middengordel af en toe aangaat als mijn beide dochters (6&8 jaar) op hun plek zitten konden ze niet reproduceren, dus is het niet stuk en mag ik alle onderzoekskosten vergoeden.. Zou u nog een garantie item durven melden bij Knoop?
Zelfde geldt voor de dodehoek verklikker van de buitenspiegel die het (soms wel, soms niet) doet daar had ik een filmpje van laten zien vooraf, ze onderzoeken het en melden later dat het zo hoort. Dus hadden ze het mij niet meteen kunnen vertellen? Ook vreemd dat een collega met een CX-5 hier niet last van heeft..
Als laatst krijg ik als ik aangeef dat ik het schandalig vindt dat ik hier niet over geïnformeerd ben te horen dat het anders was geweest als ik bij hen de auto had gekocht.. Serieus?! Dat kun je toch niet menen! Man man man. Ik was aan het nadenken over een CX60 plug-in voor onze beide auto’s en nu krijg ik ineens afkeer.
Gezien andere reviews had ik beter verwacht van dit bedrijf. Hier zie je mij in ieder geval geen Mazda meer uitzoeken. bah.. alleen goedlachs en vriendelijk als het om verkoop gaat. Goede eerste indruk, slechte ervaring in de praktijk..
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Mulder
|
Een ongelooflijke *** eerste klas keurt auto's goed voor aflevering terwijl het afkeur is ik heb bewijzen hiervan ***
*** verwijderd door de redactie
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Knoop Maarssen B.V.
|
Zeer snel en netjes geholpen. Vriendelijk personeel, aandacht voor de klant.
5 Reviews Plaats review
Paul Prins
|Erg vriendelijke medewerkers die top service leveren!!
Inmiddels onze 2de auto hier gekocht.
Laat ook het onderhoud uitvoeren en er is altijd duidelijke communicatie.
Over wat ik als klant wil en wat daar de kosten van zijn.
Ook een keer voor een multimedia display geweest wat slecht was en dit was fabrieksgarantie.
Goede en snelle service.
Ruben
|Ik had hem bij de dealer gebracht voor garantie, maar krijg een rekening gepresenteerd! Hoe dan?! Nou het feit dat de verklikker van de middengordel af en toe aangaat als mijn beide dochters (6&8 jaar) op hun plek zitten konden ze niet reproduceren, dus is het niet stuk en mag ik alle onderzoekskosten vergoeden.. Zou u nog een garantie item durven melden bij Knoop?
Zelfde geldt voor de dodehoek verklikker van de buitenspiegel die het (soms wel, soms niet) doet daar had ik een filmpje van laten zien vooraf, ze onderzoeken het en melden later dat het zo hoort. Dus hadden ze het mij niet meteen kunnen vertellen? Ook vreemd dat een collega met een CX-5 hier niet last van heeft..
Als laatst krijg ik als ik aangeef dat ik het schandalig vindt dat ik hier niet over geïnformeerd ben te horen dat het anders was geweest als ik bij hen de auto had gekocht.. Serieus?! Dat kun je toch niet menen! Man man man. Ik was aan het nadenken over een CX60 plug-in voor onze beide auto’s en nu krijg ik ineens afkeer.
Gezien andere reviews had ik beter verwacht van dit bedrijf. Hier zie je mij in ieder geval geen Mazda meer uitzoeken. bah.. alleen goedlachs en vriendelijk als het om verkoop gaat. Goede eerste indruk, slechte ervaring in de praktijk..
Autobedrijf Knoop
|Ruben
|Mulder
|Een ongelooflijke *** eerste klas keurt auto's goed voor aflevering terwijl het afkeur is ik heb bewijzen hiervan ***
*** verwijderd door de redactie
Klant van Autobedrijf Knoop Maarssen B.V.
|Zeer snel en netjes geholpen. Vriendelijk personeel, aandacht voor de klant.