Ze zijn al maanden bezig om bij mij een rookmelder te plaatsen.
Aangezien ik alleen woon en maandag /tm donderdag werk moet de afspraak op een vrijdag worden ingeplant.
Telkens ontvang ik brieven met afspraken op dagen dat ik niet thuis ben.
Wanneer ik een e-mail stuur wordt er gewoon niet op gereageerd.
Slechte firma die niet klantgericht is.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
F
|
Firma Hinfelaar Elektrotechniek zou in opdracht van Wonenbreburg een rookmelder komen plaatsen op een afgesproken datum.
Op deze datum heb ik vrij genomen om de monteur binnen te kunnen laten. De gehele dag geen monteur aan de deur gehad. Weg vrije dag.
De firma Hinfelaar Elektrotechniek is telefonisch niet bereikbaar en reageert ook niet op emails (behalve met een auto-reply).
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Vestia
|
Klant onvriendelijk!!!!
- telefonisch niet bereikbaar
-antwoordaparaat zonder opneningstijden te vermelden
- niet eens de optie om te wachten tot er wel een medewerker beschikbaar is
- kan niet aangeven wanneer een afspraak mij uitkomt
Zooitje ongeregeld!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
N
|
In opdracht van de woningcorporatie zou mijn moeders woning op 7 juni 2022 tussen 12.00 en 17.00 uur voorzien worden van rookmelders.
Na hier een hele dag voor thuis te zijn gebleven, heb ik geen monteur van Hinfelaar aan de deur gehad!
Verder is dit bedrijf telefonisch totaal niet bereikbaar. Eerder op de dag geprobeerd te bellen, kreeg ik een bandje met de boodschap dat ze druk zijn maar wel een mail kan sturen. Later op de dag (voor 17.00 uur) nogmaals gebeld, weer een bandje dat ze tijdens kantooruren bereikbaar zijn, alleen waren ze om 16.50 uur al gesloten!!
Ik begrijp totaal niet waarom een woningcorporatie met dit bedrijf in zee is gegaan. Aangezien ze hun afspraken niet nakomen en de telefoon niet opnemen??
Al met al is dit zeer teleurstellend en zeer onklantvriendelijk!!!
5 Reviews Plaats review
Afspraak niet nakomen drie keer al
|3x al 3xxxxxxxxxzz
Jelle
|Ze zijn al maanden bezig om bij mij een rookmelder te plaatsen.
Aangezien ik alleen woon en maandag /tm donderdag werk moet de afspraak op een vrijdag worden ingeplant.
Telkens ontvang ik brieven met afspraken op dagen dat ik niet thuis ben.
Wanneer ik een e-mail stuur wordt er gewoon niet op gereageerd.
Slechte firma die niet klantgericht is.
F
|Firma Hinfelaar Elektrotechniek zou in opdracht van Wonenbreburg een rookmelder komen plaatsen op een afgesproken datum.
Op deze datum heb ik vrij genomen om de monteur binnen te kunnen laten. De gehele dag geen monteur aan de deur gehad. Weg vrije dag.
De firma Hinfelaar Elektrotechniek is telefonisch niet bereikbaar en reageert ook niet op emails (behalve met een auto-reply).
Klant van Vestia
|Klant onvriendelijk!!!!
- telefonisch niet bereikbaar
-antwoordaparaat zonder opneningstijden te vermelden
- niet eens de optie om te wachten tot er wel een medewerker beschikbaar is
- kan niet aangeven wanneer een afspraak mij uitkomt
Zooitje ongeregeld!
N
|In opdracht van de woningcorporatie zou mijn moeders woning op 7 juni 2022 tussen 12.00 en 17.00 uur voorzien worden van rookmelders.
Na hier een hele dag voor thuis te zijn gebleven, heb ik geen monteur van Hinfelaar aan de deur gehad!
Verder is dit bedrijf telefonisch totaal niet bereikbaar. Eerder op de dag geprobeerd te bellen, kreeg ik een bandje met de boodschap dat ze druk zijn maar wel een mail kan sturen. Later op de dag (voor 17.00 uur) nogmaals gebeld, weer een bandje dat ze tijdens kantooruren bereikbaar zijn, alleen waren ze om 16.50 uur al gesloten!!
Ik begrijp totaal niet waarom een woningcorporatie met dit bedrijf in zee is gegaan. Aangezien ze hun afspraken niet nakomen en de telefoon niet opnemen??
Al met al is dit zeer teleurstellend en zeer onklantvriendelijk!!!