Ik was dinsdagmiddag 2 dec om 16 uur, drukke spits, naar de klantenservice gegaan omdat ik n nieuwe kerstlichtbol bij intratuin in Duiven had gekocht, eind oktober, en deze bol was stuk. Nog niet eens de snoer uitgerold enz. Ik had geen kassabon, dus moest ik via Duiven n digitale kassabon aanvragen. Nou dat was binnen 5 min gebeurd. Daar was de service top.
Ik kreeg n bonnetje mee moest de hele winkel door, nieuwe bol gepakt. Met n grote doos door de winkel naar de kassa, zegt de vriendelijke caissière dat ik nog even langs de service balie moest.
Tja ik moest 8 euro bij betalen om ze destijds in Duiven in de actie waren.
Ik zei hoe zo dat? Hij is toch stuk...
Nee dat kon niet wat Duiven kocht grote partijen in, en was n franchise bedrijf of n eigen vestiging,Ik zei kan ik daar iets aan doen dan?
Hoe moet ik dat weten. Nee we gingen in n discussie,en ik voelde me onbegrepen en kwaad.
Ik werk zelf in n franchise bedrijf bij n groot warenhuis, daar behandelen wij onze klanten t zelfde , met wat ze elders gekocht hebben of niet. Krijgen ook hun kortingen of reductie uit welke winkel van ons ook.
NEEEEE, ik moest 8 euro bij betalen. Ze zei ook nog..aanstaande zaterdag 6dec. Komen ze in de aanbiedingen. Heb ik toch niks aan..ik werk op zaterdag.
Voor die 8 euro sturen ze mij terug naar de kassa...en ik ben echt heel verontwaardigd en boos terug de file in gegaan om vervolgens om 6 uur pas thuis te komen.
Nee mensen van de service balie in Veghel, hier maak je geen vrienden mee. N ontevreden klant die zulke opmerkingen niet snel zal vergeten.
De kerstbol hangt..maar tevreden ben ik zeker niet. N bittere nasmaak.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anonieme gebruiker
|
Heel erg slecht voor zijn eigen personeel!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
H.van der Linden
|
Heb een speeltje voor de hond gekocht in een korf met aanbiedingen, maar moest aan de kassa de volle mep betalen. Dit noem ik misleidend
Daarom voorlopig geen intratuin Veghel. Ik voel me belazerd
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jamie
|
Bestelling geplaatst op de website, omdat ze het allemaal niet in de winkel hadden.
3 keer langs moeten komen voordat alles binnen was. 3 weken over moeten doen tot dat alles binnen was. Laatste keer om het laatste op tehalen is het stuk binnen gekomen. Niet meer te bestellen op de website, wel nog in andere intratuins te verkrijgen, maar manager wil absoluut niet proberen om mij te helpen en het naar de intratuin in Veghel te krijgen. Ik moet het dus zelf maar uitzoeken en naar intratuin winkels bellen.
De mensen die er werken kunnen niet veel doen aan hun ... Systeem, waardoor ik 3 keer er heen moest. Dit moet dus verbeterd worden!
Maar je had als manager opteminst een 1a2 winkels kunnen bellen om te zorgen dat het naar jou winkel komt. Dit heb ik nu zelf gedaan 1 winkel gebeld en dus 10 minuten werk. Zeer slechte service van de manager zelf! En slecht voorbeeld voor de medewerkers. Vooral heel sneu voor de meiden en jongens die me wel echt wilde helpen alleen niet de handvaten kregen om het te doen.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
F van doorn
|
Ik heb 10 plantjes gekocht totaal 50 euro maar nu zij er twee kapot gegaan ik heb cash afgerekend maar heb geen bon meer. In augustus gekocht geen bon geen nieuwe plantjes .en dat voor zo.n groot bedrijf ik haal mijn planten voort in schijndel boxeseweg .goed koper en heb geen bon nodig .
692 Reviews Plaats review
Anja
|Ik was dinsdagmiddag 2 dec om 16 uur, drukke spits, naar de klantenservice gegaan omdat ik n nieuwe kerstlichtbol bij intratuin in Duiven had gekocht, eind oktober, en deze bol was stuk. Nog niet eens de snoer uitgerold enz. Ik had geen kassabon, dus moest ik via Duiven n digitale kassabon aanvragen. Nou dat was binnen 5 min gebeurd. Daar was de service top.
Ik kreeg n bonnetje mee moest de hele winkel door, nieuwe bol gepakt. Met n grote doos door de winkel naar de kassa, zegt de vriendelijke caissière dat ik nog even langs de service balie moest.
Tja ik moest 8 euro bij betalen om ze destijds in Duiven in de actie waren.
Ik zei hoe zo dat? Hij is toch stuk...
Nee dat kon niet wat Duiven kocht grote partijen in, en was n franchise bedrijf of n eigen vestiging,Ik zei kan ik daar iets aan doen dan?
Hoe moet ik dat weten. Nee we gingen in n discussie,en ik voelde me onbegrepen en kwaad.
Ik werk zelf in n franchise bedrijf bij n groot warenhuis, daar behandelen wij onze klanten t zelfde , met wat ze elders gekocht hebben of niet. Krijgen ook hun kortingen of reductie uit welke winkel van ons ook.
NEEEEE, ik moest 8 euro bij betalen. Ze zei ook nog..aanstaande zaterdag 6dec. Komen ze in de aanbiedingen. Heb ik toch niks aan..ik werk op zaterdag.
Voor die 8 euro sturen ze mij terug naar de kassa...en ik ben echt heel verontwaardigd en boos terug de file in gegaan om vervolgens om 6 uur pas thuis te komen.
Nee mensen van de service balie in Veghel, hier maak je geen vrienden mee. N ontevreden klant die zulke opmerkingen niet snel zal vergeten.
De kerstbol hangt..maar tevreden ben ik zeker niet. N bittere nasmaak.
Anonieme gebruiker
|Heel erg slecht voor zijn eigen personeel!!
H.van der Linden
|Heb een speeltje voor de hond gekocht in een korf met aanbiedingen, maar moest aan de kassa de volle mep betalen. Dit noem ik misleidend
Daarom voorlopig geen intratuin Veghel. Ik voel me belazerd
Jamie
|Bestelling geplaatst op de website, omdat ze het allemaal niet in de winkel hadden.
3 keer langs moeten komen voordat alles binnen was. 3 weken over moeten doen tot dat alles binnen was. Laatste keer om het laatste op tehalen is het stuk binnen gekomen. Niet meer te bestellen op de website, wel nog in andere intratuins te verkrijgen, maar manager wil absoluut niet proberen om mij te helpen en het naar de intratuin in Veghel te krijgen. Ik moet het dus zelf maar uitzoeken en naar intratuin winkels bellen.
De mensen die er werken kunnen niet veel doen aan hun ... Systeem, waardoor ik 3 keer er heen moest. Dit moet dus verbeterd worden!
Maar je had als manager opteminst een 1a2 winkels kunnen bellen om te zorgen dat het naar jou winkel komt. Dit heb ik nu zelf gedaan 1 winkel gebeld en dus 10 minuten werk. Zeer slechte service van de manager zelf! En slecht voorbeeld voor de medewerkers. Vooral heel sneu voor de meiden en jongens die me wel echt wilde helpen alleen niet de handvaten kregen om het te doen.
F van doorn
|Ik heb 10 plantjes gekocht totaal 50 euro maar nu zij er twee kapot gegaan ik heb cash afgerekend maar heb geen bon meer. In augustus gekocht geen bon geen nieuwe plantjes .en dat voor zo.n groot bedrijf ik haal mijn planten voort in schijndel boxeseweg .goed koper en heb geen bon nodig .