Een auto gekocht bij Ad van der Leest.
Over de omgangsvormen: ronduit schandalig en vrouwonvriendelijk. Op een gegeven moment had hij ongewenst een arm om mij heen geslagen en een tik op mn billen gegeven. Walgelijke verkoper, respectloos en denigrerend! Ik was heel blij toen ik vertrok!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Fethiye
|
Een zeer onaardige en ongeïnteresseerde autodealer, wij werden niet goed ontvangen door Ad. Heb nog nooit zo’n rare arrogante handelaar in mijn leven meegemaakt! De vragen die ik stelde over de auto, werden door deze man afgesnauwd. Hij keek op ons neer. Zo ga je niet om met een klant !! Vanwege zijn gedrag heb ik de auto niet gekocht bij hem. Dit autobedrijf beveel ik zeker niet aan.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
rob, man van Karin.
|
Na een hete zomer zonder airco, die was kapot bij aankoop, begint de auto allemaal kuren te vertonen. de kilometerteller werkt soms wel, soms niet. de benzinemeter net zo. Bij dit onderzoek bleek dat de airco inderdaad allang lek was. Volgens de onderzoeker moet Ad dit geweten hebben. Laten we hopen dat we nog veilig de weg op kunnen. Wat een slecht mens die ***.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
A. NoNiem
|
Let op: dit bedrijf is niet aangesloten bij Bovag!
Bedrijf komt mondelinge afspraken niet na.
Zorg ervoor dat alles goed in detail beschreven staat op het verkoopovereenkomst alvorens je deze ondertekend.
Betaal pas na ondertekenen, niet van te voren!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
G van dijk
|
Een dag na aankoop kwam ik erachter dat de Volkswagen Passat die ik bij Ad heb gekocht een lekke koppakking had. Toen ik bij hem terug kwam, zei hij dat hij dit probleem niet bij hem bekend was en dat het aan mijn rijstijl zou liggen. Hij wilde me niet helpen en alle vriendelijkheid voor de aankoop was helemaal verdwenen.
Ik heb de auto daarna bij een wel erkend autobedrijf moeten laten repareren voor 2000 euro , ze vonden nog een aantal andere mankementen en vertelden dat de verkoper dit moet hebben geweten voor de verkoop.
52 Reviews Plaats review
Luna
|Een auto gekocht bij Ad van der Leest.
Over de omgangsvormen: ronduit schandalig en vrouwonvriendelijk. Op een gegeven moment had hij ongewenst een arm om mij heen geslagen en een tik op mn billen gegeven. Walgelijke verkoper, respectloos en denigrerend! Ik was heel blij toen ik vertrok!
Fethiye
|Een zeer onaardige en ongeïnteresseerde autodealer, wij werden niet goed ontvangen door Ad. Heb nog nooit zo’n rare arrogante handelaar in mijn leven meegemaakt! De vragen die ik stelde over de auto, werden door deze man afgesnauwd. Hij keek op ons neer. Zo ga je niet om met een klant !! Vanwege zijn gedrag heb ik de auto niet gekocht bij hem. Dit autobedrijf beveel ik zeker niet aan.
rob, man van Karin.
|Na een hete zomer zonder airco, die was kapot bij aankoop, begint de auto allemaal kuren te vertonen. de kilometerteller werkt soms wel, soms niet. de benzinemeter net zo. Bij dit onderzoek bleek dat de airco inderdaad allang lek was. Volgens de onderzoeker moet Ad dit geweten hebben. Laten we hopen dat we nog veilig de weg op kunnen. Wat een slecht mens die ***.
A. NoNiem
|Let op: dit bedrijf is niet aangesloten bij Bovag!
Bedrijf komt mondelinge afspraken niet na.
Zorg ervoor dat alles goed in detail beschreven staat op het verkoopovereenkomst alvorens je deze ondertekend.
Betaal pas na ondertekenen, niet van te voren!
G van dijk
|Een dag na aankoop kwam ik erachter dat de Volkswagen Passat die ik bij Ad heb gekocht een lekke koppakking had. Toen ik bij hem terug kwam, zei hij dat hij dit probleem niet bij hem bekend was en dat het aan mijn rijstijl zou liggen. Hij wilde me niet helpen en alle vriendelijkheid voor de aankoop was helemaal verdwenen.
Ik heb de auto daarna bij een wel erkend autobedrijf moeten laten repareren voor 2000 euro , ze vonden nog een aantal andere mankementen en vertelden dat de verkoper dit moet hebben geweten voor de verkoop.