Mijn moeder van over de 60 heeft een bed gekocht van om en nabij €7000 euro, 16 weken levertijd, komt het bed vsn 180 bij 200 komt er *** een lattenbodem binnen van 210cm. We zijn al 3 weken bezig om antwoord te krijgen wanneer de goede maat lattenbodem geleverd kunnen worden. Belachelijk, ze denken wij hebben ons geld binnen en dikke schijt aan de klant service verlenen ho maar. Koop hier nooit iets
1.0
Lammers
|
Ik wacht sinds begin februari op een reactie van Mark naar aanleiding van een review van mij op Trustpilot waarin ik de manier waarop klantenservice en de verkoopsters omgaan met klanten. Ik had een matras gekocht en heb pas na aandringen een jaar later antwoord gekregen. Een monteur van Eijerkamp zei dat de matras die na 2 maanden al een kuil had , gebruikt was als trampoline door kinderen waardoor die kuil was ontstaan.Ik wacht nog steeds op antwoord van Mark van klantenservice. Ik raad mijn ķennissenkring ten zeerste Eijerkamp af.
2.0
Mevr de korte
|
Mijn moeder heeft bank gekocht december bij eijerkamp..niet tevreden..plooien..inkepingen.etc..na diverse tel. En emails eindelijk iemand geweest..word heel wat verteld om het probleem heen..nog niks opgelost tot nu toe...door een medewerkster word uit eindelijk gezegd..u kunt de bank terug sturen.bent u helft van het geld kwijt en dan kunt u nieuwe bestellen en betalen voor volle bedrag.slecht slecht..stelletje eijerkoeken daar.
1.0
Tamara
|
Op 19 juni onze bank ontvangen van Eijerkamp, vrijwel direct bleek dat de kussens van de rugleuning niet goed gevuld waren. Op 21 Juni melding van gedaan bij Eijerkamp en wacht nog steeds op enige actie vanuit Eijerkamp, alleen een ontvangst bevestiging via mail terugontvangen. Vandaag weer contact opgenomen inmiddels is het 12 juli en weer afgescheept en in de wacht gezet. Ik heb maar zelf een service aanvraag gedaan bij de extra service die we er los bij hebben gekocht. We hebben lang op de bank moeten wachten en zijn nu alleen duizenden euro's armer en een stoorzender rijker. Jammer
1.0
Daniël Veenhuijsen
|
Twee mooie Northon fauteuils gekocht. Snelle levering, tot zover alles goed. Alleen vijf minuten na levering bleek een beschadigd, verpakking bleek kapot en frame beschadigd. Daarna heeft het vier maanden geduurd, voordat het probleem goed is opgelost. Er zijn meermalen fouten gemaakt, we moesten blijven bellen. Als lompe afsluiting, op onze melding dat totaal customer care zwaar ondermaats is, geen reactie.
55 Reviews Plaats review
N
|Mijn moeder van over de 60 heeft een bed gekocht van om en nabij €7000 euro, 16 weken levertijd, komt het bed vsn 180 bij 200 komt er *** een lattenbodem binnen van 210cm. We zijn al 3 weken bezig om antwoord te krijgen wanneer de goede maat lattenbodem geleverd kunnen worden. Belachelijk, ze denken wij hebben ons geld binnen en dikke schijt aan de klant service verlenen ho maar. Koop hier nooit iets
Lammers
|Ik wacht sinds begin februari op een reactie van Mark naar aanleiding van een review van mij op Trustpilot waarin ik de manier waarop klantenservice en de verkoopsters omgaan met klanten. Ik had een matras gekocht en heb pas na aandringen een jaar later antwoord gekregen. Een monteur van Eijerkamp zei dat de matras die na 2 maanden al een kuil had , gebruikt was als trampoline door kinderen waardoor die kuil was ontstaan.Ik wacht nog steeds op antwoord van Mark van klantenservice. Ik raad mijn ķennissenkring ten zeerste Eijerkamp af.
Mevr de korte
|Mijn moeder heeft bank gekocht december bij eijerkamp..niet tevreden..plooien..inkepingen.etc..na diverse tel. En emails eindelijk iemand geweest..word heel wat verteld om het probleem heen..nog niks opgelost tot nu toe...door een medewerkster word uit eindelijk gezegd..u kunt de bank terug sturen.bent u helft van het geld kwijt en dan kunt u nieuwe bestellen en betalen voor volle bedrag.slecht slecht..stelletje eijerkoeken daar.
Tamara
|Op 19 juni onze bank ontvangen van Eijerkamp, vrijwel direct bleek dat de kussens van de rugleuning niet goed gevuld waren. Op 21 Juni melding van gedaan bij Eijerkamp en wacht nog steeds op enige actie vanuit Eijerkamp, alleen een ontvangst bevestiging via mail terugontvangen. Vandaag weer contact opgenomen inmiddels is het 12 juli en weer afgescheept en in de wacht gezet. Ik heb maar zelf een service aanvraag gedaan bij de extra service die we er los bij hebben gekocht. We hebben lang op de bank moeten wachten en zijn nu alleen duizenden euro's armer en een stoorzender rijker. Jammer
Daniël Veenhuijsen
|Twee mooie Northon fauteuils gekocht. Snelle levering, tot zover alles goed. Alleen vijf minuten na levering bleek een beschadigd, verpakking bleek kapot en frame beschadigd. Daarna heeft het vier maanden geduurd, voordat het probleem goed is opgelost. Er zijn meermalen fouten gemaakt, we moesten blijven bellen. Als lompe afsluiting, op onze melding dat totaal customer care zwaar ondermaats is, geen reactie.