Goed. Vooraf helder geïnformeerd over de reparatie. Diverse reparatie opties zijn besproken. Ook goed was de tip om de auto op donderdag voor inspectie/reparatie te laten komen. Om in geval dat een onderdeel besteld moest worden dit op vrijdag beschikbaar zou zijn en de auto weer voor het weekend klaar zou zijn. Prima werk.
8.0
De klantgerichtheid van de medewerker
De nazorg
Het onderhoud
De prijsstelling
De kwaliteit van de informatie
De uitstraling
Klant van Motorhuis Delft
|
oke
7.0
De uitstraling
De kwaliteit van de informatie
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Motorhuis Delft
|
Prettige behandeling
8.0
De nazorg
Het onderhoud
De uitstraling
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Motorhuis Delft
|
Ervarig is op alle punten goed tot zeer goed.
9.0
De nazorg
Het onderhoud
De uitstraling
De kwaliteit van de informatie
De prijsstelling
De klantgerichtheid van de medewerker
Klant van Motorhuis Delft
|
ik kwam hier voor een defect aan mijn brandstofpomp, dit had de anwb al geconstateerd. ik werd later in de middag gebeld dat het slangetje van mijn brandstofpomp lek was. kosten van het slangetje was 14 ex btw en kosten voor de diagnose was 127,50 ex btw. toen ik mijn auto ophaalde zag ik dat er op de factuur ook nog is 85,- ex btw was berekend voor het inzetten van de slang. ik vind dit wel erg veel voor een slangetje vervangen. ik werk zelf ook bij een autobedrijf en de monteurs vonden het ook onzin dat dit nog is berekend.
1139 Reviews Plaats review
Klant van Motorhuis Delft
|Goed. Vooraf helder geïnformeerd over de reparatie. Diverse reparatie opties zijn besproken. Ook goed was de tip om de auto op donderdag voor inspectie/reparatie te laten komen. Om in geval dat een onderdeel besteld moest worden dit op vrijdag beschikbaar zou zijn en de auto weer voor het weekend klaar zou zijn. Prima werk.
Klant van Motorhuis Delft
|oke
Klant van Motorhuis Delft
|Prettige behandeling
Klant van Motorhuis Delft
|Ervarig is op alle punten goed tot zeer goed.
Klant van Motorhuis Delft
|ik kwam hier voor een defect aan mijn brandstofpomp, dit had de anwb al geconstateerd. ik werd later in de middag gebeld dat het slangetje van mijn brandstofpomp lek was. kosten van het slangetje was 14 ex btw en kosten voor de diagnose was 127,50 ex btw. toen ik mijn auto ophaalde zag ik dat er op de factuur ook nog is 85,- ex btw was berekend voor het inzetten van de slang. ik vind dit wel erg veel voor een slangetje vervangen. ik werk zelf ook bij een autobedrijf en de monteurs vonden het ook onzin dat dit nog is berekend.