n september 2024 is er een onjuist retourpakket (t.w.v. €169) afgeleverd bij Zusss. Echter is er voor ontvangst van het pakket getekend vanuit Zusss. Hiermee hebben zij de verantwoording voor het pakket! Van de ontvangst van het pakket heb ik digitale bewijzen. Feitelijk is Zusss aansprakelijk.
Dit wordt ook bevestigd door Consuwijzer en DHL. Nu wil Zusss geen aansprakelijkheid hiervoor dragen. Een klachtenregeling hebben ze niet en zijn ook niet aangesloten bij een geschillencommissie. Zusss laat hierdoor de consument in de kou staan.
Bij Consuwijzer is melding gemaakt van deze zaak.
Je verwacht dat een bedrijf als Zusss de zaken goed voor elkaar heeft wat betreft klachtenregeling en geschillencommissie. Dat is dus niet zo. Daarbij het gebrek aan sociaal ondernemerschap. Kortom: zeer teleurgesteld in het bedrijf Zusss.
Bij Consuwijzer is melding gemaakt van deze zaak.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anne
|
Heb al jaren Zusss agenda altijd blij mee.Nu nieuwe gekocht buiten de stad
Maar de inhoud is zo klein gedrukt dag en datum bijna niet te lezen.
En Zusss zegt ga terug naar de winkel want wij doen er niets aan!!!@ De winkel is 150km van mijn thuis.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lisette
|
Mijn man had waxinelichthouders voor mij gekocht voor kerst, 7,95 per stuk (2x) kreeg 2 geurkaarsen 5.95 per stuk (2x) geleverd, oeps foutje, daarna kreeg ik 2 Heel goed ingepakte houders opgestuurd waarvan 1 in miljoenen glassplinters oeps foutje, daarna weer een nieuwe. Okay heel vervelend allemaal want inmiddels 3 weken verder, maar het meest verbaasd over de prijs/kwaliteit verhouding, zwart geschilderd glas waar na 1x kaarsje in branden al verf afgaat, gouden bovenrandje zit geknoeide verf waardoor er scherpe puntjes aan zitten...... Want een gigantisch, prijs 7.95 per stuk, voor een kinderlijk in elkaar geknutseld glaasje.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Sandra
|
Had die gemaild:
Helaas bevalt het product mij niet. Het kostte €17,48 en ik moest €3,95 verzendkosten betalen. Nu zie ik dat retourneren ook nog €6,75!!! Kost. Dat betekent dat een product van €17.48 even zien, mij €10,70 kost! Ik vind dit echt niet netjes! Is hier een oplossing voor?
Hun antwoord:
Bedankt voor je feedback,
Bij Zusss zijn de retourkosten helaas voor eigen rekening.
Helaas kunnen we niet in alle “wensen” voorzien, maar we blijven altijd streven naar een soepele en klantvriendelijk verloop wat binnen ons handbereik ligt.
Ik kies niet voor niks voor achteraf betalen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bertie
|
Mijn ervaring is heel goed met zuss!!
Had ergens klacht over en super goed opgelost, dit moet dan ook gezegd worden
17 Reviews Plaats review
Karin
|n september 2024 is er een onjuist retourpakket (t.w.v. €169) afgeleverd bij Zusss. Echter is er voor ontvangst van het pakket getekend vanuit Zusss. Hiermee hebben zij de verantwoording voor het pakket! Van de ontvangst van het pakket heb ik digitale bewijzen. Feitelijk is Zusss aansprakelijk.
Dit wordt ook bevestigd door Consuwijzer en DHL. Nu wil Zusss geen aansprakelijkheid hiervoor dragen. Een klachtenregeling hebben ze niet en zijn ook niet aangesloten bij een geschillencommissie. Zusss laat hierdoor de consument in de kou staan.
Bij Consuwijzer is melding gemaakt van deze zaak.
Je verwacht dat een bedrijf als Zusss de zaken goed voor elkaar heeft wat betreft klachtenregeling en geschillencommissie. Dat is dus niet zo. Daarbij het gebrek aan sociaal ondernemerschap. Kortom: zeer teleurgesteld in het bedrijf Zusss.
Bij Consuwijzer is melding gemaakt van deze zaak.
Anne
|Heb al jaren Zusss agenda altijd blij mee.Nu nieuwe gekocht buiten de stad
Maar de inhoud is zo klein gedrukt dag en datum bijna niet te lezen.
En Zusss zegt ga terug naar de winkel want wij doen er niets aan!!!@ De winkel is 150km van mijn thuis.
Lisette
|Mijn man had waxinelichthouders voor mij gekocht voor kerst, 7,95 per stuk (2x) kreeg 2 geurkaarsen 5.95 per stuk (2x) geleverd, oeps foutje, daarna kreeg ik 2 Heel goed ingepakte houders opgestuurd waarvan 1 in miljoenen glassplinters oeps foutje, daarna weer een nieuwe. Okay heel vervelend allemaal want inmiddels 3 weken verder, maar het meest verbaasd over de prijs/kwaliteit verhouding, zwart geschilderd glas waar na 1x kaarsje in branden al verf afgaat, gouden bovenrandje zit geknoeide verf waardoor er scherpe puntjes aan zitten...... Want een gigantisch, prijs 7.95 per stuk, voor een kinderlijk in elkaar geknutseld glaasje.
Sandra
|Had die gemaild:
Helaas bevalt het product mij niet. Het kostte €17,48 en ik moest €3,95 verzendkosten betalen. Nu zie ik dat retourneren ook nog €6,75!!! Kost. Dat betekent dat een product van €17.48 even zien, mij €10,70 kost! Ik vind dit echt niet netjes! Is hier een oplossing voor?
Hun antwoord:
Bedankt voor je feedback,
Bij Zusss zijn de retourkosten helaas voor eigen rekening.
Helaas kunnen we niet in alle “wensen” voorzien, maar we blijven altijd streven naar een soepele en klantvriendelijk verloop wat binnen ons handbereik ligt.
Ik kies niet voor niks voor achteraf betalen!
Bertie
|Mijn ervaring is heel goed met zuss!!
Had ergens klacht over en super goed opgelost, dit moet dan ook gezegd worden