Zeer slecht bedrijf!!! Ketel loopt leeg, afspraak gemaakt, niet op komen dagen, nieuwe afspraak gemaakt. Monteur langsgekomen en heeft de vloerverwarming losgekoppeld. Ketel blijft leeglopen.., nieuwe afspraak gemaakt voor twee dagen later, afspraak werd afgezegd en verplaatst naar dinsdag (week later). Dinsdag zitten wachten op de afgesproken tijd, tussen 12:00 en 14:00 uur. Om 14:30 gebeld waar de monteur bleef. Die ging niet komen omdat ik in Bergschenhoek woon! Serieus, hadden ze dat niet de week ervoor kunnen zeggen toen ze de afspraak maakten of deze ochtend? En dan heb ik nog een onderhoudscontract met ze ook. Toen ik drie jaar geleden 3000 euro neerlegde voor een nieuw keteltje kwamen ze wel geld halen. Slecht slecht slecht, bel alsjeblieft een goed en betrouwbaar bedrijf! Dit zijn onbetrouwbare asociale prutsers! Vooral Arnold van Saricar!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lia
|
Op 10 september contact opgenomen, bedrijf zou bellen voor een afspraak. Echter de 11e weer moeten bellen. Nu kreeg ik “de loodgieter” aan de lijn. HIJ zou er vandaag, de 15e, zijn tussen 10 en 12. Niemand gezien dus weer gebeld. Er was een spoedklus en het zou 14 uur worden. Om 15 uur weer gebeld en dit keer gesproken met de “loodgieter” zelf. Op mijn vraag waar hij bleef was hij erg eerlijk; “ik kom helemaal niet, ik ga lekker in het zonnetje zitten!
Er waren al heel veel negatieve reacties, maar ik heb hem het voordeel van de twijfel willen geven. Helaas....alle negatieve reviews zijn helaas waar....
Deze “loodgieter” kan beter in de zon gaan zitten dan werken. Nooit geen zaken mee doen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peter
|
Een huurder (expat) gaf onlangs aan dat hij de rekening, voor cv onderhoud, zelf had betaald per pin. Als beheerder had ik dit ook rond die tijd gedaan. De huurder had 2 x per mail netjes gevraagd of zijn betaling teruggestort kon worden. Saricar vroeg om een afschrift van de betaling om het zoeken in de pinbetalingen makkelijker terug te vinden in zijn admin. Ik heb ook namens de huurder 2x gebeld en gemaild. Vandaag maar weer eens gebeld waarom hij niet reageert. Reactie van de meneer van Saricar; daar heb ik geen zin in, als dit antwoord u niet bevalt; heeft u dan liever dat ik lieg?..... Ik heb het nog een keer geprobeerd van deze man *** een normaal antwoord te krijgen maar dat lukte dus niet.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Natasha Solano
|
Voor een keukengoot ontstopping heb ik 564 euro betaald. Er kwamen twee man en die hebben ook beiden uren in rekening gebracht terwijl deze klus gemakkelijk door een persoon kan worden verricht en normaalgesproken ook wordt verricht! Het uur tarief is 89.95 euro en dat is zeer hoog !! Helaas wordt dat niet vantevoren gemeld. Verder was de man bij navraag over de rekening zeer onaangenaam en begon vragen te stellen zoals : wat verdient jouw man nu?!!! Dat is absoluut schandalig en deze firma zou niet op de markt moeten zitten. Een 200% afrader!! Te duur en te onbeschoft!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nathalie
|
Deze Haagse meneer werkt alleen en doet alsof hij een bedrijf met medewerkers achter zich heeft staan. Hij heeft niet eens een adres, het adres vermeld is een woonhuis. Bij ons thuis is een Hagenees geweest, dezelfde man had ik aan de telefoon en vervolgens bracht dezelfde meneer de ketel bij ons thuis. Hij heeft ons een verkeerde ketel geleverd voor veel te veel geld en ik mocht mijn ketel 1 dag later terugbrengen minus de afleverkosten van 646 euro. *** Ik heb een rechtsbijstandsverzekering en wil er alles aan doen om deze meneer een halt toe te roepen. ***
26 Reviews Plaats review
Tamara
|Zeer slecht bedrijf!!! Ketel loopt leeg, afspraak gemaakt, niet op komen dagen, nieuwe afspraak gemaakt. Monteur langsgekomen en heeft de vloerverwarming losgekoppeld. Ketel blijft leeglopen.., nieuwe afspraak gemaakt voor twee dagen later, afspraak werd afgezegd en verplaatst naar dinsdag (week later). Dinsdag zitten wachten op de afgesproken tijd, tussen 12:00 en 14:00 uur. Om 14:30 gebeld waar de monteur bleef. Die ging niet komen omdat ik in Bergschenhoek woon! Serieus, hadden ze dat niet de week ervoor kunnen zeggen toen ze de afspraak maakten of deze ochtend? En dan heb ik nog een onderhoudscontract met ze ook. Toen ik drie jaar geleden 3000 euro neerlegde voor een nieuw keteltje kwamen ze wel geld halen. Slecht slecht slecht, bel alsjeblieft een goed en betrouwbaar bedrijf! Dit zijn onbetrouwbare asociale prutsers! Vooral Arnold van Saricar!!!
Lia
|Op 10 september contact opgenomen, bedrijf zou bellen voor een afspraak. Echter de 11e weer moeten bellen. Nu kreeg ik “de loodgieter” aan de lijn. HIJ zou er vandaag, de 15e, zijn tussen 10 en 12. Niemand gezien dus weer gebeld. Er was een spoedklus en het zou 14 uur worden. Om 15 uur weer gebeld en dit keer gesproken met de “loodgieter” zelf. Op mijn vraag waar hij bleef was hij erg eerlijk; “ik kom helemaal niet, ik ga lekker in het zonnetje zitten!
Er waren al heel veel negatieve reacties, maar ik heb hem het voordeel van de twijfel willen geven. Helaas....alle negatieve reviews zijn helaas waar....
Deze “loodgieter” kan beter in de zon gaan zitten dan werken. Nooit geen zaken mee doen.
Peter
|Een huurder (expat) gaf onlangs aan dat hij de rekening, voor cv onderhoud, zelf had betaald per pin. Als beheerder had ik dit ook rond die tijd gedaan. De huurder had 2 x per mail netjes gevraagd of zijn betaling teruggestort kon worden. Saricar vroeg om een afschrift van de betaling om het zoeken in de pinbetalingen makkelijker terug te vinden in zijn admin. Ik heb ook namens de huurder 2x gebeld en gemaild. Vandaag maar weer eens gebeld waarom hij niet reageert. Reactie van de meneer van Saricar; daar heb ik geen zin in, als dit antwoord u niet bevalt; heeft u dan liever dat ik lieg?..... Ik heb het nog een keer geprobeerd van deze man *** een normaal antwoord te krijgen maar dat lukte dus niet.
Natasha Solano
|Voor een keukengoot ontstopping heb ik 564 euro betaald. Er kwamen twee man en die hebben ook beiden uren in rekening gebracht terwijl deze klus gemakkelijk door een persoon kan worden verricht en normaalgesproken ook wordt verricht! Het uur tarief is 89.95 euro en dat is zeer hoog !! Helaas wordt dat niet vantevoren gemeld. Verder was de man bij navraag over de rekening zeer onaangenaam en begon vragen te stellen zoals : wat verdient jouw man nu?!!! Dat is absoluut schandalig en deze firma zou niet op de markt moeten zitten. Een 200% afrader!! Te duur en te onbeschoft!
Nathalie
|Deze Haagse meneer werkt alleen en doet alsof hij een bedrijf met medewerkers achter zich heeft staan. Hij heeft niet eens een adres, het adres vermeld is een woonhuis. Bij ons thuis is een Hagenees geweest, dezelfde man had ik aan de telefoon en vervolgens bracht dezelfde meneer de ketel bij ons thuis. Hij heeft ons een verkeerde ketel geleverd voor veel te veel geld en ik mocht mijn ketel 1 dag later terugbrengen minus de afleverkosten van 646 euro. *** Ik heb een rechtsbijstandsverzekering en wil er alles aan doen om deze meneer een halt toe te roepen. ***