reageren niet op mail, maken fouten en kijken gewoon weg. deze kunnen enkel maar bestaand doordat ze vriendjes op de juiste plekken hebben bij overheden en gemeentes.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Reageren nooit op emails! Kennen de regels en rechten niet! Deurwaarders van hun zijn een beetje losgeslagen cowboys ofzo, echt zo incompetent deze werknemers!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tom
|
Houden zich niet aan de regels of kennen ze simpelweg niet. Daarnaast reageren ze niet inhoudelijk op bezwaren.
Zeer inefficient.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Stop the 'Chase'
|
Openstaande rekening €5,69 (Lebara) .
Daar was ik ietsje te laat mee , maar heb de klantenservice van Lebara gemaild dat ik deze ging voldoen . Nog geen eens sprake van Cannock (fail) . Herinnering kwam van Lebara , dus mail contact en meteen afgehandeld . Deze mails heb ik nog !! Dit 10 x aangegeven bij Cannot (bewust zo gespeld) maar geen antwoord en ze blijven gewoon doorgaan met die onzin .. ik proef ergens een beetje Webcasso , vast ook bekend hier ..
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Justin
|
Waardeloos bedrijf, snap niet dat KPN facturatie e.d. voor eherkenning hieraan uitbesteed. klantenservice is totaal niet behulpzaam en het enige wat je als antwoord krijgt is dat ze je niet kunnen helpen. Vervolgens word je doorverbonden naar iemand die je ook niet kan helpen.
48 Reviews Plaats review
Richard
|reageren niet op mail, maken fouten en kijken gewoon weg. deze kunnen enkel maar bestaand doordat ze vriendjes op de juiste plekken hebben bij overheden en gemeentes.
Jan
|Reageren nooit op emails! Kennen de regels en rechten niet! Deurwaarders van hun zijn een beetje losgeslagen cowboys ofzo, echt zo incompetent deze werknemers!
Tom
|Houden zich niet aan de regels of kennen ze simpelweg niet. Daarnaast reageren ze niet inhoudelijk op bezwaren.
Zeer inefficient.
Stop the 'Chase'
|Openstaande rekening €5,69 (Lebara) .
Daar was ik ietsje te laat mee , maar heb de klantenservice van Lebara gemaild dat ik deze ging voldoen . Nog geen eens sprake van Cannock (fail) . Herinnering kwam van Lebara , dus mail contact en meteen afgehandeld . Deze mails heb ik nog !! Dit 10 x aangegeven bij Cannot (bewust zo gespeld) maar geen antwoord en ze blijven gewoon doorgaan met die onzin .. ik proef ergens een beetje Webcasso , vast ook bekend hier ..
Justin
|Waardeloos bedrijf, snap niet dat KPN facturatie e.d. voor eherkenning hieraan uitbesteed. klantenservice is totaal niet behulpzaam en het enige wat je als antwoord krijgt is dat ze je niet kunnen helpen. Vervolgens word je doorverbonden naar iemand die je ook niet kan helpen.