We hebben eerder een auto gekocht. Deze heeft meer bij onze eigen garage voor reparatie gestaan dan op onze oprit. Vandaag hebben wij een proefrit gemaakt en ze willen de hoofdprijs voor de occasion. Het bedrag wat ze voor onze inruil auto wilde geven was belachelijk. We hebben uiteindelijk meer dan het dubbele voor de inruil auto bij een andere garage gekregen. Ze geven direct aan dat elke auto iets kan mankeren, zelfs een nieuwe auto kan na 7000km wat mankeren. Bijzondere uitspraak!
Erg stug en vervelend personeel. Bleef herhalen waarom hij tot deze inruilprijs was gekomen. Na 3x herhalen vriendelijk bedankt. Ze deden net alsof het een pakje boter is wat ze qua prijs verkopen. Laat u dus niet verleiden door de mooie praatjes maar blijf bij uw eigen gevoel en gedachten.
We wilden ze nog een kans geven maar zullen hier nooit weer komen en dit ook aan iedereen vertellen hoe onze helaas negatieve ervaringen zijn met dit bedrijf.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Remco Van Panhuis
|
Mijn ouders waren opzoek naar een auto met ' hoge instap ' zoals tegenwoordig half Nederland is. Nou is dit niet het meest leuke segment om een auto in te gaan zoeken, maar het zij zo. Rekening houdende met een automaat , wat vermogen en een stoere uitstraling ben ik bij Seldenrijk uitgekomen op een prachtige XC60 T5 R-Design.
De communicatie verliep vlot en netjes. Er werd een afspraak in de agenda gezet en bij aankomst stond de auto keurig droog klaar. Ik nam de auto mee voor een proefrit en liet deze aan mijn ouders zien. Bij terugkomst verteld dat ze de auto wel zagen zitten en uiteindelijk met Axel een mooie deal gesloten.
Een week later hebben mijn ouders de auto opgehaald, als verassing hadden ze er een mooie strik omheen gedaan, dat maakte voor hen de aflevering compleet!
Wat veel mensen vergeten is dat je van een autogroothandel met scherpe prijzen, geen dealer garantie en service mag verwachten. Desondanks zit er toch nog 6 maanden Autotrust garantie op de auto en rijden mijn ouders met volle tevredenheid in de recente aangeschafte Seldenrijk occasion.
Axel nogmaals bedankt!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Damian
|
Auto gekocht die 100% motorisch in orde zou zijn. Na nog geen maand olie koeler kapot roetfilter niet helemaal goed. Ze zouden hem een beurten gegeven hebben wat ze niet gedaan hebben. Verkoper via de telefoon ook niet heel vriendelijk want auto is verkocht en heeft zijn bonus gehad. Ook de reparatie kosten werden niet vergoed. Maar ja het pand moet ergens van betaald worden hè. Nooit meer daar na toe en ook alles van reclame er af gehaald. De enige reclame die ze kunnen krijgen is negatieve reclame (is ook reclame).
Ze verkopen troep met allerlei gebreken waar ze zogenaamd niks van weten. Vervolgens zijn ze 0,0 bereid mee te denken aan een oplossing. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zulke slechte service verleend en de klanten gewoonweg aan het oplichten is!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan
|
Na een auto te hebben gezien op internet heb ik twee keer gebeld vanochtend naar het autobedrijf om een afspraak te maken de telefoon werd niet beantwoord toch maar naar Harderwijk gereden! Ik denk ze zullen het wel druk hebben.
Eenmaal aangekomen door de showroom gelopen even gekeken denk zal zo wel iemand wat komen vragen maar niks, toen naar buiten gelopen auto’s bekeken maar de auto die ik wilde stond binnen in de Showroom, weer na binnen na 20 min rondje gemaakt maar de mensen waren te druk in het kantoor en heen en weer aan het lopen dus geen tijd voor klanten erg jammer.
Ps had ik misschien moeten vragen of ik alsjeblieft een auto kan en mag kopen!
450 Reviews Plaats review
Van den bos
|We hebben eerder een auto gekocht. Deze heeft meer bij onze eigen garage voor reparatie gestaan dan op onze oprit. Vandaag hebben wij een proefrit gemaakt en ze willen de hoofdprijs voor de occasion. Het bedrag wat ze voor onze inruil auto wilde geven was belachelijk. We hebben uiteindelijk meer dan het dubbele voor de inruil auto bij een andere garage gekregen. Ze geven direct aan dat elke auto iets kan mankeren, zelfs een nieuwe auto kan na 7000km wat mankeren. Bijzondere uitspraak!
Erg stug en vervelend personeel. Bleef herhalen waarom hij tot deze inruilprijs was gekomen. Na 3x herhalen vriendelijk bedankt. Ze deden net alsof het een pakje boter is wat ze qua prijs verkopen. Laat u dus niet verleiden door de mooie praatjes maar blijf bij uw eigen gevoel en gedachten.
We wilden ze nog een kans geven maar zullen hier nooit weer komen en dit ook aan iedereen vertellen hoe onze helaas negatieve ervaringen zijn met dit bedrijf.
Remco Van Panhuis
|Mijn ouders waren opzoek naar een auto met ' hoge instap ' zoals tegenwoordig half Nederland is. Nou is dit niet het meest leuke segment om een auto in te gaan zoeken, maar het zij zo. Rekening houdende met een automaat , wat vermogen en een stoere uitstraling ben ik bij Seldenrijk uitgekomen op een prachtige XC60 T5 R-Design.
De communicatie verliep vlot en netjes. Er werd een afspraak in de agenda gezet en bij aankomst stond de auto keurig droog klaar. Ik nam de auto mee voor een proefrit en liet deze aan mijn ouders zien. Bij terugkomst verteld dat ze de auto wel zagen zitten en uiteindelijk met Axel een mooie deal gesloten.
Een week later hebben mijn ouders de auto opgehaald, als verassing hadden ze er een mooie strik omheen gedaan, dat maakte voor hen de aflevering compleet!
Wat veel mensen vergeten is dat je van een autogroothandel met scherpe prijzen, geen dealer garantie en service mag verwachten. Desondanks zit er toch nog 6 maanden Autotrust garantie op de auto en rijden mijn ouders met volle tevredenheid in de recente aangeschafte Seldenrijk occasion.
Axel nogmaals bedankt!
Damian
|Auto gekocht die 100% motorisch in orde zou zijn. Na nog geen maand olie koeler kapot roetfilter niet helemaal goed. Ze zouden hem een beurten gegeven hebben wat ze niet gedaan hebben. Verkoper via de telefoon ook niet heel vriendelijk want auto is verkocht en heeft zijn bonus gehad. Ook de reparatie kosten werden niet vergoed. Maar ja het pand moet ergens van betaald worden hè. Nooit meer daar na toe en ook alles van reclame er af gehaald. De enige reclame die ze kunnen krijgen is negatieve reclame (is ook reclame).
Occassions koop je bij Seldenrijk BV.
Bekijk ons huidige aanbod
Lkss000
|Ze verkopen troep met allerlei gebreken waar ze zogenaamd niks van weten. Vervolgens zijn ze 0,0 bereid mee te denken aan een oplossing. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zulke slechte service verleend en de klanten gewoonweg aan het oplichten is!
Jan
|Na een auto te hebben gezien op internet heb ik twee keer gebeld vanochtend naar het autobedrijf om een afspraak te maken de telefoon werd niet beantwoord toch maar naar Harderwijk gereden! Ik denk ze zullen het wel druk hebben.
Eenmaal aangekomen door de showroom gelopen even gekeken denk zal zo wel iemand wat komen vragen maar niks, toen naar buiten gelopen auto’s bekeken maar de auto die ik wilde stond binnen in de Showroom, weer na binnen na 20 min rondje gemaakt maar de mensen waren te druk in het kantoor en heen en weer aan het lopen dus geen tijd voor klanten erg jammer.
Ps had ik misschien moeten vragen of ik alsjeblieft een auto kan en mag kopen!