Klik hier om je antwoord te annuleren.
9 juni 2020
Nog nooit problemen gehad werkt prima
....
Ik mijn mijn vrouw en 2 zoons hebben alle 4 youfone en we zijn er zeer tevreden over .
prima bellen voor heel weinig geld. Alleen jammer als je de Iphone moet herstarten dit je 7 cent kost.
goede provider
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over jouw ervaring met de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
3125 Reviews Plaats review
Dennis
|Nog nooit problemen gehad werkt prima
Jessica Hoekstra
|....
Carlo
|Ik mijn mijn vrouw en 2 zoons hebben alle 4 youfone en we zijn er zeer tevreden over .
annet
|prima bellen voor heel weinig geld. Alleen jammer als je de Iphone moet herstarten dit je 7 cent kost.
J.Kodde
|goede provider