Media Marktarena Amsterdam and their delivery has gone worst. They make an online appointment they dont turn up and they say no one was at home not and they give you all the blame . Please bit from anywhere but not media markt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
f. Bangura
|
I think people should start boycotting media markt Arena. some of the workers there are very rude to customers. I was there to return
a cleaning machine that was not cleaning my
carpet well.the man on the customer service was very rude to me and when I reacted they call security to throw me out. very bad to treat a customer that way.my people go to other shops and buy where they respect you and your money. media markt for me is a big No
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fernand
|
Onbeschoft en achterbaks personeel. Zijn niet bereid om goede uitleg te geven over een product (airfryer) en willen alleen maar dat je snel wat koopt en vertrekt. Zeer ongeïnteresseerd personeel en de afdelings-manager een kleine dikke chagrijnige vrouw was ook zeer kortaf en onbeschoft...totaal niet geschikt... wist niks over het product en was totaal niet van plan om moeite te doen. Ik raad aan je tijd niet te verspillen hier want niks op voorraad en minderwaardig personeel. Ik heb mijn airfryer nu via Coolblue gekocht, wat een verschil in service! en erg belangrijk... Coolblue heeft fatsoenlijk personeel die oprecht hun best doen. mediamarkt is in vergelijk met Coolblue een absoluut vreselijke ervaring!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Niko
|
Op de website kon ik zien dat ik een PS5 kon bestellen om vervolgens de volgende dag op te halen om 12:00. Kom ik daar eenmaal aan (heb 2 uur lang gereisd) krijg ik te horen dat het een ‘foutje’ was op de website en dat ze helemaal geen PS5 hebben. Hebben ze alle bestellingen vervolgens geannuleerd, bizar dit ….. ga hier nooit meer iets vandaan kopen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Soeren
|
Op de website staat dat de sony zve10 als showmodel bij jullie moet staan.
Ga ik naar de winkel ..staat hij er niet..en vraag ik aan een medewerker..maar die was ook liever lui dan moe...je begrijot...ik had speciaal vrij genomen..om te kijken ...dus volgende keer ga ik niet meer naar mediamarkt....
696 Reviews Plaats review
Mehra
|Media Marktarena Amsterdam and their delivery has gone worst. They make an online appointment they dont turn up and they say no one was at home not and they give you all the blame . Please bit from anywhere but not media markt.
f. Bangura
|I think people should start boycotting media markt Arena. some of the workers there are very rude to customers. I was there to return
a cleaning machine that was not cleaning my
carpet well.the man on the customer service was very rude to me and when I reacted they call security to throw me out. very bad to treat a customer that way.my people go to other shops and buy where they respect you and your money. media markt for me is a big No
Fernand
|Onbeschoft en achterbaks personeel. Zijn niet bereid om goede uitleg te geven over een product (airfryer) en willen alleen maar dat je snel wat koopt en vertrekt. Zeer ongeïnteresseerd personeel en de afdelings-manager een kleine dikke chagrijnige vrouw was ook zeer kortaf en onbeschoft...totaal niet geschikt... wist niks over het product en was totaal niet van plan om moeite te doen. Ik raad aan je tijd niet te verspillen hier want niks op voorraad en minderwaardig personeel. Ik heb mijn airfryer nu via Coolblue gekocht, wat een verschil in service! en erg belangrijk... Coolblue heeft fatsoenlijk personeel die oprecht hun best doen. mediamarkt is in vergelijk met Coolblue een absoluut vreselijke ervaring!!!
Niko
|Op de website kon ik zien dat ik een PS5 kon bestellen om vervolgens de volgende dag op te halen om 12:00. Kom ik daar eenmaal aan (heb 2 uur lang gereisd) krijg ik te horen dat het een ‘foutje’ was op de website en dat ze helemaal geen PS5 hebben. Hebben ze alle bestellingen vervolgens geannuleerd, bizar dit ….. ga hier nooit meer iets vandaan kopen
Soeren
|Op de website staat dat de sony zve10 als showmodel bij jullie moet staan.
Ga ik naar de winkel ..staat hij er niet..en vraag ik aan een medewerker..maar die was ook liever lui dan moe...je begrijot...ik had speciaal vrij genomen..om te kijken ...dus volgende keer ga ik niet meer naar mediamarkt....