Klik hier om je antwoord te annuleren.
9 juni 2020
Youfone is een fijne provider, met een goede prijs
Prima provider alleen jammer dat ze geen e-sim aanbieden.
het is een hele goede telefoonwinkel en ze helpen je goed en ze hebben mooi aan binddingen en daar houden ze aan.
uitstekend pakket, voor een zeer aantrekkelijke prijs, met klantvriendelijkheid; prima !
Ik ben erg blij mee.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
3125 Reviews Plaats review
Paul
|Youfone is een fijne provider, met een goede prijs
Astrid Vos
|Prima provider alleen jammer dat ze geen e-sim aanbieden.
melissa Brink
|het is een hele goede telefoonwinkel en ze helpen je goed en ze hebben mooi aan binddingen en daar houden ze aan.
J. Schwartzman
|uitstekend pakket, voor een zeer aantrekkelijke prijs, met klantvriendelijkheid; prima !
Akoc Wol
|Ik ben erg blij mee.