leuke winkel mag gewoon zo blijven fris opgeruimt en overzichtelijk
8.7
0
Peter
|
wat vebeterd kan worden. een duidelijker uitleg van parkeren op q parking
het is goedkoop(0. 65 per uur) en altijd plek
tevens personeel instucties daarover geven, het lost het parkeerprobleem in Bussum op
mvg Leonie en Peter
9.0
0
Hans
|
ben tevreden kan er met een scootmobiel door rijden
8.5
0
A v.Kooten
|
Het is lastig om de artikelen te vinden want dat verandert of van plek of is niet meer verkrijgbaar. Schappen zijn vaak half leeg en rommelig. Verder vriendelijk personeel en ik ben blij met de winkel.
7.3
0
Jolanda
|
Lekker ruim, opgeruimd en fris. Let op dat medewerkers hun prive gesprekken niet tijdens werk bespreken. En dan met name het grove taalgebruik. Dit hoor ik overigens regelmatig in diverse niet-winkels. Zal de trend wel zijn : -(
133 Reviews Plaats review
Klant van Action
|leuke winkel mag gewoon zo blijven fris opgeruimt en overzichtelijk
Peter
|wat vebeterd kan worden. een duidelijker uitleg van parkeren op q parking
het is goedkoop(0. 65 per uur) en altijd plek
tevens personeel instucties daarover geven, het lost het parkeerprobleem in Bussum op
mvg Leonie en Peter
Hans
|ben tevreden kan er met een scootmobiel door rijden
A v.Kooten
|Het is lastig om de artikelen te vinden want dat verandert of van plek of is niet meer verkrijgbaar. Schappen zijn vaak half leeg en rommelig. Verder vriendelijk personeel en ik ben blij met de winkel.
Jolanda
|Lekker ruim, opgeruimd en fris. Let op dat medewerkers hun prive gesprekken niet tijdens werk bespreken. En dan met name het grove taalgebruik. Dit hoor ik overigens regelmatig in diverse niet-winkels. Zal de trend wel zijn : -(