Nette winkel, net en jong personeel, alleen parkeren is moeilijk
8.8
0
Denise
|
Goed en leuke spullen. Heel voordelig en betaalbaar ook! Toppie! Ga zo door.
9.5
0
Klant van Action
|
Action Bussum ziet er altijd keurig netjes uit, zeker vergeleken met andere Action winkesl. Altijd nette opgeruimde schappen die overzichtelijk zijn in gedeeld, Heerlijk om daar te winkelen
8.8
0
Ben
|
Kwalitatief goed tot zeer goed. Het prijsniveau is onovertroffen. Naar iedere actie kijk ik uit!
8.2
0
lieneke
|
Niet iedereen kent het assortiment. Nou is dat lastig met een wisselend assortiment, maar toch vervelend als je van de wen na de ander wordt gestuurd
133 Reviews Plaats review
willem smits
|Nette winkel, net en jong personeel, alleen parkeren is moeilijk
Denise
|Goed en leuke spullen. Heel voordelig en betaalbaar ook! Toppie! Ga zo door.
Klant van Action
|Action Bussum ziet er altijd keurig netjes uit, zeker vergeleken met andere Action winkesl. Altijd nette opgeruimde schappen die overzichtelijk zijn in gedeeld, Heerlijk om daar te winkelen
Ben
|Kwalitatief goed tot zeer goed. Het prijsniveau is onovertroffen. Naar iedere actie kijk ik uit!
lieneke
|Niet iedereen kent het assortiment. Nou is dat lastig met een wisselend assortiment, maar toch vervelend als je van de wen na de ander wordt gestuurd