Nadat de lenzenspecialist in Pijnacker was vertrokken en er al 2 afspraken niet door waren gegaan kwamen we (na weer een wachttijd van 2 maanden) terecht bij ´lenzenspecialist´ *** van Hans Anders in het stadshart in Zoetermeer. De lenzen waren maanden daarvoor aangemeten maar door de geannuleerde afspraken hebben wij geen instructies kunnen krijgen de lenzen goed in te brengen. Er was een afspraak van bijna een uur gepland voor mij en mijn dochter. Tegen heug en meug ging ´lenzenspecialist´ ** instructies geven, dit was niet haar werk zei ze, er staan genoeg filmpjes op youtube. Tegen mijn dochter zei ze; jij wil het vast liever thuis zelf proberen, net alsof ze niet begrepen had dat we inmiddels al maanden hadden gewacht op deze afspraak. De lens kwam vast te zitten in mijn oog en de zogenaamde lenzenspecialist had geen idee wat te doen, ze riep er een collega bij die het ook nog nooit gedaan had. Het had niet veel gescheeld of ik had de lens bij de huisartsenpost moeten laten verwijderen. Uiteindelijk heb ik de lens in de winkel met hulp van mijn dochter uit mijn oog gekregen. Dit soort mensen zou niet aan je ogen mogen zitten, en laat staan zichzelf ´lenzenspecialist´ mogen noemen... Een klacht over deze dame ingestuurd bij de branche organisatie.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Justyna
|
Mijn man werd 50 minuten vóór het bezoek telefonisch op de hoogte gebracht van de annulering. Als reden werd de ziekte van een personeelslid opgegeven. Toen ik hem vertelde dat mijn man expres eerder vrij had genomen van zijn werk, lachte de meneer in de telefoon en zei dat hij er geen interesse in had! Ik begrijp alles, maar dit is verachtelijk gedrag! zo doe je dat niet!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Guido
|
Ik ben vanmorgen ontzettend goed behandeld door Hawsza en Sarita , TOP !!!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
C de Pater
|
Zeer slechte ervaring
Na 40 jaar vaste klant nu een x na 2,5 jaar probleem met de coating laag van mijn bril totaal geen tegemoetkoming van hun.
Vindt dit echt schandalig je mag toch wel verwachten dat een bril minimaal 3 jaar mee gaat
Dit is voor mij dus echt de laatste x dat ik een bril gekocht heb bij Hans Anders
Dus mensen kijk uit met een bril daar kopen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen
|
Na een uur wachten nog geen hallo van het personeel. Wachtende klanten continu genegeerd. Zelfs als klanten aan de balie staan, lopen de medewerkers voorbij alsof ze lucht zijn.
92 Reviews Plaats review
Natasja
|Nadat de lenzenspecialist in Pijnacker was vertrokken en er al 2 afspraken niet door waren gegaan kwamen we (na weer een wachttijd van 2 maanden) terecht bij ´lenzenspecialist´ *** van Hans Anders in het stadshart in Zoetermeer. De lenzen waren maanden daarvoor aangemeten maar door de geannuleerde afspraken hebben wij geen instructies kunnen krijgen de lenzen goed in te brengen. Er was een afspraak van bijna een uur gepland voor mij en mijn dochter. Tegen heug en meug ging ´lenzenspecialist´ ** instructies geven, dit was niet haar werk zei ze, er staan genoeg filmpjes op youtube. Tegen mijn dochter zei ze; jij wil het vast liever thuis zelf proberen, net alsof ze niet begrepen had dat we inmiddels al maanden hadden gewacht op deze afspraak. De lens kwam vast te zitten in mijn oog en de zogenaamde lenzenspecialist had geen idee wat te doen, ze riep er een collega bij die het ook nog nooit gedaan had. Het had niet veel gescheeld of ik had de lens bij de huisartsenpost moeten laten verwijderen. Uiteindelijk heb ik de lens in de winkel met hulp van mijn dochter uit mijn oog gekregen. Dit soort mensen zou niet aan je ogen mogen zitten, en laat staan zichzelf ´lenzenspecialist´ mogen noemen... Een klacht over deze dame ingestuurd bij de branche organisatie.
Justyna
|Mijn man werd 50 minuten vóór het bezoek telefonisch op de hoogte gebracht van de annulering. Als reden werd de ziekte van een personeelslid opgegeven. Toen ik hem vertelde dat mijn man expres eerder vrij had genomen van zijn werk, lachte de meneer in de telefoon en zei dat hij er geen interesse in had! Ik begrijp alles, maar dit is verachtelijk gedrag! zo doe je dat niet!
Guido
|Ik ben vanmorgen ontzettend goed behandeld door Hawsza en Sarita , TOP !!!
C de Pater
|Zeer slechte ervaring
Na 40 jaar vaste klant nu een x na 2,5 jaar probleem met de coating laag van mijn bril totaal geen tegemoetkoming van hun.
Vindt dit echt schandalig je mag toch wel verwachten dat een bril minimaal 3 jaar mee gaat
Dit is voor mij dus echt de laatste x dat ik een bril gekocht heb bij Hans Anders
Dus mensen kijk uit met een bril daar kopen
Jeroen
|Na een uur wachten nog geen hallo van het personeel. Wachtende klanten continu genegeerd. Zelfs als klanten aan de balie staan, lopen de medewerkers voorbij alsof ze lucht zijn.