Prachtige woonwinkel met hele mooie producten, als er echter iets niet goed geleverd wordt…
Bij CILO o.a. een prijzige designbank gekocht. Hier een stof bij uitgezocht met een behoorlijk reliëf vergelijkbaar met een ribstof. Bij levering is een gedeelte van de bank horizontaal gestoffeerd en een ander gedeelte van de bank verticaal. Dit ziet er dus niet uit, van een design bank in het hogere segment mag je toch wel wat anders verwachten. Dit zouden ze zo bij de Ikea nog niet eens durven verkopen. In de winkel wees de verkoper er ons nog specifiek op dat boven op de leuning ,waar deze een hoek van 45° maakt, er een stofrichting gekozen moet worden over een afstand van circa 15cm. Dat is nogal een detail in vergelijking met de gehele hocker in gedraaide stofrichting uitleveren.
Bij levering dit dan ook meteen naar Eijerkamp gemaild. De verkoper zou hierover nog even telefonisch contact opnemen. Later is deze ziek en kan niet bellen, en meldt de klantenservice dat het onmogelijk is om terug te helen wat er wel en niet in de winkel is gezegd. We worden afgewimpeld. In het oosten van Nederland kan men normaal gesproken nog mondeling zaken doen, helaas niet bij CILO/Eijerkamp.
Maanden later worden we gemaild dat een nog een bedrag openstaat Een topper de later in backorder geleverd is was nog niet afgerekend. Toen we aangaven dat we deze pas wilden betalen als er wat met onze klacht gedaan werd is er toch een balletje gaan rollen. Onze oude bank kon ingeruild worden als we een nieuwe zouden uitzoeken bij CILO of Eijerkamp. Daarin hadden we dan uiteraard wel wat financiële bijdrage in verwacht gezien de manier hoe de bank geleverd is, dat zat er echter niet in. De enige oplossing die werd aangedragen is dus een sigaar uit eigen doos.
Nogmaals, echt een prachtige zaak maar het is duimen dat alles ook fatsoenlijk geleverd wordt, de aftersales zijn verschrikkelijk.
1.0
N
|
Mijn moeder van over de 60 heeft een bed gekocht van om en nabij €7000 euro, 16 weken levertijd, komt het bed vsn 180 bij 200 komt er *** een lattenbodem binnen van 210cm. We zijn al 3 weken bezig om antwoord te krijgen wanneer de goede maat lattenbodem geleverd kunnen worden. Belachelijk, ze denken wij hebben ons geld binnen en dikke schijt aan de klant service verlenen ho maar. Koop hier nooit iets
1.0
Lammers
|
Ik wacht sinds begin februari op een reactie van Mark naar aanleiding van een review van mij op Trustpilot waarin ik de manier waarop klantenservice en de verkoopsters omgaan met klanten. Ik had een matras gekocht en heb pas na aandringen een jaar later antwoord gekregen. Een monteur van Eijerkamp zei dat de matras die na 2 maanden al een kuil had , gebruikt was als trampoline door kinderen waardoor die kuil was ontstaan.Ik wacht nog steeds op antwoord van Mark van klantenservice. Ik raad mijn ķennissenkring ten zeerste Eijerkamp af.
2.0
Mevr de korte
|
Mijn moeder heeft bank gekocht december bij eijerkamp..niet tevreden..plooien..inkepingen.etc..na diverse tel. En emails eindelijk iemand geweest..word heel wat verteld om het probleem heen..nog niks opgelost tot nu toe...door een medewerkster word uit eindelijk gezegd..u kunt de bank terug sturen.bent u helft van het geld kwijt en dan kunt u nieuwe bestellen en betalen voor volle bedrag.slecht slecht..stelletje eijerkoeken daar.
1.0
Tamara
|
Op 19 juni onze bank ontvangen van Eijerkamp, vrijwel direct bleek dat de kussens van de rugleuning niet goed gevuld waren. Op 21 Juni melding van gedaan bij Eijerkamp en wacht nog steeds op enige actie vanuit Eijerkamp, alleen een ontvangst bevestiging via mail terugontvangen. Vandaag weer contact opgenomen inmiddels is het 12 juli en weer afgescheept en in de wacht gezet. Ik heb maar zelf een service aanvraag gedaan bij de extra service die we er los bij hebben gekocht. We hebben lang op de bank moeten wachten en zijn nu alleen duizenden euro's armer en een stoorzender rijker. Jammer
56 Reviews Plaats review
Kasper
|Prachtige woonwinkel met hele mooie producten, als er echter iets niet goed geleverd wordt…
Bij CILO o.a. een prijzige designbank gekocht. Hier een stof bij uitgezocht met een behoorlijk reliëf vergelijkbaar met een ribstof. Bij levering is een gedeelte van de bank horizontaal gestoffeerd en een ander gedeelte van de bank verticaal. Dit ziet er dus niet uit, van een design bank in het hogere segment mag je toch wel wat anders verwachten. Dit zouden ze zo bij de Ikea nog niet eens durven verkopen. In de winkel wees de verkoper er ons nog specifiek op dat boven op de leuning ,waar deze een hoek van 45° maakt, er een stofrichting gekozen moet worden over een afstand van circa 15cm. Dat is nogal een detail in vergelijking met de gehele hocker in gedraaide stofrichting uitleveren.
Bij levering dit dan ook meteen naar Eijerkamp gemaild. De verkoper zou hierover nog even telefonisch contact opnemen. Later is deze ziek en kan niet bellen, en meldt de klantenservice dat het onmogelijk is om terug te helen wat er wel en niet in de winkel is gezegd. We worden afgewimpeld. In het oosten van Nederland kan men normaal gesproken nog mondeling zaken doen, helaas niet bij CILO/Eijerkamp.
Maanden later worden we gemaild dat een nog een bedrag openstaat Een topper de later in backorder geleverd is was nog niet afgerekend. Toen we aangaven dat we deze pas wilden betalen als er wat met onze klacht gedaan werd is er toch een balletje gaan rollen. Onze oude bank kon ingeruild worden als we een nieuwe zouden uitzoeken bij CILO of Eijerkamp. Daarin hadden we dan uiteraard wel wat financiële bijdrage in verwacht gezien de manier hoe de bank geleverd is, dat zat er echter niet in. De enige oplossing die werd aangedragen is dus een sigaar uit eigen doos.
Nogmaals, echt een prachtige zaak maar het is duimen dat alles ook fatsoenlijk geleverd wordt, de aftersales zijn verschrikkelijk.
N
|Mijn moeder van over de 60 heeft een bed gekocht van om en nabij €7000 euro, 16 weken levertijd, komt het bed vsn 180 bij 200 komt er *** een lattenbodem binnen van 210cm. We zijn al 3 weken bezig om antwoord te krijgen wanneer de goede maat lattenbodem geleverd kunnen worden. Belachelijk, ze denken wij hebben ons geld binnen en dikke schijt aan de klant service verlenen ho maar. Koop hier nooit iets
Lammers
|Ik wacht sinds begin februari op een reactie van Mark naar aanleiding van een review van mij op Trustpilot waarin ik de manier waarop klantenservice en de verkoopsters omgaan met klanten. Ik had een matras gekocht en heb pas na aandringen een jaar later antwoord gekregen. Een monteur van Eijerkamp zei dat de matras die na 2 maanden al een kuil had , gebruikt was als trampoline door kinderen waardoor die kuil was ontstaan.Ik wacht nog steeds op antwoord van Mark van klantenservice. Ik raad mijn ķennissenkring ten zeerste Eijerkamp af.
Mevr de korte
|Mijn moeder heeft bank gekocht december bij eijerkamp..niet tevreden..plooien..inkepingen.etc..na diverse tel. En emails eindelijk iemand geweest..word heel wat verteld om het probleem heen..nog niks opgelost tot nu toe...door een medewerkster word uit eindelijk gezegd..u kunt de bank terug sturen.bent u helft van het geld kwijt en dan kunt u nieuwe bestellen en betalen voor volle bedrag.slecht slecht..stelletje eijerkoeken daar.
Tamara
|Op 19 juni onze bank ontvangen van Eijerkamp, vrijwel direct bleek dat de kussens van de rugleuning niet goed gevuld waren. Op 21 Juni melding van gedaan bij Eijerkamp en wacht nog steeds op enige actie vanuit Eijerkamp, alleen een ontvangst bevestiging via mail terugontvangen. Vandaag weer contact opgenomen inmiddels is het 12 juli en weer afgescheept en in de wacht gezet. Ik heb maar zelf een service aanvraag gedaan bij de extra service die we er los bij hebben gekocht. We hebben lang op de bank moeten wachten en zijn nu alleen duizenden euro's armer en een stoorzender rijker. Jammer