Voeg foto toe
Je review is in behandeling.Toon meer
Rieka Broers
9 reviews
NL
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Ik ben thuis en woon in een flat en…
Ik ben thuis en woon in een flat en boven want je ik beneden dus ik hoef ook niet met lift dus en ik ben de hele dag thuis en dan krijg je een mail dat je niet thuis ben terwijl ik wel de hele dag thuis. ben,
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gloria
|
Mijn pakket is op 15 augustus 2023 bij het depot in Rotterdam aangekomen, maar mijn pakket is nooit bij mij thuis geleverd en het pakket heeft nooit het depot verlaten. Dus, mijn pakket was op 15 augustus bij hun depot in Rotterdam aangekomen en daar was het verloren (of misschien heeft iemand het gestolen).
1. Ik heb telefonisch contact geprobeerd met hun op te nemen en na 2 uur aan de lijn zitten, hebben ze niet beantwoordt;
2. Ik heb een bericht naar hun (zo-genoemde) klantenservice verzonden, maar ik heb geen antwoord ontvangen;
3. Mijn pakket was daar bij het depot in Rotterdam "gesorteerd" voor meer dan 10 dagen en niemand van hun heeft mij geinformeerd over de status van de verzending: waarom mijn pakket bij hun depot in Rotterdam meer dan 10 dagen aan het hangen was!
4. Op vrijdag 25 augustus was ik persoonlijk bij hun depot in Rotterdam gegaan om mijn pakket op te halen, maar een van hun magazijnmedewerkers heeft in hun systeem gecheckt en mij geinformeerd dat mijn pakket verloren was;
hun medewerker was heel aardig en heeft mij verteld dat hij naar hun klantenservice een email heeft verzonden i.v.m. mijn verloren pakket en dat ik weer de klantenservice moet terug bellen.
Ik heb daarna, een bericht naar de leverancier verzonden en hun geinformeerd i.v.m. mijn verloren pakket en ik heb hun gevraagd om een restitutie te krijgen.
Helaas denk ik dat ik nooit mijn geld terug zal krijgen.
In ieder geval, ik zal nooit meer een bestelling online plaatsen bij een bedrijf die zaken met GLS doet.
In mijn bericht die ik naar de leverancier heb verzonden heb ik hun geattendeerd i.v.m. de slechte reviews van GLS Netherlands en meestal i.v.m. hun depot in Rotterdam omdat er geen chauffeur was die mijn pakket van het depot kon ophalen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Noomen
|
Bezorger rijd de straat in en doet net alsof ik niet thuis ben. Het pakket wordt niet aangeboden. Daar blijf je dan 5 uur thuis voor.
50470092103586
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
fred
|
Wat een waardeloos bedrijf. Ik heb de hele middag binnen zitten wachten op zending 68810010001409. Geen pakket gezien geen update helemaal niets. De klantenservice zal het natuurlijk wel heel vervelend vinden dat ik niet tevreden ben met hun dienstverlening, dat is hun standaard reactie. Maar er echt iets aan doen ho maar.
In het vervolg vraag ik aan de leverancier of ze niet via GLS willen sturen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wimmes
|
Waardeloze bezorgdienst, pakket waar ik nog steeds op wacht is voor een terminaal iemand, zeer slechte zaak,
7 Reviews Plaats review
Rieka
|Trustpilot-reviews
Bedankt! Jouw review kan het verschil maken.
GLS EUROPE
Voeg foto toe
Je review is in behandeling.Toon meer
Rieka Broers
9 reviews
NL
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Ik ben thuis en woon in een flat en…
Ik ben thuis en woon in een flat en boven want je ik beneden dus ik hoef ook niet met lift dus en ik ben de hele dag thuis en dan krijg je een mail dat je niet thuis ben terwijl ik wel de hele dag thuis. ben,
Gloria
|Mijn pakket is op 15 augustus 2023 bij het depot in Rotterdam aangekomen, maar mijn pakket is nooit bij mij thuis geleverd en het pakket heeft nooit het depot verlaten. Dus, mijn pakket was op 15 augustus bij hun depot in Rotterdam aangekomen en daar was het verloren (of misschien heeft iemand het gestolen).
1. Ik heb telefonisch contact geprobeerd met hun op te nemen en na 2 uur aan de lijn zitten, hebben ze niet beantwoordt;
2. Ik heb een bericht naar hun (zo-genoemde) klantenservice verzonden, maar ik heb geen antwoord ontvangen;
3. Mijn pakket was daar bij het depot in Rotterdam "gesorteerd" voor meer dan 10 dagen en niemand van hun heeft mij geinformeerd over de status van de verzending: waarom mijn pakket bij hun depot in Rotterdam meer dan 10 dagen aan het hangen was!
4. Op vrijdag 25 augustus was ik persoonlijk bij hun depot in Rotterdam gegaan om mijn pakket op te halen, maar een van hun magazijnmedewerkers heeft in hun systeem gecheckt en mij geinformeerd dat mijn pakket verloren was;
hun medewerker was heel aardig en heeft mij verteld dat hij naar hun klantenservice een email heeft verzonden i.v.m. mijn verloren pakket en dat ik weer de klantenservice moet terug bellen.
Ik heb daarna, een bericht naar de leverancier verzonden en hun geinformeerd i.v.m. mijn verloren pakket en ik heb hun gevraagd om een restitutie te krijgen.
Helaas denk ik dat ik nooit mijn geld terug zal krijgen.
In ieder geval, ik zal nooit meer een bestelling online plaatsen bij een bedrijf die zaken met GLS doet.
In mijn bericht die ik naar de leverancier heb verzonden heb ik hun geattendeerd i.v.m. de slechte reviews van GLS Netherlands en meestal i.v.m. hun depot in Rotterdam omdat er geen chauffeur was die mijn pakket van het depot kon ophalen.
Noomen
|Bezorger rijd de straat in en doet net alsof ik niet thuis ben. Het pakket wordt niet aangeboden. Daar blijf je dan 5 uur thuis voor.
50470092103586
fred
|Wat een waardeloos bedrijf. Ik heb de hele middag binnen zitten wachten op zending 68810010001409. Geen pakket gezien geen update helemaal niets. De klantenservice zal het natuurlijk wel heel vervelend vinden dat ik niet tevreden ben met hun dienstverlening, dat is hun standaard reactie. Maar er echt iets aan doen ho maar.
In het vervolg vraag ik aan de leverancier of ze niet via GLS willen sturen.
Wimmes
|Waardeloze bezorgdienst, pakket waar ik nog steeds op wacht is voor een terminaal iemand, zeer slechte zaak,