Ik bel om een afspraak te maken voor een proefrit en de vraag of de distributieriem is vervangen. Eerst zegt de verkoper dat deze pas bij 180.000 km vervangen moet worden terwijl hiervoor een terugroepactie geweest is 4 jaar geleden al dat deze al bij 100.000 km vervangen moet worden. moest nagevraagd worden en er werd ter plekke door de werkplaats gecontroleerd of dit zo was. Zou meteen worden vervangen. Maar ik kon de proefrit pas maken als ik vooraf de auto mooi vond, had goedgekeurd en wilde kopen. Jaja, en dan blijkt achteraf toch de riem niet vervangen. Heel erg vreemd dat je pas een proefrit mag maken als je vooraf moet aangeven dat je hem koopt. IK gaf aan te willen voelen hoe hij rijdt, of er geen gekke dingen te voelen zijn. Nee, dat was niet zo want zij rijden er zelf ook mee en weten dat er niks mee aan de hand is. Als je toch zo al mensen om de tuin probeerd te leiden dan weet je als consument dat dit geen zuivere koffie is.
Dus afgezien van de proefrit, ik ga wel ergens heen waar men begrijpt dat ik eerst wil weten hoe een auto rijdt aangezien niet elke auto hetzelfde is.
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
M. Damen
|
We hebben een mercedes a-klasse bij Van Schie gekocht, na 3 dagen problemen met frontcamera en radar, diverse storingen. De auto teruggebracht en is verholpen (tot nu toe) dat is 10 dagen geleden.
Nu stond er in de beschrijving (accessoires) dat de voorstoelen verwarmd zijn. Maar na zoektocht in de auto, helaas geen verwarmde stoelen. Contact gezocht met Verkoper Marc, en die zei, ook "helaas", ik kan niets voor u doen of betekenen, dat is dan een foutje. 5 minuten later belde hij mij terug met een "oplossing"! Als ik verwarmde stoelen wilde wist hij wel een bedrijf die dat in kon bouwen, dat kostte mij dan €570 en dan hoefde ik geen BTW te betalen . Ik koop dus een auto met verwarmde stoelen, die er uiteindelijk niet in blijken te zitten, maar als ik wil kan ik nog €570 bijlappen om het in te laten bouwen. Echt een belachelijk voorstel, nee dankjewel, ik had gehoopt op een redelijk oplossing maar werd met een kluitje het riet ingestuurd. Ik heb in mijn leven al heel wat auto's gekocht maar dit nog nooit aan de hand gehad, goeie leer voor de volgende keer.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Sabine
|
Golf gekocht juli 2021 met Bovag bij verkoper Martijn.
Ik wilde sensoren en camera op de auto, dat zat er niet op.
Martijn wist iemand die dat deed, dus als ik de auto kocht kon ik dat via hem erin laten zetten voor niet al te veel.
Ze gezegd zo gedaan…
Toen heb ik een afspraak gemaakt voor het plaatsen van de camera en sensoren.
Na 2 weken te horen gekregen dat het niet kon omdat het geen originele radio bleek te zijn.
Jammer maar niet anders, maar is wel een vieze actie.
Na 1 maand deed de automaatbak het niet goed.
Bleef hangen in ze versnelling. Schakelde niet op. Reed niet harder van 120.
Met dit probleem teruggegaan.
Van Schie heeft eerst zelf in de garage gekeken, maar die kwamen er niet uit na wat kleine dingetjes geprobeerd te hebben.
Van Schie heeft de auto toen bij e-Max gebracht in Hoofddorp een vriendje van medewerker David.
(Automaat specialist)
In 2 reparaties en 2 maanden verder is de automaatbak vervangen.
(Deze knutselaar heeft van een oude en een nieuwere bak 1 automaatbak geknutseld.)
Wat niet de afspraak was. In het begin zei van Schie dat het om een nieuwe bak ging.
Toen heb ik zelf e-Max gebeld omdat ik het niet geloofde, hij zij dat die aan kosten was gebonden door van Schie het mocht niet te veel kosten.
Toen kwam de aap uit de mouw.
De auto kwam toen met olie lekkages terug.
Van Schie zegt dat het door e-Max komt en e-Max zegt dat het komt door van schie.
En wie zit er met het gezeik tussen en zonder auto, precies IK.
Ik breng de auto terug naar van Schie omdat hem daar heb gekocht. hun hebben er weken over gedaan om eruit te komen met e-Max maar niet opgelost.
Van de 11 maanden heeft die 7 maanden bij van Schie gestaan.
En maar klagen dat ze kosten hebben gemaakt Aan de auto (hier is nooit een bon van laten zien)
Als ik de auto voor een olielekkage breng, ben ik de auto minimaal 2 weken kwijt, daarom is er zoveel tijd overheen gegaan. Maar ik moet hun zelf de mogelijkheid geven om het op te lossen.
Na 10 maanden heb ik aangegeven dat hun de auto alleen maar verder naar de klote helpen.
Dus wilde ik het bij mijn eigen garage laten oplossen/nakijken en heb daar toestemming voorgekregen van Mark.
Aangezien dit in de garantie is gemeld, zijn dit kosten voor van Schie zou je zeggen.
Van Schie heeft 1 reparatie betaald van me eigen garage en de rest is voor mezelf.
Maar om dit geld te krijgen moest ik wel zeggen dat ik klaar was met van Schie!
Klaar met ik zeker met dit bedrijf, deze zijn echt geen Bovag waard.
Geld geld geld is wat praat maar veiligheid is niet belangrijk bij hun.
Het lijstje van van Schie wat hun aan de auto hebben gemaakt heb ik aan me eigen garage gegeven en hij kan de zooi van een ander oplossen. Normaal heb je garantie op een reparatie, maar dat kennen ze niet.
Geen aanrader, van een mooi bord kan je niet eten.
(Van schie koopt auto’s via internet, ze geven er Bovag bij maar ze weten geen reet over die auto. Ze hopen op geluk.)
Weet iemand waar ik de echte eigenaar van van Schie kan vinden, want dat is een onderwerp wat je niet kan bespreken daar.
Krijg elke keer als antwoord dat die man zich er niet mee bemoeid, heel raar.
Hij weet gewoon niet wat daar allemaal speelt, Mischien dat deze man wel een hart heeft…
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
M
|
Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt.
De afgesproken proefrit in een andere auto moeten maken omdat de afgesproken auto nog bij de poetsers stond, terwijl we toch echt duidelijk om deze auto gevraagd hadden.
De auto was onderweg werd gezegd.
Maar wat bleek er werd een verkeerde auto gebracht zelfde merk en type dat dan weer wel.
Blijkbaar is zelfstandig nadenken daar ook een issue.
Na ruim een uur konden we eindelijk de afgesproken proefrit maken in een andere soortgelijke auto.
Er werd ons verzekerd dat “onze” auto er precies zo uitzag……….
Stom van ons ja om de auto ongezien te reserveren, godzijdank wel
Onder voorbehoud dat alles in orde zou zijn. Afspraak was om de juiste auto een week later afgeleverd te krijgen.
Vlak voor de aflevering werden we gebeld dat er een mankement met de deurgreep was hiervoor moesten we later nog maar terugkomen. Eenmaal aangekomen op de afgesproken tijd moesten we nog ruim een half uur wachten voordat er überhaupt iemand naar ons toe kwam. Eenmaal bij de auto was de schok groot., als dit afleveren heet bij dit bedrijf vraag ik me af wat er daar nog meer mis is.De antenne mistte lag waarschijnlijk in de werkplaats, logo was eraf die kwam nog blijkbaar, de deur van de bestuurder sloot niet goed, stoel aan achterzijde bestuurder was kapot als een passagier in zou stappen zou deze direct naar het ziekenhuis door kunnen voor hechtingen zo scherp was het afgebroken stuk.
Auto was duidelijk niet gepoetst even een tuinslang erover heen gegooid en dat noemen Ze daar wassen, de achterste lamp zat aan de binnenzijde vol met witte verfvingers en brokkelde af.
Als je toch weet dat de auto word geleverd loop dat iig alles na daar was immers een week de tijd voor.
Uiteraard hebben we de koop ontbonden. Op de vraag of dit bedrijf een soortgelijke auto uit de showroom kon bieden kon geen coulance in de prijs worden gedaan.
Een beschamend tegenbod werd gedaan waaruit totaal geen respect naar kopers blijkt. Mooie praatjes hebben ze zat maar van service is totaal geen sprake bij dit louche bedrijf. Service tot aan de deur is nog te mooi verwoord voor deze tent.
Mensen wees gewaarschuwd rij dit bedrijf van list en bedrog maar snel voorbij.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Patrick Fluyt
|
Ik maak een afspraak, ik zou na sluitingstijd arriveren, niemand aanwezig. Afspraken maken is afspraken nakomen. Ik koop mijn auto wel ergens anders. Slechte service, men wist waar ik vandaan kwam.
19 Reviews Plaats review
Patricia
|Ik bel om een afspraak te maken voor een proefrit en de vraag of de distributieriem is vervangen. Eerst zegt de verkoper dat deze pas bij 180.000 km vervangen moet worden terwijl hiervoor een terugroepactie geweest is 4 jaar geleden al dat deze al bij 100.000 km vervangen moet worden. moest nagevraagd worden en er werd ter plekke door de werkplaats gecontroleerd of dit zo was. Zou meteen worden vervangen. Maar ik kon de proefrit pas maken als ik vooraf de auto mooi vond, had goedgekeurd en wilde kopen. Jaja, en dan blijkt achteraf toch de riem niet vervangen. Heel erg vreemd dat je pas een proefrit mag maken als je vooraf moet aangeven dat je hem koopt. IK gaf aan te willen voelen hoe hij rijdt, of er geen gekke dingen te voelen zijn. Nee, dat was niet zo want zij rijden er zelf ook mee en weten dat er niks mee aan de hand is. Als je toch zo al mensen om de tuin probeerd te leiden dan weet je als consument dat dit geen zuivere koffie is.
Dus afgezien van de proefrit, ik ga wel ergens heen waar men begrijpt dat ik eerst wil weten hoe een auto rijdt aangezien niet elke auto hetzelfde is.
M. Damen
|We hebben een mercedes a-klasse bij Van Schie gekocht, na 3 dagen problemen met frontcamera en radar, diverse storingen. De auto teruggebracht en is verholpen (tot nu toe) dat is 10 dagen geleden.
Nu stond er in de beschrijving (accessoires) dat de voorstoelen verwarmd zijn. Maar na zoektocht in de auto, helaas geen verwarmde stoelen. Contact gezocht met Verkoper Marc, en die zei, ook "helaas", ik kan niets voor u doen of betekenen, dat is dan een foutje. 5 minuten later belde hij mij terug met een "oplossing"! Als ik verwarmde stoelen wilde wist hij wel een bedrijf die dat in kon bouwen, dat kostte mij dan €570 en dan hoefde ik geen BTW te betalen . Ik koop dus een auto met verwarmde stoelen, die er uiteindelijk niet in blijken te zitten, maar als ik wil kan ik nog €570 bijlappen om het in te laten bouwen. Echt een belachelijk voorstel, nee dankjewel, ik had gehoopt op een redelijk oplossing maar werd met een kluitje het riet ingestuurd. Ik heb in mijn leven al heel wat auto's gekocht maar dit nog nooit aan de hand gehad, goeie leer voor de volgende keer.
Sabine
|Golf gekocht juli 2021 met Bovag bij verkoper Martijn.
Ik wilde sensoren en camera op de auto, dat zat er niet op.
Martijn wist iemand die dat deed, dus als ik de auto kocht kon ik dat via hem erin laten zetten voor niet al te veel.
Ze gezegd zo gedaan…
Toen heb ik een afspraak gemaakt voor het plaatsen van de camera en sensoren.
Na 2 weken te horen gekregen dat het niet kon omdat het geen originele radio bleek te zijn.
Jammer maar niet anders, maar is wel een vieze actie.
Na 1 maand deed de automaatbak het niet goed.
Bleef hangen in ze versnelling. Schakelde niet op. Reed niet harder van 120.
Met dit probleem teruggegaan.
Van Schie heeft eerst zelf in de garage gekeken, maar die kwamen er niet uit na wat kleine dingetjes geprobeerd te hebben.
Van Schie heeft de auto toen bij e-Max gebracht in Hoofddorp een vriendje van medewerker David.
(Automaat specialist)
In 2 reparaties en 2 maanden verder is de automaatbak vervangen.
(Deze knutselaar heeft van een oude en een nieuwere bak 1 automaatbak geknutseld.)
Wat niet de afspraak was. In het begin zei van Schie dat het om een nieuwe bak ging.
Toen heb ik zelf e-Max gebeld omdat ik het niet geloofde, hij zij dat die aan kosten was gebonden door van Schie het mocht niet te veel kosten.
Toen kwam de aap uit de mouw.
De auto kwam toen met olie lekkages terug.
Van Schie zegt dat het door e-Max komt en e-Max zegt dat het komt door van schie.
En wie zit er met het gezeik tussen en zonder auto, precies IK.
Ik breng de auto terug naar van Schie omdat hem daar heb gekocht. hun hebben er weken over gedaan om eruit te komen met e-Max maar niet opgelost.
Van de 11 maanden heeft die 7 maanden bij van Schie gestaan.
En maar klagen dat ze kosten hebben gemaakt Aan de auto (hier is nooit een bon van laten zien)
Als ik de auto voor een olielekkage breng, ben ik de auto minimaal 2 weken kwijt, daarom is er zoveel tijd overheen gegaan. Maar ik moet hun zelf de mogelijkheid geven om het op te lossen.
Na 10 maanden heb ik aangegeven dat hun de auto alleen maar verder naar de klote helpen.
Dus wilde ik het bij mijn eigen garage laten oplossen/nakijken en heb daar toestemming voorgekregen van Mark.
Aangezien dit in de garantie is gemeld, zijn dit kosten voor van Schie zou je zeggen.
Van Schie heeft 1 reparatie betaald van me eigen garage en de rest is voor mezelf.
Maar om dit geld te krijgen moest ik wel zeggen dat ik klaar was met van Schie!
Klaar met ik zeker met dit bedrijf, deze zijn echt geen Bovag waard.
Geld geld geld is wat praat maar veiligheid is niet belangrijk bij hun.
Het lijstje van van Schie wat hun aan de auto hebben gemaakt heb ik aan me eigen garage gegeven en hij kan de zooi van een ander oplossen. Normaal heb je garantie op een reparatie, maar dat kennen ze niet.
Geen aanrader, van een mooi bord kan je niet eten.
(Van schie koopt auto’s via internet, ze geven er Bovag bij maar ze weten geen reet over die auto. Ze hopen op geluk.)
Weet iemand waar ik de echte eigenaar van van Schie kan vinden, want dat is een onderwerp wat je niet kan bespreken daar.
Krijg elke keer als antwoord dat die man zich er niet mee bemoeid, heel raar.
Hij weet gewoon niet wat daar allemaal speelt, Mischien dat deze man wel een hart heeft…
M
|Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt.
De afgesproken proefrit in een andere auto moeten maken omdat de afgesproken auto nog bij de poetsers stond, terwijl we toch echt duidelijk om deze auto gevraagd hadden.
De auto was onderweg werd gezegd.
Maar wat bleek er werd een verkeerde auto gebracht zelfde merk en type dat dan weer wel.
Blijkbaar is zelfstandig nadenken daar ook een issue.
Na ruim een uur konden we eindelijk de afgesproken proefrit maken in een andere soortgelijke auto.
Er werd ons verzekerd dat “onze” auto er precies zo uitzag……….
Stom van ons ja om de auto ongezien te reserveren, godzijdank wel
Onder voorbehoud dat alles in orde zou zijn. Afspraak was om de juiste auto een week later afgeleverd te krijgen.
Vlak voor de aflevering werden we gebeld dat er een mankement met de deurgreep was hiervoor moesten we later nog maar terugkomen. Eenmaal aangekomen op de afgesproken tijd moesten we nog ruim een half uur wachten voordat er überhaupt iemand naar ons toe kwam. Eenmaal bij de auto was de schok groot., als dit afleveren heet bij dit bedrijf vraag ik me af wat er daar nog meer mis is.De antenne mistte lag waarschijnlijk in de werkplaats, logo was eraf die kwam nog blijkbaar, de deur van de bestuurder sloot niet goed, stoel aan achterzijde bestuurder was kapot als een passagier in zou stappen zou deze direct naar het ziekenhuis door kunnen voor hechtingen zo scherp was het afgebroken stuk.
Auto was duidelijk niet gepoetst even een tuinslang erover heen gegooid en dat noemen Ze daar wassen, de achterste lamp zat aan de binnenzijde vol met witte verfvingers en brokkelde af.
Als je toch weet dat de auto word geleverd loop dat iig alles na daar was immers een week de tijd voor.
Uiteraard hebben we de koop ontbonden. Op de vraag of dit bedrijf een soortgelijke auto uit de showroom kon bieden kon geen coulance in de prijs worden gedaan.
Een beschamend tegenbod werd gedaan waaruit totaal geen respect naar kopers blijkt. Mooie praatjes hebben ze zat maar van service is totaal geen sprake bij dit louche bedrijf. Service tot aan de deur is nog te mooi verwoord voor deze tent.
Mensen wees gewaarschuwd rij dit bedrijf van list en bedrog maar snel voorbij.
Patrick Fluyt
|Ik maak een afspraak, ik zou na sluitingstijd arriveren, niemand aanwezig. Afspraken maken is afspraken nakomen. Ik koop mijn auto wel ergens anders. Slechte service, men wist waar ik vandaan kwam.