Erg klant onvriendelijk, wil je iets kopen ga dan naar een andere juwelier!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lettie van Ooijen
|
Ze hebben altijd tijd voor me en ik koop maar af en toe iets. Ik koop zelf oude en antieke sieraden, vermaak ze vaak en dan gaan ze weer de verkoop in. Maar bij sommige stukken kan ik niet goed zien of ze wel/niet van goud/zilver zijn en dan kijken ze altijd voor me, zonder morren. Soms moet ik de volgende dag terug komen omdat ze het te druk hebben (goed teken vind ik!) maar dat maakt me niets uit.
Ik vind het een goede en betrouwbare juwelier!. Pluspunten: Alles wat ik hierboven vermeld heb. Minpunten: Geen.
10
marijke
|
slechte service. 2 doorgenipte ringen groter laten maken. Maat werd door de juwelier opgemeten. Moest een toeslag van タ20 per ring betalen omdat de ringen >2 maten groter moesten zijn. Moest in totaal タ120 afrekenenen. Ringen bleken dus veel te groot.
Weer een kleiner laten makend mij beloofd dat ik daarover zou worden teruggebeld.
Is dus niet gebeurd.
Heb nog een mail naar ze gezonden waarop ook nooit is gereageerd.
Uiterst onfatsoenlijk!!. Pluspunten: Snelle reparatie. Minpunten: slechte/geen service.
4.0
Hans
|
Weltevreden Eglantier garantie tot om de hoek. Ring gekocht na een paar maanden kaduk. Ze zouden de ring naar de leverancier terug brengen na 4 weken nog niets vernomen. Zelf maar eens langs gegaan men zei dat ze er mee bezig waren. U begrijpt het al weer niets gehoort weer zelf langs gegaan. Niemand wist wat alleen iemand die achter vanuit de winkel wat liep te schreeuwen/brallen dat het geen garantie was er zaten gebruikssporen op met andere woorden eigenschuld bekijk het maar. Tja een ring draag je nu eenmaal. Pluspunten: Redelijke sortering. Minpunten: Komen afspraken niet na volgens de leverancier heeft Weltevrden de ring tijdens het graveren vervormt. Weltevreden geeft echter een hele andere lezing en wil totaal geen garantie geven omdat de leverancier het ook niet doet. Ze boden een korting aan van wel 5 euro op de eventuele reparatie. Voor service moet je dus daar niet wezen, nieuwe ring gekocht bij een echte Juwelier.
2.0
Jochem en Nicole
|
Wij hebben de mooiste trouwringen die er bestaan. Mooie klassieke juwelier en we zijn heel gelukkig met onze touwringen. Pluspunten: We konden zoveel ringen bekijken als we wilde
We hebben er best veel bekeken maar ze werden ons nooit zat.
5 Reviews Plaats review
Harry
|Erg klant onvriendelijk, wil je iets kopen ga dan naar een andere juwelier!
Lettie van Ooijen
|Ze hebben altijd tijd voor me en ik koop maar af en toe iets. Ik koop zelf oude en antieke sieraden, vermaak ze vaak en dan gaan ze weer de verkoop in. Maar bij sommige stukken kan ik niet goed zien of ze wel/niet van goud/zilver zijn en dan kijken ze altijd voor me, zonder morren. Soms moet ik de volgende dag terug komen omdat ze het te druk hebben (goed teken vind ik!) maar dat maakt me niets uit.
Ik vind het een goede en betrouwbare juwelier!. Pluspunten: Alles wat ik hierboven vermeld heb. Minpunten: Geen.
marijke
|slechte service. 2 doorgenipte ringen groter laten maken. Maat werd door de juwelier opgemeten. Moest een toeslag van タ20 per ring betalen omdat de ringen >2 maten groter moesten zijn. Moest in totaal タ120 afrekenenen. Ringen bleken dus veel te groot.
Weer een kleiner laten makend mij beloofd dat ik daarover zou worden teruggebeld.
Is dus niet gebeurd.
Heb nog een mail naar ze gezonden waarop ook nooit is gereageerd.
Uiterst onfatsoenlijk!!. Pluspunten: Snelle reparatie. Minpunten: slechte/geen service.
Hans
|Weltevreden Eglantier garantie tot om de hoek. Ring gekocht na een paar maanden kaduk. Ze zouden de ring naar de leverancier terug brengen na 4 weken nog niets vernomen. Zelf maar eens langs gegaan men zei dat ze er mee bezig waren. U begrijpt het al weer niets gehoort weer zelf langs gegaan. Niemand wist wat alleen iemand die achter vanuit de winkel wat liep te schreeuwen/brallen dat het geen garantie was er zaten gebruikssporen op met andere woorden eigenschuld bekijk het maar. Tja een ring draag je nu eenmaal. Pluspunten: Redelijke sortering. Minpunten: Komen afspraken niet na volgens de leverancier heeft Weltevrden de ring tijdens het graveren vervormt. Weltevreden geeft echter een hele andere lezing en wil totaal geen garantie geven omdat de leverancier het ook niet doet. Ze boden een korting aan van wel 5 euro op de eventuele reparatie. Voor service moet je dus daar niet wezen, nieuwe ring gekocht bij een echte Juwelier.
Jochem en Nicole
|Wij hebben de mooiste trouwringen die er bestaan. Mooie klassieke juwelier en we zijn heel gelukkig met onze touwringen. Pluspunten: We konden zoveel ringen bekijken als we wilde
We hebben er best veel bekeken maar ze werden ons nooit zat.