Een simpele batterij vervangen duurt 3 uur. Afspraak was van te voren gepland zelfs bij aankomst op tijd een half uur moeten wachten
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Dariana
|
De Applestore Den Haag mag wat mij betreft de deuren sluiten, niet om de producten maar om het personeel.
Heb mijn IMac naar de winkel gebracht om het firmware wachtwoord te verwijderen. Om dit voor elkaar te krijgen heb ik hemel en aarde bewogen om dit voor elkaar te krijgen… Afijn!
Toen ik mijn IMac kwam ophalen werd mij medegedeeld dat mijn beeldscherm was beschadigd. Sterker nog! Er werd gesteld dat ik het scherm al beschadigd bij hen heb ingeleverd! Zij lieten mij foto’s zien van het beschadigde beeldscherm en gaven aan dat ze die foto’s genomen hebben op het moment dat ze dat geconstateerd hebben. Je begrijpt dat het mijn woord tegen die van hen was en dat ik deze discussie met geen mogelijkheid kon winnen… Ik was zo boos, vooral omdat ik vals beschuldigd werd en me met geen mogelijkheid kon verdedigen, dat ik moest huilen van woede!
Ik heb me nog nooit zo onrechtvaardig behandeld gevoeld… Vreselijk!
Ik ben een vervend Apple gebruiker, maar heb door deze ervaring een rot gevoel tav Apple en zal in ieder geval nooit meer naar de Applestore Den Haag gaan
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Edwin
|
Speciaal een afspraak gemaakt voor een Apple watch, op tijd aanwezig echter de verkoopster had totaal geen aandacht en gaf tussen het helpen door (aan 6klanten) af en toe een opmerking. Waardeloze service. Uiteindelijk goed geholpen en geslaagd bij de Amac store net om de hoek. Apple store zal ik iig nooit meer komen
35 Reviews Plaats review
Olivier
|Very bad service
Yvonne
|Een simpele batterij vervangen duurt 3 uur. Afspraak was van te voren gepland zelfs bij aankomst op tijd een half uur moeten wachten
Dariana
|De Applestore Den Haag mag wat mij betreft de deuren sluiten, niet om de producten maar om het personeel.
Heb mijn IMac naar de winkel gebracht om het firmware wachtwoord te verwijderen. Om dit voor elkaar te krijgen heb ik hemel en aarde bewogen om dit voor elkaar te krijgen… Afijn!
Toen ik mijn IMac kwam ophalen werd mij medegedeeld dat mijn beeldscherm was beschadigd. Sterker nog! Er werd gesteld dat ik het scherm al beschadigd bij hen heb ingeleverd! Zij lieten mij foto’s zien van het beschadigde beeldscherm en gaven aan dat ze die foto’s genomen hebben op het moment dat ze dat geconstateerd hebben. Je begrijpt dat het mijn woord tegen die van hen was en dat ik deze discussie met geen mogelijkheid kon winnen… Ik was zo boos, vooral omdat ik vals beschuldigd werd en me met geen mogelijkheid kon verdedigen, dat ik moest huilen van woede!
Ik heb me nog nooit zo onrechtvaardig behandeld gevoeld… Vreselijk!
Ik ben een vervend Apple gebruiker, maar heb door deze ervaring een rot gevoel tav Apple en zal in ieder geval nooit meer naar de Applestore Den Haag gaan
Edwin
|Speciaal een afspraak gemaakt voor een Apple watch, op tijd aanwezig echter de verkoopster had totaal geen aandacht en gaf tussen het helpen door (aan 6klanten) af en toe een opmerking. Waardeloze service. Uiteindelijk goed geholpen en geslaagd bij de Amac store net om de hoek. Apple store zal ik iig nooit meer komen
R
|Slecht communicatie