De eerste keer klacht niet goed verholpen .De tweede keer wel goed en hoop dat het zo bijft.
10
Jos Theunissen
|
-
8.0
Anoniem
|
Zijn blij dat we een abonnement hebben afgesloten bij Zeker & Mobiel
10
Anoniem
|
Goede service
8.0
Anoniem
|
Klacht was stankoverlast vanuit de meterkast.
Het was een simpel klusje, de stankafsluiter vd stadsverwarming in de meterkast had geen voldoende water in de hals staan . Monteur had dit ook telefonisch kunnen afhandelen maar is toch even langs gekomen om het te laten zien. Goede service!!!
4372 Reviews Plaats review
Anoniem
|De eerste keer klacht niet goed verholpen .De tweede keer wel goed en hoop dat het zo bijft.
Jos Theunissen
|-
Anoniem
|Zijn blij dat we een abonnement hebben afgesloten bij Zeker & Mobiel
Anoniem
|Goede service
Anoniem
|Klacht was stankoverlast vanuit de meterkast.
Het was een simpel klusje, de stankafsluiter vd stadsverwarming in de meterkast had geen voldoende water in de hals staan . Monteur had dit ook telefonisch kunnen afhandelen maar is toch even langs gekomen om het te laten zien. Goede service!!!