Klik hier om je antwoord te annuleren.
11 oktober 2014
Gewoon een prettige zaak om even binnen te lopen, en je slag te doen
gewoon een leuke winkel, je gaat altijd met meer weg dan dat je van plan was.
Deskundiger personeel zou wat beter zijn, maar verder gaat het best daar.
lage prijzen, goede kwaliteit. leuke artikelen. ruime opzet en goed bereikbaar. top
Goede prijs kwaliteit verhouding waar door het goedkoop en prettig winkelen is.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
133 Reviews Plaats review
Percy
|Gewoon een prettige zaak om even binnen te lopen, en je slag te doen
theo blom
|gewoon een leuke winkel, je gaat altijd met meer weg dan dat je van plan was.
Herman.F
|Deskundiger personeel zou wat beter zijn, maar verder gaat het best daar.
Klant van Action
|lage prijzen, goede kwaliteit. leuke artikelen. ruime opzet en goed bereikbaar. top
F.J.C.
|Goede prijs kwaliteit verhouding waar door het goedkoop en prettig winkelen is.