Op zaterdag 09-08-2025 bezocht ik Auto Service Haarlem voor een auto die ik op hun website had gezien. De auto bleek niet in de showroom te staan maar in een loods. Dat was op zich geen probleem. Tijdens mijn bezoek besprak ik met Aran (aandeelhouder) de inruil van mijn huidige auto. Ik heb elders meerdere keren een bod van €14.000 ontvangen, waarop Aran aangaf dat we daar wel op uit konden komen.
Omdat de auto niet aanwezig was, spraken we af dat ik op dinsdag 12-08 terug zou komen voor een proefrit. Die afspraak ging niet door vanwege zoekgeraakte sleutels, dus werd het woensdag 13-08.
Na de proefrit gaf Aran echter aan dat hij toch maar maximaal €10.000 kon bieden, wat €4.000 minder is dan eerder mondeling was toegezegd. Dit had direct bij het eerste gesprek gecommuniceerd kunnen worden, zeker omdat we al sinds zaterdag in gesprek waren. In plaats daarvan werd dit pas genoemd toen we de deal wilden sluiten, waardoor ik voor niets heen en weer ben gereden en veel tijd kwijt ben geraakt.
Deze gang van zaken heeft bij mij een zeer slechte indruk achtergelaten. Toezeggingen worden hier niet nagekomen en voorwaarden kunnen plots in hun voordeel worden aangepast. Voor mij was dit de eerste en laatste keer dat ik deze zaak bezocht.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Dani
|
Van tevoren gebeld,omdat ik van de andere kant van het land kom, of de auto er nog is. Daar aangekomen lang gewacht op de sleutel van de locatie waar de auto zou staan. Op de locatie geen auto gevonden...... Auto zou voor onderhoud/apk bij de garage zijn. Bij aangeven dat ik daar dan wel wilde kijken bleek dat dat niet mogelijk was omdat ze niet wisten bij welke garage dat zou zijn! Rit voor niks gemaakt! En tot op heden nooit meer wat van gehoord....
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Zaphex
|
DO NOT BUY A CAR HERE. THESE PEOPLE PRETEND TO BE NICE BUT THEY WILL DO ANYTHING TO TAKE YOUR MONEY. THEY PLAY SILLY GAMES WHEN YOU DECIDE NOT TO GO IN BUSINESS WITH THEM AND THEY WILL REFUSE TO GIVE YOU YOUR MONEY BACK. I AM FIGHTING ALMOST A YEAR NOW TO GET MY 2500 EURO BACK
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Maarten
|
Eerste indruk mag genoeg zeggen.
Komt hier idd allemaal niet fris over.
Ze komen ook direct uit de luie stoel als je binnen loopt (niet dus).
Er staat zoveel dat ze zelf niet eens meer weten wat er staat.
Inkopen, poetslap en verkoopbordje er op.
Zo zijn er velen.
Ga dan toch maar beter naar de echte vertrouwde merkdealer.
Daar is het ook beslist wat overzichtelijker.
Na een eerste bezoekje, dikke onvoldoende.
Maarten
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Pieter
|
Je komt gauw bedrogen uit; misleidende verkoop praatjes. Dwaling bij verkoop; willen hier niet in mee gaan. Dan wel 15% eisen voor de "geleden" schade,***
9 Reviews Plaats review
KK
|Op zaterdag 09-08-2025 bezocht ik Auto Service Haarlem voor een auto die ik op hun website had gezien. De auto bleek niet in de showroom te staan maar in een loods. Dat was op zich geen probleem. Tijdens mijn bezoek besprak ik met Aran (aandeelhouder) de inruil van mijn huidige auto. Ik heb elders meerdere keren een bod van €14.000 ontvangen, waarop Aran aangaf dat we daar wel op uit konden komen.
Omdat de auto niet aanwezig was, spraken we af dat ik op dinsdag 12-08 terug zou komen voor een proefrit. Die afspraak ging niet door vanwege zoekgeraakte sleutels, dus werd het woensdag 13-08.
Na de proefrit gaf Aran echter aan dat hij toch maar maximaal €10.000 kon bieden, wat €4.000 minder is dan eerder mondeling was toegezegd. Dit had direct bij het eerste gesprek gecommuniceerd kunnen worden, zeker omdat we al sinds zaterdag in gesprek waren. In plaats daarvan werd dit pas genoemd toen we de deal wilden sluiten, waardoor ik voor niets heen en weer ben gereden en veel tijd kwijt ben geraakt.
Deze gang van zaken heeft bij mij een zeer slechte indruk achtergelaten. Toezeggingen worden hier niet nagekomen en voorwaarden kunnen plots in hun voordeel worden aangepast. Voor mij was dit de eerste en laatste keer dat ik deze zaak bezocht.
Dani
|Van tevoren gebeld,omdat ik van de andere kant van het land kom, of de auto er nog is. Daar aangekomen lang gewacht op de sleutel van de locatie waar de auto zou staan. Op de locatie geen auto gevonden...... Auto zou voor onderhoud/apk bij de garage zijn. Bij aangeven dat ik daar dan wel wilde kijken bleek dat dat niet mogelijk was omdat ze niet wisten bij welke garage dat zou zijn! Rit voor niks gemaakt! En tot op heden nooit meer wat van gehoord....
Zaphex
|DO NOT BUY A CAR HERE. THESE PEOPLE PRETEND TO BE NICE BUT THEY WILL DO ANYTHING TO TAKE YOUR MONEY. THEY PLAY SILLY GAMES WHEN YOU DECIDE NOT TO GO IN BUSINESS WITH THEM AND THEY WILL REFUSE TO GIVE YOU YOUR MONEY BACK. I AM FIGHTING ALMOST A YEAR NOW TO GET MY 2500 EURO BACK
Maarten
|Eerste indruk mag genoeg zeggen.
Komt hier idd allemaal niet fris over.
Ze komen ook direct uit de luie stoel als je binnen loopt (niet dus).
Er staat zoveel dat ze zelf niet eens meer weten wat er staat.
Inkopen, poetslap en verkoopbordje er op.
Zo zijn er velen.
Ga dan toch maar beter naar de echte vertrouwde merkdealer.
Daar is het ook beslist wat overzichtelijker.
Na een eerste bezoekje, dikke onvoldoende.
Maarten
Pieter
|Je komt gauw bedrogen uit; misleidende verkoop praatjes. Dwaling bij verkoop; willen hier niet in mee gaan. Dan wel 15% eisen voor de "geleden" schade,***