CYS

 

CYS Klantfeedback

In markten met toenemende concurrentie, wordt het steeds lastiger om onderscheidend te zijn. Het verschil wordt gemaakt op de beleving van de klant. Daarom is het belangrijk dat je op ieder moment weet hoe jouw klanten jouw merk beleven en welke emotie hier aan ten grondslag ligt. Het structureel meten van klantfeedback tijdens de customer journey is noodzakelijk om hier een beter beeld van te krijgen.

CFM-CX Solutions maakt klantfeedback over elke stap binnen de customer journey toegankelijk en koppelt dit aan CRM- en medewerkersdata, op basis van één of meerdere KPI’s, zoals NPS, CES of CSAT. Hierdoor kun je tot op individueel medewerkersniveau de klantbeleving meten én verbeteren. Iedere afdeling en/of medewerker krijgt dagelijks inzicht in de klantfeedback middels gepersonaliseerd dashboard of push rapportages. Doordat de open antwoorden worden gecategoriseerd krijgt iedere medewerker ook direct inzicht in de emotie achter het cijfer; waarom was een klant tevreden of juist ontevreden? De positieve antwoorden op open vragen kunnen direct doorgeplaats worden op je website of review sites.

Bedrijven als Carglass, DELA, Mediq, Start People, Oogwereld, Bruynzeel, PGGM en Tours & Tickets maken succesvol gebruik van CFM-CX Solutions om klantfeedback te meten en klantbeleving verbeteren.

www.cysklantfeedback.nl