Klik hier om je antwoord te annuleren.
23 oktober 2014
Prima, maar misschien handig om bordjes boven de stellingen te hangen met naam van de artikelen die er liggen.
Leuke cadeautjes voor een mooie prijs en goede huishoudelijke artikelen .
17 oktober 2014
Erg behulpzaam(ik ben gehandicapt) vriendelijk, , groot assortiment service, actie, s en aanbiedingen
13 oktober 2014
Prima, soms wel zoeken waar iets ligt, misschien beter aangeven met bordjes in de winkel, net zoiets als bij AH.
12 oktober 2014
genoeg kassa's open bij lange rijen klanten zou heel prettig zijn
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit bedrijf?
Kun je een oordeel geven over de volgende onderdelen?
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
133 Reviews Plaats review
Carla
|Prima, maar misschien handig om bordjes boven de stellingen te hangen met naam van de artikelen die er liggen.
Klant van Action
|Leuke cadeautjes voor een mooie prijs en goede huishoudelijke artikelen .
theo
|Erg behulpzaam(ik ben gehandicapt) vriendelijk, , groot assortiment service, actie, s en aanbiedingen
Carla
|Prima, soms wel zoeken waar iets ligt, misschien beter aangeven met bordjes in de winkel, net zoiets als bij AH.
yv
|genoeg kassa's open bij lange rijen klanten zou heel prettig zijn