Ben nu al even niet geweest , maar het is een overzichtelijke winkel en heel klantvriendelijk personeel. GA ZO DOOR !!! ; -)
8.5
0
A v.Kooten
|
Het is vervelend dat artikelen verdwijnen uit het assortiment. Zag ook graag ideeen bus.
8.8
0
Klant van Action
|
Prima ruimte om rustig alles te kunnen bekijken. Steeds weer erg leuke dingen die je tegenkomt tegen lage prijzen. Wil je een cadeautje kopen dan is daar altijd wel wat te vinden voor jong en oud.
9.3
0
thijs hilligehekken
|
netjes, opgeruimd, vriendelijke medewerkers, alleen parkeren is betaald
133 Reviews Plaats review
Klant van Action
|Ben nu al even niet geweest , maar het is een overzichtelijke winkel en heel klantvriendelijk personeel. GA ZO DOOR !!! ; -)
A v.Kooten
|Het is vervelend dat artikelen verdwijnen uit het assortiment. Zag ook graag ideeen bus.
Klant van Action
|Prima ruimte om rustig alles te kunnen bekijken. Steeds weer erg leuke dingen die je tegenkomt tegen lage prijzen. Wil je een cadeautje kopen dan is daar altijd wel wat te vinden voor jong en oud.
thijs hilligehekken
|netjes, opgeruimd, vriendelijke medewerkers, alleen parkeren is betaald
José
|ik ben gewoon een echte Action fan !!!! overal in Nederland