Onterechte boete en BEZWAAR KWIJTGERAAKT
Ik heb ten onrechte een boete gehad en nu zijn ze ook nog mn bezwaar kwijtgeraakt, 3 maanden later...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Richard
|
reageren niet op mail, maken fouten en kijken gewoon weg. deze kunnen enkel maar bestaand doordat ze vriendjes op de juiste plekken hebben bij overheden en gemeentes.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Reageren nooit op emails! Kennen de regels en rechten niet! Deurwaarders van hun zijn een beetje losgeslagen cowboys ofzo, echt zo incompetent deze werknemers!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tom
|
Houden zich niet aan de regels of kennen ze simpelweg niet. Daarnaast reageren ze niet inhoudelijk op bezwaren.
Zeer inefficient.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Stop the 'Chase'
|
Openstaande rekening €5,69 (Lebara) .
Daar was ik ietsje te laat mee , maar heb de klantenservice van Lebara gemaild dat ik deze ging voldoen . Nog geen eens sprake van Cannock (fail) . Herinnering kwam van Lebara , dus mail contact en meteen afgehandeld . Deze mails heb ik nog !! Dit 10 x aangegeven bij Cannot (bewust zo gespeld) maar geen antwoord en ze blijven gewoon doorgaan met die onzin .. ik proef ergens een beetje Webcasso , vast ook bekend hier ..
49 Reviews Plaats review
steve
|Onterechte boete en BEZWAAR KWIJTGERAAKT
Ik heb ten onrechte een boete gehad en nu zijn ze ook nog mn bezwaar kwijtgeraakt, 3 maanden later...
Richard
|reageren niet op mail, maken fouten en kijken gewoon weg. deze kunnen enkel maar bestaand doordat ze vriendjes op de juiste plekken hebben bij overheden en gemeentes.
Jan
|Reageren nooit op emails! Kennen de regels en rechten niet! Deurwaarders van hun zijn een beetje losgeslagen cowboys ofzo, echt zo incompetent deze werknemers!
Tom
|Houden zich niet aan de regels of kennen ze simpelweg niet. Daarnaast reageren ze niet inhoudelijk op bezwaren.
Zeer inefficient.
Stop the 'Chase'
|Openstaande rekening €5,69 (Lebara) .
Daar was ik ietsje te laat mee , maar heb de klantenservice van Lebara gemaild dat ik deze ging voldoen . Nog geen eens sprake van Cannock (fail) . Herinnering kwam van Lebara , dus mail contact en meteen afgehandeld . Deze mails heb ik nog !! Dit 10 x aangegeven bij Cannot (bewust zo gespeld) maar geen antwoord en ze blijven gewoon doorgaan met die onzin .. ik proef ergens een beetje Webcasso , vast ook bekend hier ..